بهترین ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی [مرداد ۱۴۰۲]

washing machine 64d0e2bc6527439c38119563

از زمان‌های قدیم انسان همیشه زمان زیادی را صرف تمیز کردن و شستشوی لباس‌های خود می‌کرد. شستشو با دست زمان زیادی می‌گرفت و علاوه‌بر آسیب به انگشتان فرد، لباس‌ها را به قدری که باید تمیز نمی‌کرد. همین موضوع سبب پیدایش ماشین‌های لباسشویی شد. از زمان پیدایش اولین ایده برای لباسشویی، اکنون به ماشین‌های لباسشویی‌ هوشمندی رسیده‌ایم که از راه دور کنترل می‌شوند.

در بازار آشفته و شلوغ امروز که برای خرید هر محصول باید خودمان یک پا متخصص شویم و از همه چیز سر در بیاوریم تا پول و زمانمان هدر نرود، مطالعه‌ی مقالات راهنمای خرید زومیت بزرگ‌ترین کمک است. اگر قصد خرید بهترین ماشین لباسشویی از بهترین برند ماشین لباسشویی خارجی و بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی را دارید، در این راهنمای خرید بهترین مدل‌ها از محبوب‌ترین برندها را به شما معرفی کرده‌ایم.

پیش از خرید باید از نیازهایتان آگاه باشید و از ضروری‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی اطلاعات داشته باشید؛ بنابراین مطالعه راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی الزامی است.

در ادامه ضمن آشنا شدن با مدل‌های مختلف از برندهای مطرح بازار، می‌توانید قیمت ماشین لباسشویی را ببینید و قیمت فروشگاه‌های مختلف را (با کلیک روی دکمه لیست قیمت روز ماشین لباسشویی در زیر هر مدل)، با هم مقایسه کنید.

بهترین برند ماشین لباسشویی خارجی

سالیان درازی است که در بین برندهای خارجی موجود در بازار ایران برندهایی مثل ال‌جی،‌ سامسونگ و بوش حرف اول را می‌زنند. بدون شک اگر از فروشنده‌های لوازم خانگی و آشنایانتان در مورد بهترین مارک لباسشویی خارجی و حتی بهترین ماشین لباسشویی که می‌توانید بخرید، راهنمایی بخواهید، بیشترشان همین سه برند را معرفی می‌کنند.

الجی، سامسونگ و بوش بهترین ماشین لباسشویی درب از بالا و بهترین لباسشویی ۸ کیلویی را در بین مدل‌های متعدد خود به بازار جهانی معرفی کرده‌اند. هنوز می‌توان برخی از این مدل‌‌ها را در بازار ایران پیدا کرد. می‌توانید با صرف هزینه‌ای بیشتر از بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی، یک برند خارجی معتبر تهیه کنید و درکنار کیفیت فوق‌العاده شست‌‌وشو، سال‌های طولانی از خرید مجدد ماشین لباسشویی بی‌نیاز شوید.

بهترین مدل لباسشویی ال جی

در ادامه، بهترین ماشین لباسشویی ال جی در ظرفیت‌های ۸، ۹ و ۱۰٫۵ کیلوگرم را معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید برای پی‌بردن به جزئیات هر مدل، به صفحه‌ی ماشین لباسشویی ال جی در بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی ۱۰٫۵ کیلویی ال‌جی V9

ال‌جی V9 یا WD9 یا به‌طور صحیح‌تر ماشین ماشین لباسشویی ال‌جی WDV9142 بهترین ماشین لباسشویی ۱۰٫۵ کیلویی بازار به‌حساب می‌آید که از ماشین‌های لباسشویی دو کاره یا ۲ در ۱ (۲IN1) ال جی به حساب می‌آید و به یک خشک‌کن ۷ کیلویی مجهز شده است. عملکرد خشک‌‌کن به‌راحتی می‌تواند لباس‌ها را به‌طور ۱۰۰درصد خشک‌شده و آماده‌ی پوشیدن تحویل دهد.

