تاریخچه برند MSI

msi logo zoomit 641730980749cf5f9cc76eaf

در بازار بی‌رحم کامپیوترها، مانند دیگر بازارهای مرتبط با دنیای سخت‌افزار جای هیچ لغزشی نیست و تبدیل‌شدن به برندی جهانی نیز یک‌شبه اتفاق نخواهد افتاد؛ اما MSI با تکیه به دانش سخت‌افزاری خود در طول مدت نسبتاً کوتاهی رشد چشمگیری تجربه کرد و به یکی از بازیگران بزرگ دنیای سخت‌افزار کامپیوتر و لپ‌تاپ‌های گیمینگ تبدیل شد.

تایوانی‌ها به‌سادگی این مسیر را طی نکردند و با عبور از مشکلات بسیار زیاد به چنین جایگاهی دست‌ پیدا کردند؛ جایگاهی که با گذر زمان و کسب تجربه‌های بیشتر به استحکام آن افزوده می‌شود.

مقدمه

از شروع فعالیت MSI در دهه‌ی ۱۹۸۰ نزدیک به ۳۰ سال می‌گذرد. این شرکت فعالیتش را از شهر «نیو تایپه» تایوان آغاز کرد و حالا دامنه‌ی فعالیت آن به‌ بیش از ۱۲۰ کشور در جهان می‌رسد.

در MSI مانند بسیاری از شرکت‌های مطرح دنیای فناوری و سخت‌افزار از یک یا دو بنیان‌گذار خبری نیست و ۵ نفر با نام‌های ژوزف هِسو (Joseph Hsu)، جینز هوآنگ (Jeans Huang)، فرانک لین (Frank Lin)، کِنی یو (Kenny Yu) و هِنری لو (Henry Lu) تصمیم گرفتند آن را تأسیس کنند.

در ابتدا فعالیت‌های MSI به تولید مادربورد محدود می‌شد؛ اما با گذشت زمان و درک بهتر نیاز بازار، دسته‌بندی‌های دیگری نیز همچون کیس اسمبل‌شده و کارت گرافیک و حتی روتر به آن افزوده شد. با افزایش ظرفیت تولید و افزوده‌شدن دسته‌بندی‌های جدید، MSI چند کارخانه دیگر در کشور تایوان و چین تأسیس کرد که همین امر به روند گسترش این شرکت سرعت داد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.