تاریخ انتشار فیلم The Five Nights at Freddy’s به طور رسمی اعلام شد

فیلم سینمایی «پنج شب با فردی» (The Five Nights at Freddy’s) در پاییز امسال به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه‌های خانگی اکران و منتشر می‌شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری VGC، «جیسون بلوم»، مدیر استودیو فیلم‌سازی Blumhouse Productions در صفحه توییتر خود از تاریخ انتشار فیلم The Five Nights at Freddy’s خبر داد. این فیلم مورد انتظار بالاخره در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان ۱۴۰۲ مصادف با روز هالووین) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه‌های خانگی (از طریق پلتفرم Peacock) اکران و منتشر می‌شود.

استودیو Blumhouse Productions برای سومین سال متوالی تصمیم می‌گیرد اثر ترسناک خود را در روز ویژه هالووین اکران کند. این استودیو در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ فیلم‌های Halloween Kills و Halloween Ends را در این روز منتشر کرده بود. مراحل ساخت اقتباس سینمایی The Five Nights at Freddy’s بارها با مشکلاتی مواجه شده بود. استودیو «برادران وارنر» (Warner Bros) در ابتدا قصد داشت این فیلم را در سال ۲۰۱۵ با کارگردانی «جیل کنان» (کارگردان انیمیشن Monter House) بسازد.

فیلم The Five Nights at Freddy’s

حضور کارگردان فیلم The Wind در ساخت اثر سینمایی The Five Nights at Freddy

استودیو Blumhouse Productions در سال ۲۰۱۷ موفق شد حق امتیاز The Five Nights at Freddy’s را خریداری کند. این استودیو در نظر داشت «کریس کلمبوس» (کارگردان دو فیلم اول Harry Potter) وظیفه کارگردانی اقتباس سینمایی The Five Nights at Freddy’s را برعهده بگیرد. اما Blumhouse در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد «کلمبوس» دیگر برای این پروژه سینمایی در دسترس نخواهد بود. در اکتبر ۲۰۲۲، این استودیو به طور رسمی اعلام کرد «اما تامی» (کارگردان فیلم ترسناک The Wind) در مقام کارگردان اثر سینمایی «پنج شب با فِردی» حضور پیدا می‌کند.

The Five Nights at Freddy’s یکی از معروف‌ترین سری بازی‌های ژانر وحشت محسوب می‌شود. این بازی توسط «اسکات کاتن» ساخته شده و اولین نسخه آن در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. تاکنون ۲۴ نسخه از این سری پرطرفدار برای پلتفرم‌های مختلف گیمینگ عرضه شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.