ماشین لباسشویی روکار WDV9142 ال‌جی با حداکثر سرعت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه، یک دیگ شستشوی استیل ضد زنگ دارد که داخل آن از طرح برجسته استفاده شده است تا حداکثر تمیزی لباس‌ها تضمین شود.

ال‌جی همه‌ی ماشین‌‌های لباسشویی‌اش را که به موتور بی‌صدا و بدون لرزش اینورتر دایرکت درایو (DD) مجهز شده‌اند، تا ۱۰ سال ازنظر عمر و عملکرد صحیح ضمانت کرده است؛ مدل V9 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

لباسشویی هوشمند ال‌جی به لطف تکنولوژی AI DD می‌تواند براساس وزن و جنس لباس، مناسب‌‌ترین تنظیمات و الگوی چرخش دیگ را اعمال کند تا شست‌وشو به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. برای این‌که لباس‌ها به‌خوبی شسته شوند و لکه‌ای باقی نماند، فناوری‌های زیر در لباسشویی به‌کار گرفته شده‌اند:

  • فناوری‌ ۶ Motion DD که دیگ شستشو را در ۶ حالت مختلف به گردش در‌می‌آورد.
  • فناوری ۳D Multi Spray که به کمک ۴ نازل مختلف، آب را با فشار روی لباس‌ها می‌پاشد.
  • فناوری‌ +Steam که قابلیت شستشو با بخار دارد.
  • برنامه‌ی شستشوی Allergy Care که باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا را تا ۹۹٫۹ درصد از بین می‌برد.
  • برنامه‌ی Steam Refresh که به کمک بخار آب، چین و چروک لباس‌ها را از بین می‌برد.

ال‌جی WDV9 به‌طورکلی ۱۴ برنامه‌ی شستشوی پیش‌فرض دارد که بسته به نوع البسه، می‌توان گزینه‌ی مناسب را انتخاب کرد. به کمک برنامه‌ی Download Cycle نیز می‌توان برنامه‌های شستشوی مختلف دیگر را دانلود و از آن‌ها استفاده کرد. این لباسشویی قابلیت تغییر و تنظیم دستی دور چرخش، دور آب‌کشی و تنظیم دما را دارد، گزینه‌هایی مثل شستشو با بخار هم قبل از شروع شستشو امکان فعال یا غیرفعالش شدن را هم دارند.

ویژگی‌های مدل WDV9 به قدری زیاد است که می‌توان در موردشان یک مقاله نوشت؛ اما صرفاً برای اینکه انتخابتان راحت‌تر شود، به‌طور جزیی به تعداد دیگری از آن‌ها اشاره می‌کنم:

  • Delay End که اجازه می‌دهد شستشو را به تأخیر بیندازید.
  • Add Item که به کمک آن می‌توانید روند شستشو را متوقف کرده و لباس‌های جامانده را اضافه کنید.
  • Child Lock یا قفل کودک که برنامه‌ها و پنل کنترلی محصول را قفل می‌کند.
  • Smart Diagnosis که اشکال‌ موجود را به شکل کد به شما اطلاع می‌دهد تا عیب‌یابی سریع‌تر صورت بگیرد.
  • Auto Restart که اگربرق قطع و وصل شود، ادامه‌ی شستشو را به‌شکل خودکار آغاز می‌کند.
  • سیستم تمیزکردن دیگ شست‌وشو.
  • وای‌‌فای و ThinQ AI که از اینترنت اشیا پشتیبانی می‌کند و به اپ مخصوص LG ThinQ متصل می‌شود تا کنترل ماشین لباسشویی را حتی از راه دور در دست بگیرید.

