به زودی هوش مصنوعی به مرورگر موزیلا اضافه خواهد شد

Blog Header Image

اخباری مبنی بر اضافه شدن هوش مصنوعی به مرورگر موزیلا منتشر شده که نشان می‌دهد فایرفاکس سیاست جدیدی را اتخاذ کرده است.

علاوه بر خبر اضافه شدن هوش مصنوعی به مرورگر موزیلا، اطلاعات دیگری مانند بازنشستگی مایکل بیکر از سمت مدیرعاملی منتشر شده است؛ البته بیکر به عنوان مدیر اجرایی فایرفاکس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: نوت‌پد ویندوز ۱۱ به هوش مصنوعی Copilot مجهز می‌شود

او در اظهارنظری به رسانه‌ها اظهار کرد: «در طی ۲۵ سال فعالیت در موزیلا، مسئولیت‌های متعددی را بر عهده گرفته‌ام و این تصمیم به دنبال تمایل به تمرکز و رهبری بر مسائل آینده است.»

بیکر افزود: «من تغییرات عمده‌ای در موزیلا ایجاد کرده و به همراه آن، نظارت بر مأموریت گسترده‌تر موزیلا را نیز برعهده داشته‌ام. البته واضح است که هر دو حوزه به یک رهبری تمام وقت و اختصاصی نیاز دارند.»

او به تغییرات زیرساختی در حال اجرا اشاره کرد و تاکید کرد که همه در تلاشند تا به دنیایی مبتنی بر هوش مصنوعی وارد شوند که فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی برای موزیلا ایجاد می‌کند.

لارا چمبرز، عضو هیئت‌مدیره‌ی موزیلا، نقش مدیرعامل را به عهده گرفته و تمرکز خود را بر استراتژی و بینش محصول معطوف کرده و بر زحمات فعالیت‌های گسترده در زمینه توسعه فایرفاکس و عرضه محصولات جدید به بازار تمرکز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی اضافه شدن هوش مصنوعی به مرورگر موزیلا چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.