تاریخ اضافه شدن کراس-پلی به Mortal Kombat 1 مشخص شد

تاریخ اضافه شدن کراس-پلی به Mortal Kombat 1 مشخص شد

استودیوی NetherRealm به تازگی تایید کرده که بازی Mortal Kombat 1 در فوریه ۲۰۲۴ (بهمن-اسفند) از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی خواهد کرد.

<!–

–>

تایلر لنزدان، مدیر انجمن بازی این هفته گفت: «کراس-پلی در ماه فوریه برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می‌شود، بنابراین از این بابت بسیار هیجان‌زده هستیم».

NetherRealm برنامه‌های خود را برای اضافه کردن کراس-پلی به Mortal Kombat 1 به صورت یک به‌روزرسانی پس از عرضه، زمانی که بازی برای اولین بار در ماه می معرفی شد، تایید کرد.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۹ ویجیاتو؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟«بیاید اینجا!»
کوییز ۱۹ ویجیاتو؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟کوییز ۱۹ ویجیاتو؛ چقدر در مورد دنیای مورتال کامبت می‌دانید؟

ریبوت این سری در ماه سپتامبر منتشر شد. فصل سوم تحت عنوان The Cryomancer که تِم اصلی آن حول ورود Sub-Zero به عنوان باس اصلی در حالت Invasions است، روز پنجشنبه عرضه شد.

همچنین آپدیت دارای یک فیلتر Wi-Fi جدید است که به بازیکنان اجازه می‌دهد مسابقات را بر اساس اتصال به اینترنت حریف بپذیرند یا رد کنند. کارگردان بازی اخیرا گفته که Mortal Kombat 1 در آینده DLC داستانی دریافت خواهد کرد.

Mortal KombatMortal Kombat

بون در گفتگو با نشریه سرگرمی برزیلی Omelete در جریان رویداد ۲۰۲۳ Comic Con Experience در سائوپائولو، گفت:

درست مثل بازی Mortal Kombat 11، ما یک قسمت دوم داستانی برای مورتال کامبت ‍۱ در نظر گرفته‌ایم و بعد از آن یک شگفتی بزرگ خواهیم داشت.

با وجود تمام انتقاداتی که به نحوه درآمدزایی از بازی Mortal Kombat 1 وارد می‌شود، اما خبر انتشار بسته‌ الحاقی داستانی با واکنش مثبتی از سوی بازیکنان همراه بوده است.

بازی Mortal Kombat 1 هم اکنون برای پلی‌ استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد. کوان چی (Quan Chi) دومین بسته الحاقی بازی بود که از تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) به مورتال کامبت ۱ اضافه شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیازپنجه‌های خونین در کالبدی تازه
بررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیازبررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیاز


بهترین بازی فایتینگ تاریخ کدومه؟

فیلم Death Stranding یک اقتباس مستقیم از بازی آن نخواهد بود - ویجیاتوفیلم Death Stranding یک اقتباس مستقیم از بازی آن نخواهد بود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.