ماشین لباسشویی ال‌جی WV9142WRP، نسخه‌ی بدون خشک‌کن همین مدل است که به‌غیر از برخی برنامه‌های شستشو تفاوت دیگری با V9 خشکن‌دار ندارد.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی ال‌جی R5

ماشین لباسشویی هوشمند ال‌جی F4R5VYG0W یا WV4149WVG یا ال جی F4R5VYL که در بازار با مدل ماشین لباسشویی ال‌جی ۴R5 یا R5 شناخته می‌شود، یکی از بهترین ماشین‌های لباسشویی ۹ کیلویی ال‌جی است.

ال‌جی R5 به موتور دایرکت درایو اینورتر مجهز شده و حداکثر سرعت چرخش دیگ استیل آن ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است. ۱۴ برنامه‌ی شستشوی پیش‌فرض دارد که بسته به نوع البسه، می‌توان گزینه مناسب را انتخاب کرد. به کمک برنامه‌ی Download Cycle نیز می‌توان برنامه‌های شستشوی مختلف را دانلود کرد. این لباسشویی قابلیت تغییر و تنظیم دستی دور چرخش، دور آب‌کشی و تنظیم دما را دارد، گزینه‌هایی مثل شستشو با بخار هم قبل از شروع شستشو امکان فعال یا غیرفعالش شدن را هم دارند.

درست مانند آنچه درباره مدل فول‌آپشن ۱۰٫۵ کیلویی ال‌جی گفته شد، R5 هم به قابلیت‌ها و فناوری‌هایی مثل AI DD و ۶ Motion DD، سیستم عیب‌یابی هوشمند، سیستم شستشوی هوشمند، اتصال به وای‌فای، سیستم تمیز کردن دیگ شستشو، افزودن لباس بعد از شروع شستشو، قفل کودک، شروع شستشو با تأخیر، Remote Start برای شروع برنامه‌ی شستشو از راه دور به کمک گوشی و سایر موارد مجهز شده است.

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال‌جی V4

ماشین لباسشویی ال‌جی WV4149AVP یا F4V3TYPKP که در بازار به‌نام WV4149 و V4 معرفی می‌شود، بهترین ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ال‌جی است. از موتور دایرکت درایو اینورتر با برچسب انرژی ++A بهره می‌برد و سرعت چرخش دیگ استیل آن به ۱۴۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد. برخلاف دو مدل قبلی، این مدل هوشمند نیست و همین موضوع، قیمت آن را پایین می‌آورد. مثل دو مدل دیگر، قابلیت‌های AI DD، عیب‌یابی هوشمند، سیستم تمیز کردن دیگ، شستشو با بخار، افزودن لباس بعد از شروع شستشو، قفل کودک و شروع شستشو با تأخیر را دارد.

ماشین لباسشویی V4 بالغ‌بر ۱۴ برنامه‌ی شستشوی پیش‌فرض را ارائه می‌دهد که بسته به نوع البسه، می‌توان گزینه مناسب را انتخاب کرد؛ البته قابلیت تغییر و تنظیم دستی دور چرخش، دور آب‌کشی و تنظیم دما را دارد، گزینه‌هایی مثل شستشو با بخار هم قبل از شروع شستشو امکان فعال یا غیرفعالش شدن را هم دارند.

بهترین مدل لباسشویی سامسونگ

پس‌از ال‌جی، اکنون نوبت به رقیب سنتی آن، سامسونگ می‌رسد تا بهترین ماشین‌های لباسشویی‌اش را معرفی کنیم. شما می‌توانید برای اطلاع از مشخصات فنی هر ماشین لباسشویی سامسونگ به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی سامسونگ WW90T554DAN

ماشین لباسشویی سامسونگ WW90T554 یا WW90T (در بازارسامسونگ WW90T یا WW90)، لباسشویی ۹ کیلویی هوشمند مجهز به موتور دیجیتال اینورتر با ضمانت ۱۰ ساله‌ی سامسونگ است. WW90T از دیگ الماسه‌ی نسل دوم بهره می‌برد که از بهترین نوع دیگ‌های شستشو با سطح ضخیم و محکم و الگوهای الماسی به‌منظور شستشوی کارآمدتر به‌شمار می‌آید.

