بهترین گجت‌های ریزر از نگاه دیجی‌کالا مگ؛ ۲۰ محصول ایده‌آل برای حرفه‌ای‌ها

ریزر، یکی از برجسته‌ترین برندها در دنیای تجهیزات حرفه‌ای و گیمینگ، با ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت بالا و امکانات پیشرفته، حضور قدرتمند خود را در بازار‌های جهانی تثبیت کرده است. در این مطلب از دیجی کالا مگ، قصد داریم به بررسی بهترین گجت‌های هوشمند ریزر در دیجی کالا بپردازیم و آن‌ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

هدست مخصوص بازی ریزر مدل BLACKSHARK V2 X

۳,۰۳۰,۰۰۰

تومان

صندلی گیمینگ ریزر مدل G2020

۶,۳۰۰,۰۰۰

تومان


بهترین گجت‌های ریزر؛ میکروفون


میکروفون کندانسر ریزر مدل Seiren mini

Best Razer Gadgets 1

اگر در بین بهترین گجت‌های هوشمند ریزر به دنبال خرید یک میکروفون باکیفیت و حرفه‌ای برای کار خود هستید، مدل Seiren mini با ویژگی‌های خوبی که دارد می‌تواند تجربه‌ی یک خرید هوشمندانه و لذت‌بخش را برای شما به همراه بیاورد. این محصول امتیاز بسیار خوبی در فروشگاه دیجی کالا از سوی کاربران به دست آورده و همچنین حدود ۹۵ درصد از خریدارانش در دیجی کالا خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد کرده‌اند. میکروفون کندانسر ریزر مدل Seiren mini حدود ۴۰۰ گرم وزن دارد و با درگاه USB به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود. این محصول از بدنه‌ی مقاوم و ضد ضربه تولید شده که مقاومت خوبی در برابر حوادث احتمالی و خط‌وخش‌ها خواهد داشت. صدای شفاف و یکنواخت، الگوی جمع‌آوری صدای سوپرکاردیوئید، حذف صداهای محیط، شوک مونت داخلی، سازگاری با نرم‌افزارهای مختلف، امکان اتصال میکروفون به بوم‌ها و پایه‌های میکروفون دیگر از جمله ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود.

میکروفن کندانسر ریزر مدل Seiren mini

۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان

میکروفون کندانسر ریزر مدل Seiren Emote

Best Razer Gadgets 2

یکی دیگر از بهترین گجت‌های هوشمند ریزر، میکروفون مدل Seiren Emote است که نوآوری خاصی را به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول که اتفاقاً مورد استقبال کاربران بسیار زیادی قرار گرفته، اولین میکروفون USB استریم جهان که از ایموجی برای تبادل هیجانات و احساسات با مخاطبان بهره می‌برد. درست برعکس دیگر میکروفون‌های USB پخش، میکروفون استریم Seiren Emote ریزر دارای صفحه‌نمایش LED مستقل ۸ بیتی برای نمایش ایموتیکان است که از طریق موتور ایموت ریـزر تقویت شده و دارای مجموعه‌ای مشتمل بر بیش از ۱۰۰ ایموجی گوناگون است. این محصول بسیار بادوام ریزر برای ضبط یک صدای شفاف جهت تولید محتوای صوتی باکیفیت روانه‌ی بازار شده و هایپرکاردیوئیدی آن به قدری حساس و دقیق است که زیروبم‌های نامحسوس و ریزترین تغییرات صدا را ثبت می‌کند و در عین حال به حذف کوچک‌ترین نویزهای صدا نیز می‌پردازد. این محصول از یک پایه‌ی مقاوم در برابر ضربات و شوک نیز بهره می‌برد.

