بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان (بهمن ۱۴۰۱)

فهرست مطالب

پاسخ به عباراتی مانند «تا ۳ میلیون چه گوشی بخرم؟» و یا «انتخاب بهترین گوشی تا ۳ میلیون»، اکنون با توجه به افزایش قیمت‌ها و متنوع شدن محصولات هر برند، واقعا ساده نیست. معمولا وقتی چند گزینه خوب پیش رویمان داشته باشیم، انتخاب راحت‌تر و درست‌تری خواهیم داشت، به همین دلیل قصد داریم در این مطلب، تعدادی از گوشی‌هایی که در رنج قیمت ۲ تا ۳ میلیون تومان موجود در بازار ایران را بررسی کنیم.

از آنجایی که گوشی‌های زیر ۳ میلیون تومان طیف وسیعی از گوشی‌های موجود در بازار را در بر می‌گیرد، بهتر است بدانید که کدام یک از ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی برای شما اهمیت بیشتری دارد تا گزینه‌ای همسو با نیازها و علایق خود پیدا کنید. معمولا در نگاه اول قدرت پردازنده اصلی و گرافیکی، اندازه صفحه نمایش، مقدار RAM، توان باتری و حافظه داخلی گوشی از مواردی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.
در ادامه می‌توانید بهترین گوشی تا ۳ میلیون تومان را از میان گوشی‌های پیشنهادی زیر، که در این مقاله به اختصار مورد بررسی قرار گرفته‌اند، انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که گوشی‌های موجود در لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده‌اند و همچنین از آنجایی که گوشی‌های نسخه‌های متنوع حافظه داخلی و حافظه رم دارند ممکن است با تغییر این نسخه‌ها قیمت این محصولات تغییر کند و از بازه مشخص شده خارج شود.

گلکسی A04e نسخه ۳۲/۳ گیگابایت

گلکسی A04e

یکی از جدیدترین اقتصادی‌های سامسونگ همین A04s است که تنها چند ماه از معرفی و عرضه آن به بازار گذشته است. این کهکشانی ۱۸۸ گرمی طراحی ساده و آشنایی دارد و به روی قاب پشتی آن که از جنس پلاستیک است دو لنز دوربین با طراحی دایره‌ای شکل دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است و دوربین تشخیص عمق میدان از سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این بخش را کامل می‌کند و این گوشی اقتصادی از لنز فوق عریض برخوردار نیست.

قاب روبرویی گوشی میزبان یک پنل ۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD است که حدود ۸۲ درصد از فضای روبرو را به خود اختصاص داده و از رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ استفاده می‌کند. در نتیجه این رزولوشن در هر اینچ ۲۷۰ پیکسل قرار گرفته و نرخ نوسازی نیز طبق انتظار ۶۰ هرتز است. کره‌ای‌ها در بخش سخت افزاری به سراغ چیپست ۱۲ نانومتری هلیو P35 رفته‌اند، تراشه‌ای که قدرتی کم و بیش یکسان با اگزینوس ۸۵۰ دارد و می‌تواند بدون مشکل از پس کارهای روزمره بربیاید. باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و One UI 4.1 بر پایه اندروید ۱۲ از دیگر ویژگی‌های این کهکشانی هستند.

مشخصات گلکسی A04e
تراشه هلیو P35
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دوسیم‌کارت
دوربین ۱۳ مگاپیکسل اصلی
۲ مگاپیکسل ماکرو
سیستم‌عامل Android 12, One UI Core 4.1
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۳ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت گوشی A04e سامسونگ

آنر X5 نسخه ۳۲/۲ گیگابایت

آنر ایکس 5

آنر قبل‌تر یکی از زیربرندهای هواوی بود ولی حالا به صورت مستقل فعالیت می‌کند و به همین دلیل هم خوشبختانه از سرویس‌های گوگل برخوردار است و شما بدون مشکل می‌توانید از گوگل پلی برنامه‌ها را دانلود کنید و به سرویس‌های گوگل متصل شوید. این گوشی ۱۹۳ گرمی از آنر تماما از پلاستیک ساخته شده ولی در کل طراحی مناسبی دارد و دوربین‌های آن درون یک فریم مربعی مشکی رنگ قرار گرفته‌اند. مقابل این گوشی یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ دیده می‌شود و در نتیجه هر اینچ از صفحه نمایش میزبان تراکم ۲۷۰ پیکسلی خواهد بود.

