بهترین واحد اقامتی هتل الماس مشهد

مشهد یکی از آن شهرهای پر گردشگری است که هر روزه مسافران زیادی آنجا را برای سفر انتخاب می‌کنند. به دلیل همین تعداد زیاد مسافران، هتل‌های مختلفی هم در این شهر راه‌اندازی شدند. هتل‌های الماس یک و دو مشهد جزء بهترین هتل‌های این شهر برای اقامت شما زائران عزیز هستند. در این مطلب همراه ما باشید تا نحوه رزرو هتل الماس مشهد را برایتان گویا کنیم.

هتل الماس یک مشهد و اتاق‌های آن

یکی از هتل‌های خاص مشهد که در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. این مجموعه اقامتی در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار گرفته و در ۹ طبقه با ۱۶۳ باب اتاق و سوئیت ساخته شده است. برای اقامتی خاطره‌انگیز در هتل الماس یک مشهد می‌توانید یکی از این اتاق‌ها را رزرو کنید:

  • سوئیت یک خوابه
  • سوئیت فیستا
  • سوئیت رویال
  • اتاق‌های کانکت چهار و پنج تخته
  • اتاق سه تخته
  • اتاق دو تخته دبل
  • اتاق دو تخته تویین
  • اتاق سینگل

سوئیت‌ها

در هتل الماس شماره یک مشهد سه نوع سوئیت برای رزرو وجود دارد. سوئیت یک خوابه، چهار تخته بوده و در ابعاد ۵۲ مترمربع ساخته شده است. سوئیت رویال این هتل با ابعاد ۳۷ مترمربع و سه تخت خواب فضای خوبی برای اقامت شما مهمانان خواهد بود. اگر برای ماه عسل به مشهد می‌روید، پس سوئیت‌های فیستا با ابعاد ۳۰ مترمربع را رزرو کنید و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید.

زوج‌های جوان می‌توانند در این سوئیت با یک تخت خواب دو نفره، سفارش گل آرایی و تزیین اتاق را هم بدهند. شما می‌توانید تمامی سوئیت‌ها و اتاق سینگل هتل الماس یک مشهد را به‌صورت فول برد نیز رزرو کنید.

بهترین واحد اقامتی هتل الماس مشهد

بهترین واحد اقامتی هتل الماس مشهد

اتاق‌های کانکت

در این مجموعه اقامتی به واحدهای اقامتی که دو اتاق دارند و اتاق‌ها از طریق راهرو به هم وصل می‌شوند، اتاق کانکت می‌گویند. اتاق‌های کانکت با چهار و پنج تخت رزرو می‌شوند و قابلیت پذیرش نفر اضافه هم دارند. شما می‌توانید در اتاق کانکت هتل الماس یک مشهد از امکاناتی مانند تلویزیون، لوازم بهداشتی، میز تحریر و آرایش و تختخواب‌های استاندارد استفاده کنید.

اتاق‌های دو تخته

برای رزرو اتاق‌های ۲۵ مترمربعی دو تخته هتل الماس یک مشهد می‌توانید تخت‌های دبل و تویین را انتخاب کنید. تلویزیون اختصاصی، صندوق امانات الکترونیکی و سیستم‌های سرمایش و گرمایش از جمله امکانات این اتاق‌های دو تخته هستند.

اتاق‌های سینگل

در اتاق سینگل هتل الماس شماره یک مشهد، تختخواب دبل وجود دارد و مهمانانی که یک نفره هستند می‌توانند این اتاق را رزرو کنند. این اتاق با ابعاد ۲۴ مترمربع و امکاناتی مانند سشوار، صندوق امانات الکترونیکی، تلویزیون، یخچال و سیستم گرمایشی و سرمایشی قابل رزرو است.

هتل الماس دو مشهد و اتاق‌های آن

در سال ۱۳۹۵ بود که هتل پنج ستاره و لوکسی با نام الماس دو فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه اقامتی در خیابان امام رضا قرار دارد. زمانی که به این خیابان بروید، ساختمانی ۲۵ طبقه و لوکس را می‌بینید که ۲۱۸ اتاق و سوئیت با ویژگی‌های متفاوت در آن جای گرفتند. در هتل‌های بزرگ کشور مانند هتل چمران شیراز نیز اتاق‌ها با ویژگی‌های متفاوتی وجود دارند. برای اقامتی به‌یادماندنی در هتل الماس دو مشهد می‌توانید یکی از این اتاق‌ها را رزرو کنید:

  • سوئیت یک خوابه
  • سوئیت پرزیدنت
  • سوئیت هانی مون
  • اتاق دو تخته
  • اتاق دو تخته برلیان
  • اتاق امپریال
  • اتاق کانکت

طراحی داخلی هر یک از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها در سبک‌های متفاوتی انجام شده است. هر یک از این سبک‌ها نشان دهنده سبک طراحی داخلی و فرهنگ کشورهای مختلف هستند.