میکروفن کندانسر ریزر مدل Seiren Emote

۹,۲۳۰,۰۰۰ تومان

میکروفون کندانسر ریزر مدل Seiren X

Best Razer Gadgets 3

تنوع میکروفون‌های کندانسر در بین بهترین گجت‌های هوشمند ریزر بسیار بالاست و شما با هر بودجه‌ای که در اختیار داشته باشید، می‌توانید یک محصول باکیفیت و پر از امکانات مانند میکروفون کندانسر ریزر مدل Seiren X را برای خرید خود در نظر بگیرید. این میکروفون که حدود ۹۲ درصد از خریدارانش در دیجی کالا، خرید آن را به سایر کاربران نیز پیشنهاد کرده‌اند، از الگوی ضبط صدای سوپرکاردیوئید بهره می برد که صداهای ناخواسته‌ی پس زمینه را حذف می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا صدای خود را رسا و شفاف و با بهترین کیفیت به شنوندگان خود برسانید. همچنین پایه‌های این محصول نیز ضدشوک است که باعث می‌شود صداهای ناخواسته و ناگهانی تعدیل شوند و به صورت نرمال به گوش شنونده برسند. این محصول حدود ۳۸۳ گرم وزن دارد و به لطف ابعاد جمع‌وجور و کوچکی که برای آن در نظر گرفته شده، شما می‌توانید از آن در فضاهای بسیار کوچک و جمع‌وجور نیز به راحتی استفاده کنید.

میکروفن کندانسر ریزر مدل Seiren X

۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

میکروفون کندانسر ریزر مدل seiren v2 x

Best Razer Gadgets 4

اگر در بین بهترین گجت‌های صوتی ریزر به دنبال خرید بهترین میکروفون گیمینگ ریزر هستید، مدل seiren v2 x، شما را از انتخابتان به هیچ عنوان پشیمان نخواهد کرد. این میکروفون باکیفیت ریزر امکاناتی خوبی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اول از همه باید به فیلتر داخلی موجود در این محصول اشاره کنیم که با حذف ارتعاشات و فرکانس‌های ناخواسته نظیر صدای قدم زدن و یا باد سیستم تهویه هوا موجب ضبط و انتقال با کیفیت و بدون تداخل صدای شما خواهد شد. الگوی صوتی این میکروفون از نوع سوپرکاردیوئید است که به حذف صداهای ناخواسته‌ی پس‌زمینه منجر می‌شود و طراحی جمع‌وجور و کوچکی نیز دارد که استفاده از آن را در محیط‌های با فضای کم نیز امکان‌پذیر می‌سازد. این محصول با سر گنبدی شکل تولید شده که به ادعای ریزر در دریافت بهتر صدا موثر است و علاوه بر این، با نسخه جدید نرم‌افزار ریزر کاملا سازگاری دارد. این میکروفون حدود ۸۰۰ گرم وزن دارد و با USB به دستگاه‌های شما متصل می‌شود.

میکروفن کندانسر ریزر مدل seiren v2 x

۶,۳۰۰,۰۰۰ تومان

میکروفون کندانسر ریزر مدل SEIREN V2-PRO

بهترین گجت‌های ریزر

و اما می‌رسیم به یکی از بهترین و گران‌قیمت‌ترین گجت‌های ریزر در فروشگاه دیجی کالا یعنی میکروفون مدل SEIREN V2-PRO. این محصول حرفه‌ای از طراحی کامپکت بهره می‌برد و شما می‌توانید حتی در فضاهای کوچک نیز بدون هیچ مشکلی از آن بهره ببرید. این میکروفون از تکنولوژی سوپرکاردیوئید بهره می‌برد که به لطف آن نویزهای محیط تاثیری در کیفیت صدای شما نخواهند داشت و برای ضبط پادکست و یا استریم گزینه‌ی بسیار خوبی به شمار می‌رود. این میکروفون کندانسر ریزر همچنین مجهز به فیلتر High Pass است که از طریق نرم‌افزار Synapse فعال می‌شود و می‌تواند فرکانس‌های پایین ناخواسته مانند سرو صدای پس زمینه کامپیوتر شما را  به سادگی حذف کند. این میکروفون باکیفیت ریزر حدود ۵۵۰ گرم وزن دارد و با درگاه USB به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود. همچین این محصول قادر است به طور خودکار فاکتور Gain خود را تنظیم کند تا از خدشه و تنش صوتی ناگهانی در حین ضبط جلوگیری شود.