این پنل که از نسبت ۲۰ به ۹ استفاده می‌کند توانسته بیش از ۸۲ درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص دهد. این سازنده چینی از تراشه هلیو G25 برای تأمین قدرت این محصول استفاده کرده و در بخش نرم افزاری نیز شاهد اندروید ۱۲ نسخه GO هستیم (این نسخه سبک‌تر از اندروید نرمال است). در بخش دوربین شاهد یک لنز واید تکی با سنسور ۸ مگاپیکسلی به روی قاب پشتی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی در روبرو به عنوان دوربین سلفی هستیم. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تأمین انرژی این گوشی اقتصادی را عهده‌دار است.

مشخصات آنر X5
تراشه هلیو P25
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دوسیم‌کارت
دوربین ۸ مگاپیکسل اصلی
سیستم‌عامل اندروید ۱۲ نسخه GO
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

ردمی ۹A نسخه ۳۲/۲ گیگابایت

شیائومی ردمی 9a

اگر گوشی از شیائومی در حدود بازه قیمتی اقتصادی می‌خواهید قطعا ردمی ۹A می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما باشد. این محصول از یک دوربین تکی با سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است و دوربین سلفی قرار گرفته درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر نیز سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد. نمایشگر این گوشی اندازه‌ای ۶.۵۳ اینچی دارد و از فناوری IPS LCD نیز استفاده می‌کند. رزولوشن HD+ برای این صفحه نمایش در نظر گرفته شده که باعث می‌شود در هر اینچ شاهد ۲۶۹ پیکسل باشیم.

ردمی ۹A قدرت مورد نیاز خود را از تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک Helio G25 می‌گیرد. این تراشه قدرت مناسب و خوبی برای انجام کارهای روزمره دارد اما نمی‌توان به روی آن برای بازی‌های سنگین خیلی حساب باز کرد. باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از دیگر مشخصات کلیدی این محصول شیائومی می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و MIUI 12 بر پایه اندروید ۱۰ (نسخه ابتدایی) اشاره کرد.

مشخصات گوشی ردمی ۹A
تراشه مدیاتک Helio G25
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دوسیم‌کارت/نانو سیم‌کارت/ هم‌زمان فعال
دوربین ۱۳ مگاپیکسل اصلی
سیستم‌عامل اندروید ۱۰، MIUI 12
حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
رم ۲، ۳، ۴ و ۶ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

خرید گوشی ردمی ۹A شیائومی ۳۲ گیگابایت با رم ۲

جی پلاس X10 2022 نسخه ۶۴/۴ گیگابایت

جی پلاس X10 2022

در حالی اکثر گوشی‌های این لیست و این بازه قیمتی دارای ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه رم هستند این مدل از جی پلاس ۴ گیگابایت رم دارد تا به خوبی بتواند از پس اجرای چند برنامه در کنار هم و مولتی تسکینگ بربیاید. این محصول از تراشه UNISOC SC9863A با هشت هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد و سرعت قابل قبولی دارد و برای انجام کارهای ساده احتمالا با مشکلی مواجه نخواهید شد. در کنار این سخت افزار اندروید ۱۱ قرار گرفته و احتمالا اندروید ۱۲ نیز برای این گوشی اقتصادی عرضه می‌شود.

جی پلاس در بخش صفحه نمایش مانند بسیاری از مدل‌های دیگر از پنل IPS با اندازه ۶.۵ اینچی و رزولوشن HD+ استفاده کرده تا در هر اینج شاهد ۲۹۴ پیکسل باشیم. کیفیت این صفحه نمایش به نسبت بازه قیمتی خوب است ولی نمی‌توان آن را با گوشی‌های گران‌تر با رزولوشن FHD یا پنل امولد مقایسه کرد. قاب پشتی این دستگاه میزبان چهار لنز اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان با سنسورهای ۱۳، ۵، ۲ و ۲ مگاپیکسلی است و سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر به چشم می‌آید. در نهایت یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی را عهده‌دار است و تضمین امنیت هم به حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور سپرده شده است.