  • سبک تمدن ترکیه
  • سبک تمدن روسیه
  • سبک ایران باستان
  • سبک آفریقایی
  • سبک تمدن عرب
  • سبک تمدن صفویه
  • سبک تایلند

بهترین واحد اقامتی هتل الماس مشهد

بهترین واحد اقامتی هتل الماس مشهد

سوئیت‌ها

سوئیت‌های یک خوابه این هتل در ابعاد ۳۸ مترمربع و در سبک‌های مختلف ساخته شدند. نوع پرزیدنت سوئیت‌های این هتل در سبک‌های ایران باستان، صفویه و تمدن ترکیه قابل رزرو هستند. سوئیت‌های پرزیدنت سبک ایران باستان در ابعاد ۴۵ مترمربع با طراحی باشکوه دوره هخامنشی ساخته شده و می‌توانید سوئیت‌های پرزیدنت سبک صفوی را که طراحی مشابه قصرهای دوران صفوی دارند با ابعاد ۵۲ مترمربع رزرو کنید. در سبک تمدن ترکیه، سوئیت‌های پرزیدنت با الهام از معماری تمدن عثمانیان ساخته شدند. برای زوج‌های جوان که ماه عسل خود را در مشهد می‌گذرانند، سوئیت هانی مون با ابعاد ۳۰ مترمربع که با الهام از سبک ایران باستان ساخته شده، بهترین پیشنهاد است.

اتاق‌های کانکت

برای سفرهای خانوادگی به مشهد، اتاق‌های کانکت بهترین گزینه هستند. واحدهایی مشابه واحدهای ۵۶ متری در یک آپارتمان کوچک که دو اتاق خواب مجزا از هم دارد و این اتاق‌ها از هم جدا می‌شوند. اتاق کانکت در سبک‌های مختلفی طراحی شده و امکانات مختلفی مانند سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، میز آرایش و کابین دوش دارد. همچنین شما می‌توانید در این واحد اقامتی خود بارها نوشیدنی‌های گرمی مانند چای و قهوه درست کنید.

اتاق‌های امپریال

در هتل الماس دو مشهد، اتاق‌های امپریال با سبک‌های ترکیه، عرب، هندی، ایتالیایی، آفریقایی، تایلندی و روسیه طراحی شدند. اتاق امپریال سبک آفریقایی با ابعاد ۲۷ مترمربع به‌عنوان کوچک‌ترین و اتاق امپریال سبک ایتالیایی با ابعاد ۴۰ مترمربع به‌عنوان بزرگ‌ترین اتاق‌های امپریال در این هتل شناخته می‌شوند.

اتاق‌های دو تخته

در هتل الماس شماره دو مشهد، اتاق‌های دو تخته به‌صورت ساده و برلیان وجود دارند. اتاق‌های دو تخته در ابعاد ۲۶ مترمربعی ساخته شدند که در همه سبک‌های معرفی شده قابل رزرو هستند. اتاق‌های دو تخته برلیان نیز با ابعاد ۲۶ مترمربع و در سبک‌های آفریقایی، تایلندی، تمدن هند، تمدن عرب، تمدن ترکیه، تمدن روسیه و تمدن ایتالیا ساخته شدند. در حمام این اتاق‌های برلیان، جکوزی و کابین دوش وجود دارد.

رزرو بهترین اتاق هتل الماس مشهد

پیش از رزرو اتاق در هتل‌های لوکسی مانند هتل چمران شیراز و هتل الماس مشهد بهتر است با آن‌ها آشنا شوید. اما با توجه به اتاق‌ها و ویژگی‌های آن‌ها، بهترین اتاق را انتخاب کردید؟ قطعا ما نمی‌توانیم بگوییم که کدام اتاق این مجموعه اقامتی بهترین است. زیرا تمام مسافرانی که به هتل الماس یا دیگر مجموعه‌های اقامتی می‌روند، بهتر است با توجه به تعداد همسفران و هدف سفر خود، بهترین اتاق را انتخاب کنند. شما می‌توانید به سایت اینترنتی علی بابا سری بزنید و بهترین اتاق را برای رزرو هتل الماس مشهد ببینید.

/

پایان رپورتاژ

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.