با ۲۲ برنامه‌ی شستشو شامل شستشوی سریع در ۱۵ دقیقه با آب صفر تا ۴۰ درجه و Intense Cold برای شستشوی با آب سرد با استفاده از تکنولوژی Eco Bubble می‌تواند به بهترین شکل لباس‌هایتان را بشورد؛ البته امکان تنظیم دستی سرعت چرخش دیگ، تعداد دورهای آبکشی دمای آب و شخصی‌سازی برنامه‌ی شستشوی دلخواه شما و ذخیره‌ی آن با قابلیت My Cycle نیز وجود دارد.

تکنولوژی حباب‌ساز و بخارشو، قفل کودک، شستشو با تأخیر، قابلیت اضافه‌کردن مجدد لباس، سیستم تمیز کردن دیگ شستشو، شبکه‌ی بی‌سیم، پشتیبانی از اینترنت اشیا وعیب‌یابی هوشمند از دیگر امکانات ماشین لباسشویی سامسونگ است.

بااینکه مدل روکار WW90T سامسونگ، خشک‌کن ندارد؛ اما به کمک قابلیت Auto Cycle Link می‌توان آن را با خشک‌کن سازگار سامسونگ (که به‌صورت جداگانه قابل تهیه است) هماهنگ کرد.

صفحه‌نمایش هوشمند AI Control درکنار ویژگی StayClean Drawer که داخل محفظه‌ی شستشو را به‌طور خودکار تمیز می‌کند تا مواد شوینده در آن باقی نماند، دو ویژگی جذاب دیگر لباسشویی سامسونگ WW90T554DAN است.

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ WW80T3040BW

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80T3040BW یا WW80T که در بازار به ماشین لباسشویی سامسونگ WW80T3040BW یا WW80T معروف است، یکی از بهترین ماشین‌‌های لباسشویی‌ ساده‌ی ۸کیلویی بازار، با قیمت و عملکرد مناسب به‌شمار می‌آید.

موتور لباسشویی WW80T از نوع دیجیتال اینورتر با ضمانت ۱۰ ساله‌ی سامسونگ است. سرعت موتور این لباسشویی +++A کم‌مصرف به ۱۴۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد. ۱۴ برنامه‌ی شستشوی پیش‌فرض دارد که البته می‌توان سرعت چرخش دیگ و دما را به‌صورت دستی تنظیم کرد. برنامه‌ی Drum Clean برای تمیزکردن دیگ لباسشویی، قابلیت Delay End یا شستشوی با تأخیر و قفل کودک از سایر ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود.

قیمت مناسب ماشین لباسشویی سامسونگ WW80T3040BW به‌دلیل هوشمند نبودن آن است. فقدان سیستم عیب‌یابی هوشمند و قابلیت اضافه‌کردن مجدد لباس از کمبودهای WW80T سامسونگ به‌شمار می‌آید.

می‌توانید ماشین لباسشویی ۸ کیلویی سامسونگ WW80T554 با قابلیت Wash-in-Wash (در جداگانه برای افزودن لباس‌ها حین شستشو) را جایگزین این مدل کنید.

بهترین مدل لباسشویی بوش

حال نوبت به برند نام‌آشنای بوش می‌رسد تا با بهترین ماشین‌های لباسشویی آن در بازار ایران آشنا شویم. شما می‌توانید مشخصات فنی دقیق ماشین لباسشویی بوش را در بخش محصولات زومیت بیابید.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش WAV28L90ME

ماشین لباسشویی بوش WAV28L90ME یا ۲۸L90 (28K90) بهترین ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش با سرعت چرخش ۱۴۰۰ دور بر دقیقه در بازار ایران است. موتور EcoSilence Drive این مدل عملکردی آرام‌تر و بی‌صداتر نسبت به سایر موتورها دارد، به‌طوری‌که صدای تولیدشده هنگام شستشوی معمولی به ۴۶ دسی‌بل و در زمان آب‌کشی و آب‌گیری به ۷۰ دسی‌بل می‌رسد. ماشین‌های لباسشویی بوش به‌لطف موتور اکوسایلنس درایو، کم‌مصرف، بی‌صدا، بادوام و قدرتمند هستند و بوش عملکردشان را تا ۱۰ سال ضمانت می‌کند.