میکروفن کندانسر ریزر مدل SEIREN V2-PRO

۱۰,۵۰۰,۰۰۰ تومان


بهترین گجت‌های ریزر؛ ماوس گیمینگ


ماوس بی سیم مخصوص گیمینگ ریزر مدل Basilisk V3 Pro

بهترین گجت‌های ریزر

اگر از کاربران گیمر هستید و در میان بهترین گجت‌های هوشمند ریزر به دنبال یک ماوس حرفه‌ای و قدرتمند برای بازی کردن می‌گردید، مدل Basilisk V3 Pro، تجربه‌ی گیمینگ بسیار جذاب و لذت‌بخشی را به شما ارائه می‌دهد. این ماوس گیمینگ به طوری طراحی شده که در استفاده‌های طولانی‌مدت، دست کاربران به هیچ عنوان خسته نمی‌شود. این محصول مجهز به سنسور حرفه‌ای RAZER™ FOCUS PRO است که به لطف آن دقت فوق‌العاده‌ای را در هنگام تعقیب حرکات فراهم می‌کند و حداکثر دقت این ماوس به نرخ بی‌نظیر ۳۰۰۰۰ dpi می‌رسد. تکنولوژی  Razer HyperSpeed در این محصول، تاخیر ناچیزی را ارائه می‌دهد که برای بسیاری از بازی، این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است. کاربران می‌توانند از میان میلیون‌ها رنگ و الگوهای نوری، دست به شخصی‌سازی RGB این ماوس بزنند. باتری این محصول برای استفاده چند روزه شارژدهی ارائه می‌دهد و ۱۱ کلید ماکرو نیز روی بدنه‌ی این ماوس تعبیه شده است.

ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر مدل Basilisk V3 Pro

۱۰,۷۹۹,۰۰۰ تومان

ماوس بی سیم مخصوص گیمینگ ریزر مدل Viper Ultimate به همراه پایه شارژر

بهترین گجت‌های ریزر

از دیگر بهترین گجت‌های ریزر در بازار ماوس‌های گیمینگ می‌توان به مدل Viper Ultimate اشاره کرد که با استقبال خوب کاربران نیز همراه بوده و امتیاز خوبی از آن‌ها در فروشگاه دیجی کالا به دست آورده است. این محصول از یک طراحی فوق‌العاده ارگونومیک برخوردار است که در استفاده طولانی مدت از آن در هنگام بازی کردن و حتی جلسات کاری، مچ دست شما به هیچ عنوان خسته نمی‌شود. این ماوس گیمینگ از فناوری HyperSpeed بهره می‌برد و به لطف آن حدود ۲۵ درصد سریع‌تر از سایر ماوس‌های موجود در بازار است. این محصول ریزر به وسیله‌ی دانگل USB به صورت بی‌سیم و به وسیله‌ی کابل و رابط به صورت باسیم می‌تواند به دستگاه‌های دیگر متصل شود. باتری تعبیه شده درون این محصول نیز با یک بار شارژ تا ۷۰ ساعت می‌تواند شما را در حین بازی کردن همراهی کند. سنسور جدید و با دقت ۲۰۰۰۰ DPI این ماوس تضمین می‌کند که حتی کوچک‌ترین حرکت ماوس بی‌سیم با دقت بالا ثبت و اعمال می‌شود.

ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر مدل Viper Ultimate به همراه پایه شارژر

۶,۰۹۵,۰۰۰ تومان

ماوس بی سیم مخصوص گیمینگ ریزر مدل COBRA PRO

بهترین گجت‌های ریزر

اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ باکیفیت هستید که طراحی ساده‌تری نسبت به سایر محصولات معرفی شده داشته باشد، ریزر مدل COBRA PRO می‌تواند خرید لذت‌بخشی را برای شما به همراه بیاورد. این محصول از تکنولوژی بی‌سیم HyperSpeed بهره می‌برد و شما علاوه بر آن می‌توانید، این محصول را با استفاده از بلوتوث و یا با کابل سیمی نیز به کامیپوتر و یا لپ‌تاپ خود متصل نمایید. باتری این ماوس جذاب ریزر در حالت HyperSpeed تا ۱۰۰ ساعت و در حالت بلوتوث تا ۱۸۰ ساعت می‌تواند شارژدهی به کاربران گیمر خود ارائه دهد. ریزر در این محصول خود از  از سنسور نوری Focus Pro با دقت ۳۰۰۰۰DPI استفاده کرده تا کوچک‌ترین حرکات را از دست ندهید و بهترین عملکرد ممکن را از خود در بازی‌های مختلف برجای بگذارید. ۱۰ حالت شخصی‌سازی مختلف در این ماوس وجود دارد و شما این امکان را نیز دارید تا حداکثر ۵ پروفایل برای خود بسازید. عمر مفید این ماوس نیز تا ۹۰ میلیون بار کلیک است و قابلیت RGB نیز دارد.

ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر مدل COBRA PRO

۷,۱۹۰,۰۰۰ تومان

ماوس مخصوص گیمینگ ریزر مدل DeathAdder V2

بهترین گجت‌های ریزر

ماوس مخصوص گیمینگ مدل DeathAdder V2، یکی از بهترین گجت‌های هوشمند ریزر در فروشگاه دیجی کالا به شمار می‌رود که فروش بسیار بالایی نیز دارد و حدود ۹۵ درصد از خریدارانش نیز در دیجی کالا، خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد می‌کنند. این ماوس طراحی کاملاً ساده و جمع‌وجوری دارد و بدون خستگی مچ دست و مواردی از این قبیل، ویژگی‌های خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول با حسگر اپتیکال Focus+ با دقت ۲۰۰۰۰ DPI به شما این امکان را می‌دهد تا در انجام بازی‌ها، کمترین تأخیر را تجربه کنید. روی این ماوس ریزر ۸ دکمه قابل برنامه‌ریزی تعبیه شده که به شما امکان می‌دهد دسترسی سریع به دستورات مورد نیاز در هنگام بازی‌های مختلف را در اختیار داشته باشید. نورپردازی Chroma RGB این محصول بر جذابیت‌های بصری محیط شما می‌افزاید و  با استفاده از پوشش لاستیکی ضد لغزش و وزن مناسب، کاربران هیچ مشکلی برای حرکت دادن ماوس روی ماوس‌پد خود نخواهند داشت.

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل DeathAdder V2

۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان

ماوس مخصوص گیمینگ ریزر مدل DeathAdder Essential

بهترین گجت‌های ریزر

و اما می‌رسیم به یک محصول باکیفیت، فوق‌العاده محبوب و قیمت مناسب از ریزر یعنی ماوس مدل DeathAdder Essential. این محصول امتیاز بالایی در دیجی کالا دارد و توانسته رضایت بیش از ۸۸ درصد از خریدارانش را به دست بیاورد. این ماوس از نوعی سیمی است و با درگاه USB به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ شما متصل می‌شود. وزن این محصول نیز در حدود ۹۶ گرم است و خیلی ساده می‌توانید از آن بهره ببرید. پنج دکمه روی این محصول تعبیه شده که هم کاربران چپ دست و هم راست دست به سادگی می‌توانند از آن‌ها در حین بازی کردن استفاده کنند. دقت این محصول ۶۴۰۰ DPI است و نورپردازی آن نیز به رنگ سبز در نظر گرفته شده است. اسکرول این ماوس بسیار روان بوده و به دلیل شکاف‌های روی آن شما به‌راحتی و با دقت بالایی می‌توانید از اسکرول ماوس در بازی‌ها استفاده کنید. در این محصول ریزر از حسگر اپتیکال استفاده شده که  برخلاف حسگرهای مکانیکی سرعت و دقت بالاتری دارد.

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل DeathAdder Essential

۱,۲۱۰,۰۰۰ تومان


بهترین گجت‌های ریزر؛ دسته بازی


دسته بازی ریزر مدل Wolverine v2 pro

بهترین گجت‌های ریزر

اگر در بین بهترین گجت‌های گیمینگ ریزر موجود در دیجی کالا به دنبال خرید یک دسته بازی باکیفیت و بادوام هستید، دسته بازی مدل Wolverine v2 pro با ویژگی‌های کارآمدی که به شما ارائه می‌دهد، به هیچ عنوان شما را از خریدتان پشیمان نخواهد کرد. در نگاه اول به طراحی این محصول، شما احتمالاً متوجه شباهت‌های این محصول با دسته‌ی پلی استیشن ۵ خواهید شد. این دسته بازی از طریق دانگل USB هم به سیستم و لپ‌تاپ شما متصل می‌شود و هم شما می‌توانید آن را به PS5 نیز وصل کنید. این دسته به شکل کاملاً ارگونومیک طراحی شده تا هنگام بازی کردن دست شما را خسته نکند. ریزر در این محصول خود از نورپردازی RGB نیز استفاده کرده که به صورت پیش‌فرض رنگ آبی آن را می‌بینید، اما شما می‌توانید با استفاده از برنامه Razer Controller آن را شخصی‌سازی کنید. این دسته مجهز به ۱۰ دکمه به لطف میکروسوئیچ‌های ۸ طرفه‌اش، لذت بازی کردن به شکل حرفه‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

