بهترین کانال‌های ایرانی و خارجی آموزش برنامه‌نویسی در یوتیوب

youtube 65453e7cac3634182f489a8b

قبلاً در مقاله‌ی «چگونه بدون هزینه برنامه نویسی را یاد بگیریم؟» توضیح دادیم که یادگیری این علم می‌تواند دشوار باشد؛ اما به‌لطف برخی از کانال‌های یوتیوبی یادگیری برنامه‌نویسی تا حد زیادی آسان‌تر شده است.

در‌حالی‌که دوره‌های برنامه‌نویسی زیادی به‌صورت آنلاین دردسترس هستند، یوتیوب‌برهای مختلف نیز تجربه و دانش خود را با سایر کاربران به‌اشتراک می‌گذارند. این گزینه‌ای عالی برای افرادی است که نمی‌خواهند پول خود را صرف دوره‌های حضوری کنند.

از‌آن‌جاکه کانال‌های معرفی‌شده در‌ادامه‌ی مطلب به آموزش حوزه‌های مختلف برنامه‌نویسی مربوط هستند، اینکه سراغ کانالی بروید که دقیقاً مطابق با نیازهای آموزشی‌تان باشد، شما را از هزینه‌های سنگین کلاس‌های حضوری معاف می‌کند و در‌نهایت باعث پیشرفت سریع‌ترتان در حوزه‌ی مدنظر می‌شود.

بهترین کانال‌های آموزش برنامه‌نویسی خارجی

اگر بخواهیم کانال‌های یوتیوبی فعال در‌زمینه‌ی آموزش برنامه‌نویسی را در نظر بگیریم، شاید با هزاران کانالی مواجه شویم که بیشتر از نصف آن‌ها در هندوستان تولید شده است. چندی پیش نیز، لطیفه‌ای در میان کاربران یوتیوبی رواج پیدا کرده بود که اگر قصد دارید برنامه‌نویسی را از‌طریق یوتیوب یاد بگیرید، حتماً در آخر کار علاوه‌بر زبان مدنظر، زبان هندی را هم فرا‌می‌گیرید.

از شوخی گذشته، سعی کردیم برخی از بهترین کانال‌های یوتیوبی را در این مقاله معرفی کنیم که هر ویدئو آن‌ها بیشتر از چندین میلیون بازدید خورده‌اند تا وقت خود را بیهوده در یوتیوب تلف نکنید. همچنین، اگر فهم زبان انگلیسی برایتان مشکل است، سعی کنید با روشن‌کردن زیر‌نویس یوتیوب، این مشکل را حل کنید.

CS Dojo

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.