تاریخ اکران جدیدی برای فیلم The Bikeriders با بازی تام هاردی اعلام شد

تاریخ اکران جدیدی برای فیلم The Bikeriders با بازی تام هاردی اعلام شد

فیلم سینمایی The Bikeriders که قبل‌تر قرار بود روز اول دسامبر ۲۰۲۳ (۱۰ آذر ماه) اکران شود، چندی پیش ناشر یا همان توزیع‌کننده خود را از دست داد و سپس شرکت Focus Features حقوق آن را به دست گرفت. در همان زمان اعلام شده بود که اکران فیلم به سال ۲۰۲۴ منتقل شده و اکنون با گزارش جدید ددلاین تاریخ دقیق آن را می‌دانیم: ۲۱ ژوئن ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳).

<!–

–>

فیلم «موتورسواران» به کارگردانی جف نیکولز شامل ستارگان مطرحی از هالیوود می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به تام هاردی، جودی کومر، آستین باتلر، نورمن ریدس، بوید هالبروک و مایکل شنون اشاره کرد.


مطلب پیشنهادی:بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینماگریم ابزاری برای دگرگونی
بهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینمابهترین تغییرات چهره بازیگران در تاریخ صنعت سینما

فیلم مذکور یک داستان تازه و جدید را روایت می‌کند که برای نوشتن آن از کتاب دنی لیون، عکاس آمریکایی الهام گرفته شده، کتابی که شامل مجموعه‌ تصاویر باشگاه موتور سواری Outlaws می‌شود. داستان فیلم در دهه ۶۰ میلادی جریان دارد و تمرکز اصلی آن بر این باشگاه موتورسواری خواهد بود. سارا گرین و برایان پی. کاوانا از تهیه‌کنندگان فیلم هستند و فرد برگر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی همکاری می‌کند.

در خلاصه داستان منتشر شده برای فیلم The Bikeriders می‌خوانیم: «این فیلم درام و جنایی به زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری می‌پردازد؛ محلی که در طول یک دهه تجمعی برای افراد مختلف محسوب می‌شود اما رفته رفته به یک باند خلافکار تبدیل می‌شود که زندگی هر یک از آن‌ها را تهدید می‌کند.»


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیریدخانواده مهم‌ترین کانون یک اجتماع
۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیرید۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیرید


اسپایدرمن ۲ رو نداری؟ اینارو امتحان کن

فیلم جدیدی از Karate Kid با بازی جکی چان ساخته می‌شود - ویجیاتوفیلم جدیدی از Karate Kid با بازی جکی چان ساخته می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.