به روز رسانی آیفون‌های اپل از ماه آینده به صورت خودکار و در جعبه انجام می‌شود

59075 120604 56813 115576 56493 114919 iPhone 15 Pro on Box xl xl

اپل قصد دارد با استفاده از سیستم جدید Presto پروسه مربوط به آپدیت آیفون‌ها را پیش از خرید کاربران و در جعبه آنها به صورت خودکار انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل با استفاده از یک سیستم جدید و هوشمندانه که اخیراً توسط این شرکت ابداع شده است نرم‌افزار آیفون‌های خود را با کمک یک پد درون جعبه به روز رسانی خواهد کرد. این ویژگی با نام Prestoمی‌تواند از ماه آینده در آیفون‌های موجود در اپل استورهای آمریکا مورد استفاده قرار بگیرد. بدین ترتیب زمانی که کاربر گوشی جدیدی را خریداری می‌کند دیگر نیاز به انجام به روز رسانی‌های نرم‌افزاری نخواهد بود.

پیش از این در مورد ایده به روز رسانی آیفون‌ها از درون جعبه گزارش‌هایی منتشر شده بود. گورمن از بلومبرگ ر این مورد گفته بود این سیستم می‌تواند به صورت گسترده در اپل استورهای آمریکا مورد استفاده قرار بگیرد. بدبن ترتیب سیستم جدید به اپل استورها اجازه می‌دهد تا به راحتی بتوانند به روز رسانی‌های نرم‌افزاری را روی آیفون‌های موجود در فروشگاه و فروخته نشده نصب کنند. خریداران آیفون دیگر نیاز به آپدیت گوشی به صورت دستی نخواهند داشت. زیرا این به روز رسانی‌ها به صورت خودکار و درون جعبه انجام می‌شود.

سیستم Presto در زمان استفاده روی شارژ باتری دستگاه تاثیری نداشته و حین آپدیت باعث خالی شدن شارژ آیفون درون جعبه نخواهد شد. سخت افزارهای مخصوص این سیستم در جعبه سری بعدی آیفون‌ها قرار گرفته و در دسترس خواهد بود. اپل می‌تواند انتقال اطلاعات و یا به روز رسانی‌های درون جعبه را با کمک ارتباطات بیسیم و یا از طریق مگ سیف انجام دهد.

اپل قصد دارد از سیستم جدید خود ابتدا در اپل استورهای منتخب و به صورت آزمایشی استفاده کند. در صورت موفقیت آمیز بودن این آزمایش‌ها احتمالاً عرضه این سیستم گسترده‌تر شده و در اختیار فروشگاه‌های بیشتری قرار خواهد گرفت. مشخص نیست آپدیت خودکار آیفون‌ها درون جعبه تنها برای آیفون‌های درون آمریکا اجرا خواهد شد یا خیر.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.