تاریخ اکران فیلم Shrek 5 لو رفت

تاریخ اکران فیلم Shrek 5 لو رفت

تاریخ اکران فیلم انیمیشنی Shrek 5 توسط یک کارآموز شرکت NBCUniversal در یک پست حذف شده وبسایت لینکدین، فاش شد.

<!–

–>

شریا ساچدف، کارآموز یونیورسال، حساب LinkedIn ساعاتی پیش خود را به‌روز کرد. در توضیحات کارهای او فهرست فیلم‌هایی که روی آن‌ها کار کرده، گنجانده شده بود. از جمله آن‌ها، اقتباس دو قسمت Wicked، همراه با Despicable Me 4 بود.

اما یکی از مهم‌ترین موارد، Shrek 5 بود که ساچدف اکران آن را برای سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته بود. اسکرین‌شات پست حذف شده را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

ShrekShrek


مطلب پیشنهادی:نقد انیمیشن Ladybug & Cat Noir – ما باهم قوی‌تریم!از غلبه بر ترس تا پیروزی
نقد انیمیشن Ladybug & Cat Noir – ما باهم قوی‌تریم!نقد انیمیشن Ladybug & Cat Noir – ما باهم قوی‌تریم!

اینکه آیا این اطلاعات حتی درست است یا خیر، هنوز مشخص نیست. این امکان وجود دارد که ساچدف به طور اتفاقی آن را ذکر کرده باشد. با این حال، مدتی است که شایعات مربوط به پنجمین قسمت شرک در سایت‌ها می‌پیچید.

سری سینمایی Shrek در سال ۲۰۰۱ آغاز شد و اقتباسی آزاد از کتاب تصویری ویلیام استیگ محصول سال ۱۹۹۰ بود. ماجرای یک غول و دوست الاغش را دنبال می‌کرد که در دنیای افسانه‌ای مملو از مردان شیرینی زنجفیلی سخنگو می‌گذشت.

سه دنباله ساخته شد که آخرین آن‌ها Shrek Forever After در سال ۲۰۱۰ بود و این مجموعه به یک سری اسپین‌آف Puss in Boots نیز تبدیل شد. این یکی از بزرگ‌ترین IP‌های NBCUniversal و DreamWorks است و جای تعجب ندارد که بخواهند فیلم دیگری بسازند.

تاریخ اکران فیلم Shrek 5 لو رفت - ویجیاتوتاریخ اکران فیلم Shrek 5 لو رفت - ویجیاتو

در مجموع، فرنچایز شرک بیش از ۴ میلیارد دلار از جمله دو فیلم «گربه چکمه پوش» فروش کرده است. پردرآمدترین فیلم این مجموعه، قسمت دوم آن بود که در سال ۲۰۰۴ به فروش ۹۳۵ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت.

افرادی مانند مایک مایرز، کامرون دیاز، ادی مورفی و آنتونیو باندراس جزو صداپیشگان این فیلم‌ها بودند. مشخص نیست که آیا یونیورسال و دریم‌ورکس می‌توانند چنین مجموعه‌ای از بازیگران شناخته شده را برای پنجمین نسخه مجددا دور هم جکع کنند یا خیر – به خصوص که بیش از یک دهه از آخرین قسمت آن می‌گذرد.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردبهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد


ناامیدی کالاف دیوتی جدید و بحران بانجی | ویجی‌لاگ پلاس

آمار جدید فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های آن مشخص شد - ویجیاتوآمار جدید فروش نینتندو سوییچ و بازی‌های آن مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.