مشخصات جی پلاس X10 2022
تراشه UNISOC SC9863A
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین ۱۳ مگاپیکسل اصلی
۵ مگاپیکسل فوق عریض
۲ مگاپیکسل ماکرو
۲ مگاپیکسل تشخیص عمق
سیستم عامل اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت
رم ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گلکسی A03 Core نسخه ۳۲/۲ گیگابایت

گوشی a03 core

این گوشی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های برند کره‌ای سامسونگ است. این گوشی از پلاستیک ساخته شده و سازنده کره‌ای از پنلی ۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن HD+ و تراکم پیکسلی ۲۷۰ برای این گوشی استفاده کرده است. این پنل حدود ۸۲ درصد از فضای روبرویی را به خود اختصاص داده و حاشیه‌های مناسبی برای گوشی با این برچسب قیمتی دارد.

در بخش سخت افزاری سامسونگ از تراشه Unisoc SC9863A استفاده کرده است، تراشه‌ای که خیلی قوی نیست و انتظار معقولی باید از آن داشته باشید. در زمینه دوربین سازنده کره‌ای سنسوری ۸ مگاپیکسلی را برای A03 Core مناسب دیده و برای آن از فوکوس خودکار نیز استفاده کرده است. دوربین سلفی نیز سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد و درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر به چشم می‌آید. انرژی مورد نیاز این کهکشانی را یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و Android 11 نسخه GO Edition از دیگر مشخصات اصلی این کهکشانی سامسونگ هستند.

مشخصات گوشی گلکسی A03 Core
تراشه Unisoc SC9863A
پردازنده گرافیکی IMG8322
تعداد سیم‌کارت دوسیم‌کارت/نانو سیم‌کارت/ هم‌زمان فعال
دوربین ۸ مگاپیکسل اصلی
سیستم‌عامل Android 11 (Go edition)
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت گوشی A03 Core با حافظه ۳۲ و رم ۲ گیگابایت

ردمی A1 Plus نسخه ۳۲/۲ گیگابایت

ردمی a1+

گوشی ردمی A1 پلاس از جمله گوشی‌های خوش قیمت شرکت ردمی به شمار می‌رود که مشخصات قابل قبولی دارد. این گوشی در ابعاد ۱۶۴٫۹ در ۷۶٫۸ در ۹٫۱ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به ۱۹۲ گرم می‌رسد. از صفحه نمایش ۶٫۵۲ اینچی LCD برای ای محصول استفاده شده که وضوح تصویر آن به ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد. گوشی ردمی A1 پلاس با اندروید ۱۲ نسخه Go راهی بازار شده و از رابط کاربری MIUI 12 استفاده می‌کند.

این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و اگر نیاز به حافظه داخلی بیشتر داشتید، می‌توانید از آن استفاده کنید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم باعث شده که این محصول برای یک روز کاری مناسب باشد. این گوشی ردمی از حسگر تشخیص اثر انگشت هم بهره می‌برد که با دکمه پاور ترکیب شده است.

مشخصات گوشی Redmi A1 Plus
تراشه Mediatek MT6761 Helio A22
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو
دوربین دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی

دوربین ۰.۰۸ مگاپیکسلی

سیستم عامل اندروید ۱۲
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۲ و ۳ گیگابایت رم
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه بله
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

قیمت گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس

خرید گوشی 5G

ریلمی C11 2021 نسخه ۳۲/۲ گیگابایت

ریلمی C11

گوشی ریملی C11 از جمله‌ گوشی‌های خوش قیمتی است که می‌توانیم آن را در لیست گوشی تا ۳ میلیون تومان قرار دهیم. این گوشی برای افرادی مناسب است که می‌خواهند با هزینه‌ای کم گوشی هوشمندی در اختیار داشته باشند که صفحه نمایش بزرگی دارد. گوشی ریلمی C11 از صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که ۸۳٫۱ درصد از فضای روی گوشی را به خود اختصاص داده است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این صفحه نمایش وضوح بالایی ندارد، اما برای انجام فعالیت‌های روزانه گزینه مناسبی خواهد بود.

