بهترین یخچال فریزر ایرانی و خارجی [مرداد ۱۴۰۲]

refrigerator 64d8e821c50aed6838dee0ee

اگر به‌دنبال بهترین یخچال فریزر موجود در بازار هستید و ازنظر بودجه محدودیتی ندارید، یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X39 را به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌رو، مدنظر داشته باشید. یخچال ساید بای ساید ال جی X39 تمام آنچه را که از یک یخچال فریزر انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهد.

یخچال فریزر X39 از چهار درب مجزا بهره می‌برد که سازماندهی بیشتری را برایتان به ارمغان می‌آورد. ال جی در طراحی این یخچال، دقت و ظرافت خاصی به خرج داده است. درواقع هیچ محدودیتی در جای دادن ظروف یا بطری‌های حجیم در یخچال نخواهید داشت؛ چراکه درصورت لزوم می‌توانید قفسه‌ را تا کنید و آن را به‌اندازه‌ی دلخواهتان برسانید. همچنین فضایی مازاد برای ژامبون ورقه‌شده، پنیر و کره و استفاده‌ی روزمره وجود دارد.

ال جی در یخچال X39 از فناوری InstaView Door-in-Door بهره گرفته است که با دوبار ضربه‌ زدن روی درب یخچال، می‌توانید محتویات آن را مشاهده کنید و بدون بازکردن درب‌های دیگر یخچال و اتلاف سرما، به محتویات دلخواهتان دسترسی داشته باشید.

فناوری +Hygiene Fresh به‌همراه فیلتر پنج‌مرحله‌ای، هوای تمیز و تصفیه‌شده را تضمین می‌کند و به تازه‌تر ماندن مواد غذایی برای مدت طولانی کمک شایانی می‌کند. افزون‌بر این، کمپرسور اینورتر خطی با دوام بالای ۲۰ سال، تا ۳۲ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند و تاحد امکان سروصدا را کاهش می‌دهد.

پشتیبانی از وای‌فای و برنامه‌ی LG ThinQ به شما امکان می‌دهد محتویات یخچال را در هر مکانی کنترل کنید. یخ‌ساز خودکار، یخ‌ریز و آب‌ریز بدون مخزن با قابلیت اتصال به آب شهری و سیستم تصفیه‌ی آب دیگر امکانات این یخچال را تشکیل می‌دهند.

یخچال فریزر ال جی مدل X39 بدون اغراق یکی از بهترین یخچال‌های موجود در بازار است که درحال‌حاضر حدود ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

بهترین یخچال فریزر خارجی

در بخش پیش‌رو، با بهترین یخچال‌ فریزرهای خارجی در دسته‌بندی‌های مختلف آشنا می‌شویم. از آنجا که در بازار ایران، عمدتا برندهای خارجی ال‌جی و سامسونگ به‌فروش می‌رسند، برهمین اساس تمرکز ما در بخش یخچال‌های خارجی، روی همین دو برند معطوف است.

بهترین یخچال فریزر ال جی

در ادامه فهرستی از بهترین یخچال های فریزر برند نام‌آشنای ال جی را در دسته‌بندی ساید‌بای‌ساید، دوقلو و دوطبقه یا بالا و پایین معرفی می‌کنیم.

بهترین یخچال ساید بای ساید ال جی

یخچال فریزر ال جی مدل X337

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.