به پایان رساندن بتل پس Diablo 4 حدود ۸۰ ساعت زمان می‌برد

محتوای داستان فصل‌ها نیز یک کمپین جدید نیستند

به پایان رساندن بتل پس Diablo 4 حدود ۸۰ ساعت زمان می‌برد

فصل‌های Diablo 4 شامل یک بتل پس هستند که تمام کردن آن حدود ۸۰ ساعت طول می‌کشد و محتوای داستانی آن‌ها نیز در سطح یک کمپین کاملاً جدید نیستند.

چهارمین بازی مورد انتظار سری دیابلو که در تاریخ ۶ ژوئن منتشر می‌شود، شامل تعدادی «فصل» خواهد بود که انتظار می‌رود هر کدام سه ماه طول بکشند، مشابه فصل‌های Diablo 3 که بازیکنان هر بار با یک شخصیت جدید در سطح ۱ شروع می‌کردند.

بازیکنان باید در طول فصل اهدافی را برای کمک به ارتقاء شخصیت خود انجام دهند و هدف نهایی این است که آن‌ها را به سطح ۱۰۰ برسانند. در مصاحبه‌ی با PC Gamer، دستیار کارگردان بازی، جو پایپیورا، گفت:

در حال حاضر، زمانی که شما در حال تکمیل سفر فصلی در کنار انجام محتوای دیگر در بازی هستید، تقریباً به ۸۰ ساعت زمان برای تکمیل کل بتل پس نیاز دارید.

بر اساس نحوه بازی شما، رسیدن به سطح یک شخصیت تا سطح ۱۰۰ ممکن است کمی بیشتر از آن طول بکشد.


مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

در یک مصاحبه جداگانه در مجله Game Informer، پایپیورا گفت که هر فصل دارای محتوای داستانی است، چیزی که راد فرگوسن، رئیس فرنچایز، سعی کرد در توییتر آن را کم اهمیت جلوه دهد.

فرگوسن در توییتی با عنوان «مدیریت انتظارات» گفت:

بعداً در مورد فصل‌ها و اکسپنشن‌ها بیشتر صحبت خواهم کرد، اما می‌بینم که برخی افراد مقاله [گیم اینفورمر] را اشتباه برداشت کردند.

داستانی که [پایپیورا] در فصل‌ها به آن اشاره کرده، کوئست‌لاین‌های جدیدی هستند که به ارائه مکانیزم‌های فصلی جدید کمک می‌کند – نه یک کمپین جدید.

سپس فرگوسن تایید کرد که کوئست‌لاین‌های جدید به‌عنوان بخشی از مسیر رایگان در هر فصل در دسترس خواهد بود و بازیکنان برای دسترسی به آن، نیازی به خرید بتل پس ندارند.

به پایان رساندن بتل پس Diablo 4 حدود ۸۰ ساعت زمان می‌برد - ویجیاتوبه پایان رساندن بتل پس Diablo 4 حدود ۸۰ ساعت زمان می‌برد - ویجیاتو

بازیکنانی که نسخه‌های دیلاکس یا آلتیمیت Diablo 4 را پیش‌خرید می‌کنند، از تاریخ ۲ ژوئن به بازی دسترسی زودهنگامی خواهند داشت.

مایکروسافت نیز یک باندل Xbox Series X را معرفی کرده که شامل این بازی می‌شود. با قیمت ۵۶۰ دلار، این باندل شامل کنسول سری ایکس و کنترلر بی سیم، دیابلو ۴ برای ایکس باکس وان و سری ایکس/اس و Light-Bearer Mount با Caparison of Faith Mount Armor است.

این عنوان به صورت آفلاین قابل بازی نخواهد بود و دارای قابلیت کراس-‌پلی و cross-progression برای همه پلتفرم‌ها است. همچنین از Couch-co-op روی کنسول‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Overwatch 2می‌توانست یک بروزرسانی باشد!
بررسی بازی Overwatch 2بررسی بازی Overwatch 2


ویجی‌لاگ پلاس: کنسل شدن ای تیری و معرفی کانتر استرایک

میازاکی در لیست سال ۲۰۲۳ مجله تایم از «۱۰۰ فرد تاثیرگذار» قرار گرفت - ویجیاتومیازاکی در لیست سال ۲۰۲۳ مجله تایم از «۱۰۰ فرد تاثیرگذار» قرار گرفت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.