برای گوشی ریلمی C11 از تراشه Helio G35 استفاده شده که برای پردازش‌های سبک گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می کند و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم دارد. دو دوربین با حسگرهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی هم در پشت این گوشی دیده می‌شوند که عملکرد متوسطی دارند؛ اما باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از ویژگی‌های جذاب این گوشی هوشمند به شمار می‌رود.

مشخصات ریلمی C11
تراشه Helio G35
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین ۱۳ مگاپیکسل اصلی
۲ مگاپیکسل تشخیص عمق
سیستم عامل اندروید ۱۰
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

خرید ریلمی C11

جی پلاس S10 2022 نسخه ۶۴/۴ گیگابایت

جی پلاس S10 2022

این گوشی از GPLUS حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگابایت حافظه رم را در این بازه قیمتی ارائه می‌کند که در نوع خود بسیار جذاب است. این محصول دارای صفحه نمایشی ۶.۵ اینچی با رزولوشن HD+ است و از تراشه UNISOC SC9863A قدرت می‌گیرد. به روی قاب پشتی S10 2022 سه لنز با سنسورهای ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود و دوربین سلفی نیز سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد. این گوشی اقتصادی توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و از حسگر اثر انگشت نیز به روی قاب پشتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ریلمی C11
تراشه Helio G35
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین ۱۳ مگاپیکسل اصلی
۲ مگاپیکسل تشخیص عمق
سیستم عامل اندروید ۱۰
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

نوکیا C21 نسخه ۳۲/۲ گیگابایت

نوکیا C21

نوکیا از جمله برندهایی است که چند گوشی خوب و خوش ساخت دارد که لیست گوشی تا ۳ میلیون تومان ما هم قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶٫۵۲ اینچی LCD استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می‌رسد. از ویژگی‌های جذاب نوکیا C21 این است که با اندروید نسخه Go راهی بازار شده و به همین دلیل سیستم عامل با سرعت بسیار خوبی روی سخت‌افزار نچندان قدرتمند این گوشی کار می‌کند.

این گوشی از یک پردازنده هشت هسته‌ای استفاده می‌کند و از کارت حافظه پشتیبانی خواهد کرد. البته که می‌توانید نوکیا C21 را با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم خریداری کنید. این گوشی هوشمند تنها یک دوربین پشت آن هم با حسگر ۸ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن هم از حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم از حسگر ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. برای نوکیا C21 از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است.

مشخصات نوکیا C21
تراشه Unisoc SC9863A
پردازنده گرافیکی IMG8322
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین ۸ مگاپیکسل اصلی
سیستم عامل اندروید ۱۱ نسخه Go
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد
باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

خرید نوکیا C21

خرید پاوربانک

جی پلاس P10 2022 نسخه ۳۲ رم ۳

جی پلاس P10 2022

یکی از گوشی‌های ارزنده در رنج قیمتی ۳ میلیون تومان، گوشی جی پلاس P10 2022 است که توسط شرکت ایرانی Gplus وارد بازار شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این گوشی دارای پردازنده هشت هسته‌ای UNISOC SC9863A است که عملکرد قابل قبولی در پردازش برنامه ها دارد. این محصول پنلی ۶.۰۹ اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD+ دارد که باعث می‌شود در هر اینچ ۲۸۲ پیکسل قرار بگیرد.

بخش دوربین این گوشی سه لنز با سنسورهای ۱۳، ۵ و ۲ مگاپیکسل را شامل می‌شود و در نور روز نسبت به قیمتی می‌تواند عکس‌های مناسبی به ثبت برساند. دوربین سلفی را هم یک حسگر ۵ مگاپیکسلی تشکیل داده تا امکان عکاسی سلفی نیز فراهم باشد. باتری این گوشی اقتصادی ظرفیتی برابر با ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و شارژدهی قابل قبولی را در اختیار قرار می‌دهد.

