تاریخ انتشار نسخه کامل بازی Sons of The Forest اعلام شد

استودیو توسعه‌دهنده Endnight Games اعلام کرده است نسخه «دسترسی زودهنگام» (Early Access) بازی Sons of The Forest در تاریخ ۲۲ فوریه سال ۲۰۲۴ (۳ اسفند ۱۴۰۲) از پلتفرم «استیم» (Steam) حذف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری DSOGaming، بازی ترسناک جهان‌آزاد Sons of The Forest در ابتدای سال ۲۰۲۳ به صورت دسترسی زودهنگام روی «استیم» عرضه شد و اکنون پس از یک سال نسخه کامل آن آماده انتشار است.

گفتنی است نسخه نهایی اثر Sons of The Forest توسط موتور گرافیکی «یونیتی انجین» (Unity Engine) توسعه می‌یابد و قرار است سیستم رندرینگ و افکت‌های نورپردازی جدیدی را به بازی اضافه کند. همچنین اعلام شد که «شان اشمور» (Shawn Ashmore)، صداپیشه شخصیت مکمل «تیمی» (Timmy) در دنباله بازی The Forest را برعهده دارد.

انتشار نسخه کامل Sons of The Forest تنها برای پلتفرم PC

بازیکنان در عنوان Sons of The Forest می‌توانند پایگاه‌ها و سایر ابزارها و ساختارها را بسازند. همچنین آن‌ها باید برای بقا و نجات با انواع و اقسام هیولاهای ترسناک و دشمنان بی‌رحم مبارزه کنند. بازیکنان در جهان Sons of The Forest با طیف گسترده‌ای از اسلحه‌ها مواجه می‌شوند؛ اما باید دانست که گلوله و خشاب در این عنوان بسیار اندک است. سیستم مبارزات بازی مذکور اغلب روی مبارزات نزدیک و تن‌به‌تن تمرکز می‌کند.

بازی Sons of The Forest

شایان ذکر است نسخه دسترسی زودهنگام عنوان Sons of The Forest با واکنش‌های مثبت کاربران Steam مواجه شد. همان‌طور که گفتیم، نسخه کامل بازی مزبور در تاریخ ۳ اسفند تنها برای پلتفرم PC قابل دریافت خواهد بود. هنوز خبری از انتشار آن برای کنسول‌های نسل حاضر اعلام نشده است. نسخه قبلی این بازی در سال ۲۰۱۴ برای کنسول «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) منتشر شد.

نظر شما چیست؟ آیا نسخه دسترسی زودهنگام Sons of The Forest را بازی کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.