دسته بازی ریزر مدل Wolverine v2 pro

۱۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان

دسته بازی ریزر مدل Wildcat

بهترین گجت‌های ریزر

در میان بهترین گجت‌های ریزر در فروشگاه دیجی کالا، مدل‌های با طراحی خاص نیز دیده می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دسته بازی مدل Wildcat اشاره کرد. این دسته با سیم به سیستم و XboxOne متصل می‌شود و ویژگی‌های خوبی نیز دارد. این دسته بازی مجهز به یک ورودی جک ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال میکروفون است. تامب استیک‌های این محصول از جنس کربن تقویت شده هستند و بسیار نرم و روان حرکت می‌کنند. همچنین دکمه‌های جلویی آن نیز فاصله کمتری با یکدیگر نسبت به کنترلرهای معمولی دارند. در بخش پشتی این محصول نیز شاهد قرارگیری دو تریگر در کنار دو دکمه نیز هستیم. خوشبختانه همه‌ی دکمه‌های تعبیه شده روی این دسته بازی قابل شخصی‌سازی هستند و می‌توان از طریق بخش تنظیمات کنترلر به سرعت بین پروفایل‌های مختلف که هر کدام شخصی‌سازی شده‌اند، سوییچ کرد. وزن این محصول در حدود ۲۶۰ گرم است و سیم آن نیز حدود سه متر طول دارد.

دسته بازی ریزر مدل Wildcat

بهترین گجت‌های ریزر؛ هدفون گیمینگ


هدفون مخصوص گیمینگ بی سیم ریزر مدل Hammerhead Pro Hyperspeed

بهترین گجت‌های ریزر

هدفون گیمینگ، یکی از اجزای لازم و ضروری برای بهره‌مندی از تجربه‌ی گیمینگ لذت‌بخش است که در میان بهترین گجت‌های صوتی ریزر، مدل‌های مختلفی از آن را می‌بینیم و یکی از آن‌ها مدل Hammerhead Pro Hyperspeed است. این هدفون بی‌سیم گیمینگ طراحی بسیار پیشرفته‌ای دارد و بسیار راحت و ساده درون گوش کاربران قرار گرفته و از این بابت اصلا کاربران را اذیت نمی‌کند. ریزر برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی صوتی جذاب در این محصول خود، از دو درایور ۱۰ میلی‌متری استفاده کرده که صدا را با گستره فرکانسی ۲۰Hz تا ۲۰kHz ارائه می‌دهد. همچنین این محصول مجهز به یک میکروفون باکیفیت با قابلیت حذف نویز پیشرفته است که امکان مکالمه شفاف را به شما ارائه می‌دهد. این هدفون در برابر رطوبت و آب مقاوم است و با یک بار شارژ کامل می‌تواند ۵ الی ۶ ساعت شارژدهی به شما ارائه دهد. نورپردازی RGB که عضو ثابت محصولات ریزر است، در این هدفون نیز دیده می‌شود که شما می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید.

هدفون مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل Hammerhead Pro Hyperspeed

۱۵,۷۱۰,۰۰۰ تومان

هدست مخصوص گیمینگ بی سیم ریزر مدل Barracuda X Hyperspeed Multi-platform Wireless

بهترین گجت‌های ریزر

اگر ترجیح شما استفاده از هدست‌های روگوشی برای بازی کردن است، می‌توانید مدل Barracuda X Hyperspeed Multi-platform Wireless را به عنوان یکی از بهترین گجت‌های صوتی ریزر برای خرید خود مورد بررسی قرار دهید. این محصول به شکلی طراحی شده تا بتواند ساعت‌های طولانی شما را در انجام بازی‌هایتان همراهی کند. وزن سبک موجب شده تا هدست GH 5157 باعث خستگی شما نشود. برای ساخت این محصول از بالشتک‌های چرمی با ضخامت مناسبی از فوم و ژل خنک کننده، استفاده شده تا گوش‌‌های کاربران اذیت نشود. این هدست به هر دستگاهی نظیر کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود. درایورهای ۴۰ میلی‌متری Razer Triforce در این هدفون، صدایی قدرتمند، باکیفیت و شفاف را به گوش کاربران می‌رسانند. همچنین میکروفون این هدست نیز مجهز به تکنولوژی HyperClear است و صدای پشت و اطراف محبط شما را تقریبا حذف می‌کند.

