بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو در هنگ کنگ شروع به کار کرد

روز گذشته یکی از بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه های خودرو در آسیا آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه شرکت های پیشرو خودروسازی از گوشه و کنار جهان حضور داشته و جدیدترین محصولات خود را معرفی کردند.

به گزارش سیناپرس، بیست و هفتمین نمایشگاه بین ‌المللی خودروی هنگ کنگ به میزبانی منطقه خلیج بزرگ گوانگ دونگ واقع در منطقه هنگ کنگ – ماکائو در مرکز همایش ها و سالن نمایشگاهی شنژن در  استان گوانگ دونگ واقع در جنوب چین آغاز به کار کرد. مراسم رسمی افتتاح این نمایشگاه، دیروز جمعه ۱۶ ژوئن دبرگزار شده و قرار است این نمایشگاه تا تاریخ بیست و چهارم ژوئن برابر با سه شنبه سوم تیر ماه ادامه داشته باشد.

گفتنی است بیشتر شرکت های خودروسازی حاضر در این نمایشگاه، تمرکز اصلی خود را روی خودروهای الکتریکی قرار داده و این موضوع به خوبی نشان دهنده آینده این حوزه است. از سوی دیگر استفاده از فناوری های هوشمند و خودروهای دارای قابلیت ناوبری خودکار نیز به طور گسترده از سوی شرکت های مشهور خودروسازی مورد استقبال قرار گرفته و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با جدیدترین فناوری های این حوزه آشنا شوند. برخی از نمونه های آتی خودروهای مشهور نیز در این نمایشگاه رونمایی شده و اعلام شد طی سال های آتی این محصول به بازار وارد خواهد شد.

به گزارش سیناپرس، نکته جالب توجه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین ‌المللی خودروی هنگ کنگ، حضور پر شمار و بسیار قدرتمند خودروسازان چینی است که می کوشند سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند. در این گزارش تصویری شاهد گوشه هایی از مراسم افتتاحیه این نمایشگاه هستید.

مترجم: حمید تعالی

منبع: english.news.cn

نوشته بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو در هنگ کنگ شروع به کار کرد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.