تاثیر تلویزیون های شهری در بهبود بازاریابی و افزایش فروش

اگر می‌خواهید تبلیغات تاثیرگذاری داشته باشید، باید متناسب با پیشرفت فناوری و تغییر نیازهای روزمره مردم پیش بروید که یکی از جدیدترین راه‌هایی که درحال‌حاضر موثر واقع می‌شود، اجاره تلویزیون شهری است.

این تجهیزات در مکان‌های پررفت‌وآمد نصب می‌شوند تا محتوای ویدیویی مورد نظر شما را با کیفیت و شفافیت بالایی نمایش دهند که در سال‌های اخیر به روشی عالی برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی و بالابردن میزان فروش تبدیل شده است.

ارائه تبلیغاتی متفاوت با استفاده از تلویزیون های شهری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده از تلویزیون‌های شهری، توانایی آن‌ها در جلب توجه افراد در محیط‌های داخلی و خارجی است که این قابلیت را دارد تا رنگ‌های شفاف و تصاویری با وضوح بالا را به نمایش بگذارد که نادیده‌گرفتن آن‌ها تقریبا غیرممکن خواهد بود.

اگر بودجه‌ای را برای انجام تبلیغات در نظر می‌گیرید، بهتر است اجاره تلویزیون شهری را نیز در برنامه‌های خود قرار دهید، چراکه این تجهیزات حتی در خیابان‌های شلوغ و سالن‌هایی با ازدحام بالای جمعیت به‌خوبی نظر افراد را جلب می‌کند.

دلایل استفاده از تلویزیون شهری برای انجام تبلیغات

به‌عنوان یک رسانه تبلیغاتی جدید در عصر دیجیتال، اجاره تلویزیون شهری با مزایای منحصربه‌فرد به شما این امکان را می‌دهد تا در هر منطقه‌ای که در نظر دارید و با هر هدفی، بتوانید توجه افراد زیادی را جلب کنید.

تلویزیون‌های شهری این قابلیت را دارند تا ویژگی‌های متنوعی را در اختیار شما قرار دهند که همین مسئله باعث شده تا به‌تدریج جایگزین بسیاری از روش‌های تبلیغاتی سنتی شوند، برخی از این مزایا شامل موارد زیر است.

d5db4a84 ac39 4757 91b5d5db4a84 ac39 4757 91b5

تطبیق پذیری برای نمایش انواع مختلف محتوا در تلویزیون شهری

این تجهیزات به‌خوبی چنین امکانی را برای شما فراهم می‌کنند که انواع مختلف محتواهای تصویری را در معرض دید تماشاگران ارائه دهید. از تصاویر و ویدیوهای ایستا گرفته تا انیمیشن‌ها و فایل‌های مختلف را می‌توان به‌راحتی با استفاده از این تجهیزات اجرا کرد.

درصورتی‌که بخواهید تبلیغات خود را درزمینه ارائه محصول، پیشنهاد فروش، برنامه‌ریزی رویدادهای مختلف یا معرفی رسانه‌های اجتماعی انجام دهید، اجاره تلویزیون شهری به شما در انجام این کارها کمک می‌کند.

این سطح از انعطاف‌پذیری در نمایش محتواهای تصویری، تلویزیون شهری را به ابزاری ایده‌آل برای کسب‌وکارهایی تبدیل می‌کند که به‌دنبال روش‌های مختلف برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود هستند.

دسترسی سریع به تغییر پیام ها روی تلویزیون های شهری

خلاف روش‌های سنتی مانند بیلبوردها یا تراکت‌های چاپی، چنین دستگاه‌هایی به شما این امکان را می‌دهند تا پیام خود را به‌سرعت و به‌راحتی در مکان‌های مختلف تغییر دهید که می‌توان گفت این مورد هم از مزایای اجاره تلویزیون شهری محسوب می‌شود.

این ویژگی به‌ویژه زمانی که نیاز دارید تبلیغات، پیشنهادهای فروش محصول یا هر جنبه دیگری از تبلیغات ویدیویی خود را که نیاز به به‌روزرسانی دارد برجسته‌تر کنید، بسیار مفید خواهد بود.

با نمایشگرهای غول‌پیکر می‌توانید پیام خود را متناسب با نیاز مخاطبان هدف تنظیم کنید و تعامل با برند را افزایش دهید. قابلیت بالای تلویزیون‌های شهری در نمایش محتواهای هدفمند باعث می‌شود تا این دستگاه‌ها به‌عنوان ابزاری موثر برای جلب توجه مشتریان بالقوه و بهبود نرخ تبدیل شناخته شوند.