مشخصات گوشی جی پلاس P10 پلاس
تراشه UNISOC SC9863A
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۱۳+۵+۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۳ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد (خشاب سیم‌کارت ۲ و کارت حافظه یکسان است) / microSDXC

خرید تبلت

نوکیا ۵۷۱۰ XpressAudio

نوکیا 5710 XpressAudio

شاید دیدن این گوشی در لیست برایتان عجیب باشد و از خود بپرسید که چرا یک گوشی دکمه‌ای باید در بین گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد و قیمتی ۲ تا ۳ میلیونی داشته باشد؟ دلیل این موضوع ساده است؛ چرا که این محصول از نوکیا با وجود ساده بودن قابلیت‌های به‌روزی دارد و از همه مهم‌تر این که از هندزفری بی‌سیم بهره می‌برد، آن هم نه درون جعبه، بلکه در دل خود گوشی. در واقع در بالای گوشی یک قاب کشویی تعبیه شده که با باز کردن آن می‌توانید به هندزفری‌های بی‌سیم قرار گرفته در دل این محصول دسترسی پیدا کنید.

از سوی دیگر این گوشی با وجود اقتصادی بودن از اسپیکرهای دوگانه و استریو بهره می‌برد تا بتوانید موزیک را به صورت فراگیر و با صدای بلند گوش دهید. در کنار صفحه نمایش این مدل دکمه‌های پیمایش مخصوص موزیک در نظر گرفته شده تا بتوانید به سرعت ولوم را تغییر دهید و یا بین موزیک‌ها جابجا شوید. نمایشگر این گوشی ساده ۲.۴ اینچ اندازه دارد و کیبورد این محصول نیز دارای دکمه‌های نرم و راحت است. نوکیا ۵۷۱۰ از بلوتوث و کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند تا به راحتی بتوانید موزیک‌های مورد نظر خود را به آن انتقال دهید.

مشخصات نوکیا ۵۷۱۰ XpressAudio
تراشه Unisoc T107
پردازنده گرافیکی ندارد
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین ۰.۳ مگاپیکسل
سیستم عامل ندارد
حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایت
رم ۴۸ مگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC
باتری ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعت

قیمت گوشی نوکیا ۵۷۱۰ XpressAudio

سؤالات متداول

کدام گوشی تا ۳ میلیون برای بازی مناسب است؟

از آنجایی که در بازه قیمتی ۳ میلیون تومان هستیم طبیعتا هیچ یک از این گوشی‌ها مناسب بازی کردن نیستند و نمی‌توانند بازی‌ها را در حالت ایده آل اجرا کنند اما در بین گزینه‌های موجود پوکو C31 وضعیت بهتری به نسبت دیگر محصولات لیست برای بازی کردن دارد.

کدام گوشی تا ۳ میلیون برای عکاسی مناسب است؟

ردمی ۱۰A شیائومی و گلکسی A03s از نظر دوربین شرایط قابل قبولی دارند، هرچند که اصلا نباید انتظار زیادی از دوربین این گوشی‌ها داشته باشید و همگی در سطح بسیار پایه‌ای هستند.

کدام گوشی تا ۳ میلیون بهترین صفحه‌نمایش را دارد؟

گوشی‌های موجود در این بازه قیمتی از پنل‌های ips با رزولوشن HD استفاده می‌کنند و نسبت به یکدیگر برتری خاصی ندارند. در نظر داشته باشید که کیفیت این پنل‌ها صرفا قابل قبول است و عالی نیست.

کدام گوشی تا ۳ میلیون از نظر شارژدهی مناسب است؟

به طور کلی گوشی‌های موجود در این لیست به دلیل نمایشگر نه چندان عالی و سخت افزار معمولی شارژ دهی خوب و طولانی مدتی دارند اما نوکیا C30 به لطف باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وضعیت بهتری به نسبت دیگر محصولات موجود در لیست دارد.

ads

نقد و بررسی کامل گوشی هواوی Mate 50 Pro به همراه نمونه عکس دوربین و تست گیمینگ:

بررسی هواوی میت ۵۰ پرو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.