ماشین لباسشویی بوش WAV28L90ME، بالغ‌بر ۱۴ برنامه‌ی شستشوی پیش‌فرض مانند برنامه‌ی ActiveOxygen refresh برای از بین بردن بوی بد البسه و برنامه AllergyPlus برای از بین بردن باکتری‌ها و ذرات آلرژی‌زا از لباس‌ها را دراختیارتان می‌گذارد. طراحی برجسته‌ی دیگ شستشو VarioDrum در لباسشویی WAV28L90ME از آسیب‌رسیدن به البسه جلوگیری می‌کند.

سنسور تشخیص میزان کثیفی آب و البسه، سیستم AquaStop برای جلوگیری از نشت آب، طراحی ضد لرزش، قابلیت اضافه‌کردن لباس بعد از شروع شستشو، شستشوی خودکار محفظه‌ی مواد شوینده و قابلیت Reduced Ironing به‌منظور کاهش چروک لباس‌ها از مهم‌ترین امکانات ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش ۲۸L90 است.

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی بوش WAW324DE

لباسشویی بوش WAW324DE با ظرفیت ۸ کیلویی و موتور EcoSilence با سرعت چرخش بالای ۱۶۰۰ دور بر دقیقه، بهترین ماشین لباسشویی بوش است که می‌تواند کثیف‌ترین لباس‌ها را تمیز ‌کند.

قابلیت I-Dos برای تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده، تشخیص وزن لباس، شستشوی خودکار دیگ و محفظه مواد شوینده، تشخیص کف روی لباس و شستشوی اضافه در صورت نیاز و اضافه‌کردن لباس بعد از شروع شستشو از امکانات لباسشویی کم‌مصرف بوش WAW324DE به‌شمار می‌آیند.

قابلیت VarioTrommel برای شستشوی بدون آسیب لباس‌های ظریف، سیستم AquaStop برای جلوگیری از نشت آب، سیستم ActiveWater Plus که با تشخیص میزان کثیفی و حجم البسه از مقدار آب مناسب استفاده می‌کند از بهترین قابلیت‌های ماشین لباسشویی بوش WAW324DE به‌شمار می‌آید.

بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی

با صرف هزینه‌ی کمتر نسبت به برندهای معروف خارجی، می‌توانید از میان بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. در بخش بهترین برند ماشین لباسشویی ایرانی سعی کردیم مدل‌هایی را معرفی کنیم که به موتورهای کم‌مصرف و کم‌صداتر اینورتر مجهز هستند.

بهترین ماشین لباسشویی دوو

در بخش پیش‌رو بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی دوو را در مدل‌های ۹ و ۸ کیلوگرمی معرفی می‌کنیم.

ماشین لباسشویی ۹ کیلوگرمی دوو DWK-SE990

ماشین لباسشویی دوو مدل SE990 به موتور دایرکت درایو نسل سوم ۱۴۰۰ دور با رده‌ی انرژی +++A (مطابق با استاندارد ایران) مجهز شده و یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های ۹ کیلوگرمی دوو است. دیگ شستشوی زمرد (Emerald drum) این مدل موجب به افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده می‌شود تا در عین افزایش کیفیت شستشو، از آسیب به الیاف لباس جلوگیری شود.

ماشین لباسشویی دوو ۱۴ برنامه‌ی شستشوی پیش‌فرض دارد که البته می‌توانید برخی موارد را به‌صورت دستی تنظیم و به‌کمک سیستم ذخیره‌ی تنظیمات دلخواه آن‌ها را ذخیره کنید. امکان شستشو با بخار و تکنولوژی نانو واش برای از بین بردن کلیه‌ی عوامل بیماری‌زا، دو گزینه‌ی محبوب در مدل SE990 است.