هدست مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل  Barracuda X Hyperspeed Multi-platform Wireless

۷,۴۸۲,۱۵۰ تومان

هدست مخصوص گیمینگ ریزر مدل BLACKSHARK V2 SPECIAL EDITION

بهترین گجت‌های ریزر

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به طراحی هدست گیمینگ خود اهمیت زیادی می‌دهید، مدل BLACKSHARK V2 SPECIAL EDITION ریزر به خوبی می‌تواند به نیازهای شما پاسخ دهد. این محصول که یکی از بهترین گجت‌های صوتی ریزر در دیجی کالا به شمار می‌رود، طراحی بسیار جذاب و ارگونومیکی دارد. کاپ‌های استفاده شده برای این هدفون ریزر به دلیل قطر درایوری که دارد، بسیار بزرگ است و گوش کاربران به راحتی درون آن‌ها قرار می‌گیرد. همچنین به دلیل عمیق بودن این کاپ‌ها، جریان هوا درون آن وجود دارد و گوش شما عرق نمی‌کند. این محصول ۲۶۲ گرم وزن دارد و با جک ۳.۵ میلی‌متری و درگاه USB به دستگاه‌های هوشمند شما متصل می‌شود. ریزر برای این محصول خود از یک میکروفون کشویی استفاده کرده که انعطاف‌پذیری بالایی دارد. میکروفون این هدفون بی‌سیم گیمینگ ریزر از قابلیت نویز کنسلینگ نیز پشتیبانی می‌کند تا سروصدای محیط اطراف شما به گوش کاربران طرف مقابل نرسد.

هدست مخصوص بازی ریزر مدل BLACKSHARK V2 SPECIAL EDITION

۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان

هدفون مخصوص گیمینگ بلوتوثی ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS 2022 (2nd Gen)

بهترین گجت‌های ریزر

در بین بهترین گجت‌های صوتی گیمینگ ریزر مدل‌های از نوع توگوشی قیمت‌مناسب نیز در دیجی کالا پیدا می‌شود که یکی از آن‌ها مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS 2022 (2nd Gen) است. این هدفون بی‌سیم از نوع توگوشی است و به شکلی طراحی شده که به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد و با حرکت دادن سر نیز از گوش کاربران خارج نمی‌شود. ریزر برای این محصول از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ استفاده کرده که اتصال پایداری را با دستگاه‌های هوشمند شما برقرار می‌کند و بردی ۱۰ متری نیز دارد. باتری این هدست ریزر با یک بار شارژ تا ۴ ساعت به طور مداوم می‌تواند شما را همراهی کند و با کیس شارژش این میزان به حدود ۲۶ ساعت می‌رسد. میکروفون در نظر گرفته شده برای این محصول از قابلیت نویز کنسلینگ فعال نیز پشتیبانی می‌کند تا با سایر کاربران خود در حین انجام بازی، مکالمات شفاف و باکیفیتی داشته باشید. این محصول با کابل USB-C در عرض مدت زمان دو ساعت شارژ می‌شود.

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS 2022 (2nd Gen)

