تاریخ انتشار بازی Dave the Diver برای کنسول‌های PS4 و PS5 مشخص شد

طبق جدیدترین گزارش، انتشار بازی Dave the Diver برای کنسول‌های PS4 و PS5 تایید شد. مشترکین سرویس‌های PS Plus Extra و Premium می‌توانند این بازی را در روز عرضه دریافت کنند. نسخه PS5 بازی Dave the Diver همچنین از کنترلر «دوال‌سنس» (DualSense) نیز پشتیبانی می‌کند.

استودیو Mintrocket اعلام کرد بازی Dave the Diver در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) و «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) عرضه خواهد شد. گفتنی است بازی نامبرده در همان روز اول عرضه در کاتالوگ عناوین سرویس «پلی استیشن پلاس» (PlayStation Plus) قرار خواهد گرفت.

بازی Dave the Diver برای کنسول‌ها

داستان بازی Dave the Diver؛ پشتیبانی از کنترلر انحصاری کنسول PS5

داستان بازی Dave the Diver درباره یک غواص با نام «دیو» است که تصمیم دارد از دریای مرموز Blue Hole ماهی صید کند. بازیکنان در کنار صید ماهی، می‌توانند شب‌ها هدایت رستوران سوشی را برعهده بگیرند، محبوبیت رستوران را گسترش دهند و در کار آشپزی نیز فعالیت و به دوست خود کمک کنند. شایان ذکر است بازی «دیوِ غواص» از تیغه‌های تطبیقی کنترلر DualSense روی کنسول PS5 نیز پشتیبانی می‌کند.

سازندگان قرار است به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متعددی را برای بازی Dave the Diver عرضه کنند. ناگفته‌نماند بسته‌الحاقی «گودزیلا» (Godzilla) در دست توسعه قرار دارد و احتمالاً به صورت رایگان در ماه می امسال در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. عنوان Dave the Diver هم‌اکنون برای کنسول‌ «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) قابل دسترس است. در پایان لازم است ذکر کنیم بازی مستقل Dave the Diver بیش از ۳ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است.

استودیو Mintrocket هنوز بیانیه‌ای پیرامون عرضه بازی مزبور روی کنسول‌های «ایکس باکس» (Xbox) ارائه نکرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.