بودجه ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum از شکست مالی آن نیز خبر می‌دهد

بودجه ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum از شکست مالی آن نیز خبر می‌دهد

استودیو توسعه‌دهنده آلمانی Daedalic Entertainment ظاهرا برای ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum حدود ۱۵.۹ میلیون دلار هزینه کرده است، مبلغی که با فروش ناموفق و عملکرد ضعیف این عنوان مطابقت ندارد.

<!–

–>

براساس گزارش ویدیویی جدیدی که توسط نشریه Game Two انجام شده و در آن با ۳۲ کارمند فعلی و سابق این استودیو درباره ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum مصاحبه شده، از بودجه ۱۵.۹ میلیون دلاری به‌عنوان یک مشکل مهم در توسعه آن، به‌ویژه در مقایسه با بودجه سرسام‌آور بازی‌های پرفروش AAA یاد شده است. همچنین ظاهرا Daedalic تلاش داشته تا از مالک سابق خود، «باستی لوبی» که در مورد آینده شرکت شک داشته است، بودجه اضافی دریافت کند.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به مضمون برترین سریال‌ های فانتزی سال ۲۰۲۲خاندان اژدها و حلقه‌های قدرت با رویکرد سیاست و ماجراجویی
نگاهی به مضمون برترین سریال‌ های فانتزی سال ۲۰۲۲نگاهی به مضمون برترین سریال‌ های فانتزی سال ۲۰۲۲

بودجه ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum از شکست مالی آن نیز خبر می‌دهد - ویجیاتوبودجه ساخت بازی The Lord of the Rings: Gollum از شکست مالی آن نیز خبر می‌دهد - ویجیاتو

در گزارش Game Two همچنین به اضافه‌کاری بدون حقوق کارمندان این استودیو، فرهنگ‌کاری سخت‌و‌شدید و بنیانگذار بداخلاق آن نیز اشاره شده است که ظاهرا محیط کاری پر استرسی را به‌وجود آورده است. با این حال، Daedalic در بیانیه‌ای این اتهامات را رد کرده و طبق توضیح آن‌ها، فضای کاری دوستانه‌ای در استودیو وجود داشته است.

صرف‌نظر از این موضوع، بازی نهایی به یک ناامیدی غیرقابل‌بحث برای بازیکنان و استودیو تبدیل شد و در حال عنوان «بدترین بازی سال» را کسب کرده است و همین امر باعث شد تا سازنده آن از طرفداران عذرخواهی کند. [عذرخواهی که متن آن نیز توسط ChatGPT نوشته‌شده بود!].


مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Lord of the Rings | قسمت هفتمچشم سائورون در افق ظاهر می‌شود
نقد سریال The Lord of the Rings | قسمت هفتمنقد سریال The Lord of the Rings | قسمت هفتم


۱۰ ایده خفنی که سوپرسل اونارو به دنیای کلش آف کلنز اضافه کرد!

شایعه: بازی Modern Warfare 3 چند تفنگ از Advanced Warfare دریافت می‌کند - ویجیاتوشایعه: بازی Modern Warfare 3 چند تفنگ از Advanced Warfare دریافت می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.