۵,۹۳۵,۰۵۰ تومان


بهترین گجت‌های ریزر؛ کیبورد گیمینگ


کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل Deathstalker V2 Pro

بهترین گجت‌های ریزر

اگر از گیمرهای حرفه‌ای هستید و در بین بهترین گجت‌های ریزر به دنبال یک کیبورد باکیفیت و حرفه‌ای برای بازی کردن هستید، ما مدل Deathstalker V2 Pro را به شما پیشنهاد می‌کنیم که تجربه‌ی گیمینگ عالی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این محصول، کیبورد بی‌سیم با سوییچ‌های اپتیکال است که ۷۶۰ گرم وزن دارد و دکمه‌های باریک و کم ارتفاع آن عملکرد بی‌نظیر و دوام بسیار بالایی دارند. این کیبورد گیمینگ با دانگل بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث به دستگاه‌های شما متصل می‌شود و عمر مفید دکمه‌های آن نیز به ۷۰ میلیون مرتبه فشار می‌رسد. همانند دیگر محصولات گیمینگ ریزر، در این کیبورد نیز شاهد استفاده از نورپردازی RGB هستیم که شما می‌توانید با نرم‌افزار مخصوص آن را مورد شخصی‌سازی قرار دهید. Razer HyperSpeed حدود ۲۵ درصد اتصال سریع‌تری را در بین سایر کیبوردها دارد و باتری آن نیز تا حدود ۴۰ ساعت به طور مداوم قابل استفاده است.

کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل Deathstalker V2 Pro

۱۴,۶۷۰,۰۰۰ تومان

کیبورد مخصوص گیمینگ ریزر مدل BlackWidow V3 Pro Wireless

بهترین گجت‌های ریزر

از دیگر کیبوردهای گیمینگ برتر ریزر می‌توان به مدل BlackWidow V3 Pro Wireless اشاره کرد. با خرید این محصول، شما در واقع یک کیبورد سه‌حالته در اتصال را خواهید داشت که می‌توانید با سه روش بلوتوث، سیمی و دانگل از آن استفاده کنید. این کیبورد باکیفیت ریزر مجهز به کلیدهای مکانیکال گرین سوییچ است که از قابلیت نور‌پردازی RGB نیز پشتیبانی می‌کند و ویژگی Doubleshot ABS Keycaps استفاده شده در آن نیز، به افزایش دوام کلیدها کمک شایانی خواهد کرد. حروف روی دکمه‌های کیبورد به روش Doubleshot حکاکی شده‌اند و در اثر استفاده زیاد شاهد کم‌رنگ شدن آن نخواهید بود. یک استراحتگاه دست از جنس چرم روی این محصول تعبیه شده تا مچ دست شما هنگام استفاده از کیبورد خسته نشود. همچنین باید به تکنولوژی RAZER™ HYPERSPEED WIRELESS به کار رفته در این این کیبورد نیز اشاره کنیم که سرعت آن در حالت بی‌سیم نیز دقیقاً مانند حالت سیمی است.

کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل  BlackWidow V3 Pro Wireless

۱۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل Huntsman Mini Linear Optical Switch

razer

در نهایت برای آن دسته از کاربرانی که بودجه‌ی زیادی برای خرید یک کیبورد گیمینگ باکیفیت ندارند، مدل Huntsman Mini Linear Optical Switch را برای خرید پیشنهاد می‌کنیم. این کیبورد گیمینگ قیمت‌مناسب ریزر کلیدهایی از نوع سوییچ‌های اپتومکانیکال Huntsman دارد که نسبت به کلیدهای مکانیکال معمولی از سرعت بیشتری برخوردار هستند. این محصول طراحی بسیار جمع‌وجوری دارد و مجهز به نور پردازی RGB با حالت‌های مختلف است که شما می‌توانید آن را با برنامه مخصوص ریرز شخصی‌سازی کنید. این کیبورد فاقد دکمه‌های جهت‌نما و یا F1 تا F12 است و عمر مفید دکمه‌های آن نیز ۱۰۰ میلیون کلیک عنوان شده است. این محصول با کابل USB-C به دستگاه‌های شما متصل می‌شود.

کیبورد مخصوص بازی ریزر مدل Huntsman Mini Linear Optical Switch

۵,۸۷۰,۰۰۰ تومان

منبع: دیجی‌کالا مگ

هدست مخصوص بازی ریزر مدل BLACKSHARK V2 X

۳,۰۳۰,۰۰۰

تومان

صندلی گیمینگ ریزر مدل G2020

۶,۳۰۰,۰۰۰

تومان

سوالات متداول

بهترین میکروفون ریزر در دیجی کالا کدام است؟

مدل Seiren Emote

بهترین هدفون گیمینگ ریزر در دیجی کالا کدام است؟

مدل Hammerhead Pro Hyperspeed

بهترین کیبورد گیمینگ ریزر در دیجی کالا کدام است؟

مدل Deathstalker V2 Pro

بهترین ماوس گیمینگ ریزر در دیجی کالا کدام است؟

مدل Basilisk V3 Pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.