امکان قراردادن تلویزیون شهری در محیط های مختلف

یکی از مهم‌ترین دلایلی که به شما نشان می‌دهد اجاره تلویزیون شهری راهی مناسب برای افزایش فروش و دستیابی به اهداف تبلیغاتی است، مربوط به امکان به‌کارگیری این تجهیزات در محیط‌های مختلف است.

تفاوتی ندارد بخواهید در یک مکان سرپوشیده از نمایشگرهای بزرگ استفاده کنید یا محیط‌های روباز، درهرصورت فناوری ساخت در این تجهیزات به‌گونه‌ای در نظر گرفته می‌شود که برای قرارگیری در هر مکانی مناسب هستند.

در واقع ۲ مدل مختلف از نمایشگرهای بزرگ که بیشترین کارایی را برای نمایش محتوای ویدیوئی دارند شامل داخل و خارج سالن است که دارای سطوح روشنایی و امکانات متنوع هستند.

این تجهیزات دارای سطوح روشنایی قابل تنظیم هستند که می‌توانند برای شرایط مختلف نوری، ازجمله نور کامل خورشید تنظیم شوند تا اطمینان حاصل کنید که محتوای تصویری شما همیشه قابل مشاهده و چشم‌نواز باشد.

درضمن اگر می‌خواهید فایل‌های خود را در محیط‌های سرپوشیده همراه با پخش صوت اجرا کنید، می‌توانید برای رویدادهایی که در سالن‌های بزرگ برگزار می‌شود با اجاره سیستم صوت مناسب این کار را به‌راحتی انجام دهید و از نتیجه کار لذت ببرید.

dfb2d3b6 e4cc 41b3 a46ddfb2d3b6 e4cc 41b3 a46d

تبلیغات مقرون به صرفه با اجاره تلویزیون شهری

با توجه به اینکه می‌توان براساس برنامه زمانی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی به‌جای صرف مبالغ بالا جهت خرید تجهیزات دیجیتالی، تلویزیون‌های شهری را به‌راحتی اجاره کرد، معمولا انتخاب این روش ازنظر اقتصادی به‌صرفه‌تر خواهد بود.

شما با صرف هزینه‌ای مناسب می‌توانید در حجم وسیع‌تری تبلیغات خود را انجام دهید که در این حالت، دیگر نیازی نیست تا بودجه زیادی را برای چاپ بروشور یا بنرهای مختلف صرف کنید.

این نمایشگرها ازنظر مصرف انرژی کارآمد هستند و مقدار نسبتا کمی برق مصرف می‌کنند به همین خاطر شما را قادر می‌سازد تا در هزینه‌های اولیه و عملیاتی برای اجرای برنامه‌های تبلیغاتی صرفه‌جویی کنید.

درضمن اگر برای نمایش فایل‌های تصویری خود به‌دنبال اجاره تلویزون شهری خارجی هستید، باید گفت که این تجهیزات در برابر عوامل محیطی مانند بارش باران، برف و تابش نور خورشید مقاومت خوبی دارند.

در همین راستا باید این نکته را در نظر داشت که تلویزیون‌های شهری طول عمر بالایی دارند و در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغ سنتی که معمولا در مدت‌زمان کوتاهی فرسوده می‌شوند، نیاز به تعویض ندارند.

برای اجاره تلویزیون شهری به کجا مراجعه کنیم؟

با درنظرگرفتن تمامی مزایایی که به‌کارگیری نمایشگرهای بزرگ در بهبود روند تبلیغات و افزایش میزان فروش کسب‌وکارهای مختلف دارد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این تجهیزات استفاده کنند.

به همین خاطر اگر به‌دنبال اجاره یک تلویزیون شهری مناسب هستید که به‌خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد، مجموعه تشریفات رایکا چنین خدماتی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید با توجه به اندازه محیط و معیارهایی که در نظر دارید، یکی از انواع نمایشگرهای موجود در مجموعه رایکا را اجاره کنید که برای نصب و راه‌اندازی آن‌ها تکنسین‌های ماهری در محل، حضور پیدا می‌کنند.

جمع‌بندی

ازآنجایی‌که قیمت نمایشگرهای بزرگ برای اجرای برنامه‌های تبلیغاتی بالا است، درحال‌حاضر اجاره تلویزیون شهری به شما این امکان را می‌دهد تا با صرف هزینه‌ای اقتصادی محتوای ویدیویی خود را در هر محلی نمایش دهید.

برخی از مزایای مربوط به استفاده از تلویزیون‌های شهری شامل امکان پخش فایل‌های مختلف، دسترسی راحت به تغییر پیام‌ها و برخی موارد دیگر است که می‌توانید با کمک مجموعه تشریفات رایکا از این تجهیزات به‌راحتی استفاده کنید.

salb-technasalb-techna

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.