سنسور هوشمند MEMS که در شرایط نامتعادل و در حین لرزش از هرگونه ارتعاش لباسشویی جلوگیری می‌کند و قابلیت‌هایی مثل ۷Motion جهت شستشوی ۷ حرکته برای لباس‌های بسیار کثیف، افزودن لباس هنگام شستشو، سیستم هوشمند کاهش لرزش و صدا، سیستم شستشوی پاششی دوگانه، امکان ادامه شستشو در صورت قطع برق، عیب‌یابی خودکار، شستشوی با تأخیر از دیگر مواردی هستند که به ارزش خرید SE990 افزوده‌اند.

ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی دوو DWK-SE990

بهترین ماشین لباسشویی ۸ کیلوگرمی دوو مدل DWK-CH840C است که امکانات آن بسیار به مدل ۹ کیلویی معرفی‌شده، شباهت دارد.

بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا

حال نوبت آن است تا بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا را در مدل‌های ۸ و ۹ کیلوگرمی معرفی کنیم.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی اسنوا SWM-94S50

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی اسنوا SWM-94S50 با موتور Q-BLDC Drive و حداکثر دور خشک‌کن ۱۴۰۰ دور بر دقیقه، میزان مصرف انرژی پایینی دارد و اسنوا کارایی آن را ۱۲۴ ماه ضمانت کرده است. درام الماسه برای افزایش کیفیت شستشو، سیستم عیب‌یابی خودکار، فناوری نانو سیلور، سیستم ضدچروک برای اتوکشی آسان و شستشو با تأخیر از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی اسنوا به‌حساب می‌آید.

اویژگی منحصربه‌فرد ماشین لباسشویی Wash-in-Wash اسنوا SWM-94S50، امکان افزودن لباس حین شستشو از طریق در دوم است که برخلاف بیشتر مدل‌های معرفی‌شده در مقاله، نیازی به متوقف کردن فرایند شستشو ندارد. ویژگی Blue Shine یا ضدعفونی با اوزون نیز می‌تواند لباس‌های آلوده را ضدعفونی و بوزدایی کند و عوامل آلرژی‌زا را از الیاف لباس بیرون بکشد. درنهایت شست‌وشوی پاششی (Jet Wash) با اسپری پرفشار مواد شوینده و آب، لباس‌هایی عاری از لکه‌ به شما تحویل خواهد داد.

اگر به قابلیت واش این واش و شستشو با اوزون اهمیت نمی‌دهید، درعوض سیستم بخارشو و تمیز‌کننده خودکار برایتان مهم است می‌توانید ماشین لباسشویی اسنوا SWM-94W50 را تهیه کنید.

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی اسنوا SWM-84557

ماشین لباسشویی اسنوا SWM-84557 با موتور دیجیتال اینورتر و حداکثر سرعت خشک کن ۱۴۰۰ دور بر دقیقه، بهترین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی است که شباهت‌هایی با لباسشویی اسنوا SWM-94W50 دارد. ۱۴ برنامه‌ی شستشوی پیش‌فرض با امکان تنظیم دستی سرعت خشک‌کن و دمای آب و ذخیره‌ی تنظیمات دلخواه دارد.

از ویژگی‌های مدل SWM-84557 می‌توان به مواردی مثل سیستم هوشمند تشخیص وزن لباس، سیستم جت واش، بخارشو، سیستم ضدعفونی‌کننده نانو سیلور، حباب‌ساز Air Bubble جهت حل شدن بهتر مواد شوینده و یقه‌شور D3 با قابلیت چنگ‌زنی و لکه‌بری بالا اشاره کرد.

