بیست و پنجمین نشست مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور برگزار شد

بیست و پنجمین نشست مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور با حضور جمعی از روسای پژوهشگاه‌های ملی کشور و به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به  گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از  موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، بیست و سومین نشست مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور سه شنبه بیست و ششم دیماه با حضور جمعی از روسای پژوهشگاه‌های ملی کشور و به میزبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید.

در این جلسه که به ریاست دکتر علی باقر طاهری نیا، دبیر مجمع و رییس موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی کشور انجام گرفت؛ وی با اشاره به موضوع بحران منابع انسانی متخصص در پژوهشگاه‌های کشور، خاطرنشان کرد: از دیدگاه مدیریتی، نیروی انسانی متخصص به ویژه هیات علمی موجود در پژوهشگاه ها یکی از عوامل موثر بر کیفیت و کمیت فعالیت‌های پژوهشی محسوب می‌شود که در حال حاضر شرایط جذب بسیار سختی برای هیات علمی در پژوهشگاه ها وجود دارد.
همچنین در این جلسه دکتر رضوی زاده، رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن معرفی پژوهشگاه و اهداف و برنامه‌های آن، به اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف پژوهشی، آموزشی، فناوری و اجتماعی پرداخت و گزارشی از دستاوردها و محصولات پژوهشگاه ارائه کرد.

لازم به ذکر است بیست و سومین نشست مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور با تبادل نظر و پاسخ به سوالات اعضای مجمع و پیشنهادات مطرح شده در جهت رفع چالش های پژوهشی پایان یافت.

نوشته بیست و پنجمین نشست مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور برگزار شد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.