تاریخ انتشار احتمالی WRC 23 اعلام شد

تاریخ انتشار احتمالی WRC 23 اعلام شد

به گفته billbil_kun، افشاگری که در چند وقت گذشته اخبار دقیقی ارائه کرده بازی WRC 23 که برای اولین بار در تاریخ این فرنچایز توسط Codemasters توسعه یافته در ماه جولای منتشر خواهد شد.

به گفته این افشاگر، بازی مسابقه‌ای WRC 23 که توسط الکترونیک آرتز منتشر خواهد شد، در تاریخ ۲۸ جولای، مصادف با ۶ مردادماه عرضه می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی F1 22همان فرمول طلایی با اندکی تغییرات
بررسی بازی F1 22بررسی بازی F1 22

تاکنون اطلاعات کمی درباره بازی WRC 23 منتشر شده است. طبق گزارش‌های قبلی، می‌دانیم که در این عنوان مسابقه‌ای بازیکنان می‌توانند ماشین رالی خود را به‌طور کامل بسازند. همچنین برخلاف عناوین قبلی که توسط استودیو Kylotonn ساخته شده بود، این بار استودیو کدمسترز، خالق بازی‌های سری Dirt و F1 مسئولیت توسعه آن را برعهده دارد.

تاریخ انتشار احتمالی WRC 23 اعلام شد - ویجیاتوتاریخ انتشار احتمالی WRC 23 اعلام شد - ویجیاتو

براساس تصاویر اولیه‌ای که از WRC 23 توسط Insider Gaming مشاهده شده بود، این نشریه اعلام کرد که بازی دارای ۱۶ کلاس مختلف از خودروها خواهد بود. بازیکنان می‌توانند تمام اجزای ماشین، از موتور، دیفرانسیل، گیربکس و کلاچ گرفته تا رادیاتور و ترمز و اگزوز آن را تغییر دهند.

هنوز به‌طور دقیق نمی‌توان گفت که WR‌C 23 چه‌زمانی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد، اما با توجه به اینکه این افشاگر معروف درباره زمان عرضه آن افشاگری کرده است، می‌توان انتظار داشت تا بازی به‌زودی معرفی شود.


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.