بهترین مدل لباسشویی پاکشوما

در بخش پیش‌رو بهترین مدل ۹ و ۸ کیلوگرمی ماشین لباسشویی پاکشوما را معرفی می‌کنیم.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما BWF-40907 و TFB-96407

لباسشویی پاکشوما BWF-40907 و پاکشوما TFB-96407 دو مدل ۹ کیلوگرمی با امکانات بسیار مشابه هستند با این تفاوت که مدل BWF 40907 اوایل سال ۱۴۰۲ و مدل دیگر سال ۱۴۰۱ به بازار معرفی شدند. هر دو مدل از موتور اینورتر دیجیتال BLDC با قدرت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه با رتبه‌ی انرژی +++A (مطابق با استاندارد ایران) استفاده می‌کنند. نوع دیگشان الماسه است که به کیفیت شستشوی البسه می‌انجامد.

از امکانات قابل‌توجه دو مدل ماشین لباسشویی پاکشوما می‌توان به ورودی مستقل آب سرد و گرم اشاره کرد که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. همچنین درِ الکترومگنتیک با دستگیره‌ی ارگونومیک و صفحه‌نمایش لمسی در این مدل‌ها خودنمایی می‌‌کند.

ماشین لباسشویی پاکشوما ۱۶ برنامه‌ی شستشوی اصلی و چند برنامه‌ی کمکی دارد که البته امکان تنظیم دمای شستشو و سرعت موتور نیز قابل تنظیم است. سیستم کنترل کف خودکار در این لباسشویی میزان ورودی کف برای شستشوی لباس را کنترل می‌کند. برنامه‌ی شستشوی DRUM CLEAN دیگ لباسشویی را می‌شوید و ضدعفونی می‌کند. شستشو با قابلیت اتوکشی آسان و شستشوی با تأخیر از دیگر ویژگی‌های هر دو مدل به‌شمار می‌آیند.

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی پاکشوما TFB-86407 و TFB-86408

لباسشویی پاکشوما TFB-86407 و TFB-86408 از بهترین مدل‌های ۸ کیلوگرمی لباسشویی پاکشوما با امکانات بسیار مشابه هستند. هر دو مدل از موتور اینورتر دیجیتال BLDC با قدرت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه و دیگ الماسه از جنس استیل ضدزنگ استفاده می‌کنند.

سایر ویژگی‌ها و امکانات دو مدل ۸ کیلوگرمی لباسشویی پاکشوما بسیار شبیه به دو مدل ۹ کیلوگرمی معرفی‌شده در مقاله هستند.

بهترین لباسشویی جی پلاس

در نهایت نوبت آن می‌رسد تا بهترین مدل‌های ۹ و ۸ کیلوگرمی ماشین لباسشویی جی پلاس را معرفی کنیم.

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی جی پلاس GWM-L990

ماشین لباسشویی جی پلاس 0GWM-L99 از موتور پیشرفته‌ی دایرکت درایو اینورتر با ضمانت ۱۰ ساله‌ی جی پلاس مجهز بهره می‌برد. حداکثر دور خشک‌کن در این مدل ۹ کیلویی ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است.

ماشین لباسشویی ۹ کیلوگرمی جی‌پلاس ۱۴ برنامه‌ی شستشو به‌اضافه‌ی ۶ برنامه‌ی تکمیلی دارد که برای انواع لباس با میزان آلودگی متفاوت قابل تنظیم است.

قابلیت تشخیص وزن لباس‌، بهره‌گیری از ۶ حرکت شستشو، اضافه‌کردن لباس حین شستشو، نایت واش یا برنامه‌ی شستشو در شب با صدای کم و حرکات آرام دیگ، شستشو با تأخیر، تکنولوژی بخارشو و قابلیت ضد چروک از مهم‌ترین امکانات بهترین ماشین لباسشویی جی پلاس با ظرفیت ۹ کیلوگرم است.

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی جی پلاس GWM-L880

ماشین لباسشویی جی پلاس GWM-L880 را می‌توان مدل ۸ کیلویی جی پلاس GWM-L990 با ظاهر یکسان و تفاوت‌های جزئی دانست. این مدل بهترین لباسشویی جی پلاس و پروفروش‌ترین ظرفیت ۸ کیلویی آن است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.