به همت انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل؛کتاب دندریمرها و نانودندریمرهای مغناطیسی منتشر شد

انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب دندریمرها و نانودندریمرهای مغناطیسی: سنتز، کاربردهای کاتالیستی و زیست پزشکی با رویکردی به حوزه های علوم پایه و پزشکی به ویژه رشته نانو شیمی را منتشر کرد.

به گزارش سیناپرس اردبیل، انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب دندریمرها و نانودندریمرهای مغناطیسی: سنتز، کاربردهای کاتالیستی و زیست پزشکی با رویکردی به حوزه های علوم پایه و پزشکی به ویژه رشته نانو شیمی را منتشر کرد.

این کتاب توسط دکتر سبحان رضایتی دانش آموخته شیمی گرایش آلی دانشگاه زنجان، دکتر الهام عزت زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و پروفسور علی رمضانی عضو هیات علمی دانشگاه زنجان به رشته تحریر درآمده است.

در سال‌های اخیر، دندریمرها به‌عنوان دسته جدیدی از مواد پلیمری به دلیل خواص منحصربه‌فردشان، به‌ویژه به عنوان سیستم‌های دارورسانی و نانوذرات مغناطیسی به عنوان یک ابزار مصنوعی فوق‌العاده قدرتمند برای دستیابی به یک فرآیند ملایم‌تر برای تبدیل‌های آلی و کاربردهای زیست‌پزشکی، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. در کتاب حاضر با توجه به اهمیت این ماکرو مولکول ها و نانو ذرات مغناطیسی در زمینه های مختلف علمی تلاش شده است با معرفی، تکنیک های مختلف سنتزی، کاربرد کاتالیزوری آنها در سنتز آلی و کاربردهای زیست پزشکی بیان شود.

در این کتاب به طور مفصل به مفاهیم دندریمر بصورت پایه ای، روش های سنتز آنها و روش های شناسایی کردن و سپس به مغناطیسی کردن آن ها اشاره شده است. مقالات زیادی که در حوزه کاربردهای کاتالیستی و زیست پزشکی آنها چاپ شده، جمع آوری گردیده و مورد بحث قرار گرفته است

ادبیات نوشتاری کتاب دندریمرها و نانودندریمرهای مغناطیسی» قابل توجه می باشد چراکه این یک کتاب آموزشی دارای نکات ارزشمند و به روز بوده و برای درک بهتر خواننده از شکل های جدید استفاده شده است، بررسی ها نشان می دهد مشابه این کتاب در بازار وجود ندارد.

کتاب دندریمرها و نانودندریمرهای مغناطیسی» ۱۶۸ صفحه ای و در ۴ فصل گردآوری شده که به قیمت ۸۵۰۰۰۰۰ ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.

نوشته

به همت انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل؛

کتاب دندریمرها و نانودندریمرهای مغناطیسی منتشر شد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.