بهترین ماشین‌های لباسشویی ال‌جی در بازار ایران [اسفند ۱۴۰۲]

lg washing machine best 65f141d067794fc357affa75

ماشین لباسشویی ۱۶ کیلویی ال جی T1685 یا T1685NEHT2 که با اسامی ال جی T16 یا ۱۶۸۵ یا T1685NE در بازار شناخته می‌شود، جدیدترین لباسشویی درب از بالای ال جی است.

موتور T1685 مثل سایر محصولات معرفی‌شده در این مقاله اسمارت اینورتر است که با قابلیت LoDecible می‌تواند با کمترین میزان صدا به شست‌وشوی لباس‌ها بپردازد. پتوشوی ۸ T1685NEHT2 دارای ۸ برنامه شست‌وشو است که سرعت چرخش دیگ، تعداد دور آب کشی و دمای آب در هرکدام متفاوت است.

دیگ ضدزنگ این محصول با گنجایش بالای خود برای شست‌وشوی حجم بالایی از البسه و پارچه‌های سنگین مثل پتو کاربرد دارد و برای جمع‌آوری پرز اضافه این نوع البسه به دو عدد فیلتر پرزگیر مجهز شده است. طراحی خاص دیگ و تکنولوژی‌هایی مثل TurboDrum و Smart Motion (چرخش دیگ در ۳ جهت مختلف) و Punch +3 (ایجاد گردش عمودی آب) نیز به شست‌وشوی هرچه بهتر لباس‌ها می‌انجامد. به‌علاوه سیستم Side Waterfall با عملکردی شبیه به آبشار، آب را از بالای دیگ روی البسه می‌ریزد تا مواد شوینده بهتر حل شوند و شست‌وشو به‌خوبی صورت بگیرد.

این محصول فاقد خشک کن جداگانه است اما قابلیت Air Dry با جریان هوا و چرخش سریع دیگ، رطوبت لباس‌ها را تا حد زیادی می‌گیرد. همچنین برای خشک کردن دیگ ماشین لباسشویی پس از خارج کردن لباس‌ها می‌توانید از قابلیت Tub Dry استفاده کنید.

به توصیه ال‌جی می‌توانید یک مرتبه در ماه از برنامه Tub Clean برای تمیز کردن دیگ شست‌وشو استفاده کنید تا از رسوب مواد در لباسشویی جلوگیری شود. ماشین لباسشویی ۱۶ کیلویی ال‌جی هوشمند نیست و به اینترنت متصل نمی‌شود اما قابلیت عیب‌یابی هوشمند آن به اتصال اینترنت نیاز ندارد و می‌تواند درصورت بروز مشکل شما را باخبر کند. برای مثال هر زمان که نیاز به شست‌وشوی دیگ باشد، ماشین لباسشویی با نمایش اروری خاص روی صفحه نمایش به شما می‌گوید که وقت استفاده از برنامه Tub Clean رسیده است.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین ماشین لباسشویی ال جی کدام مدل است؟

    ماشین لباسشویی الجی V500 یکی از بهترین مدل‌های ۱۰٫۵ کیلویی هوشمند ال جی است که از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود بهره می‌برد.

  • بهترین ماشین لباسشویی ۷ کیلویی ال جی کدام مدل است؟

    ماشین لباسشویی ال جی FH2J3 یا FH2J3QDNP0 که در بازار به‌ اسم ماشین لباسشویی ال جی J3 یا ۲J3 نیز شناخته می‌شود، با ظرفیت ۷ کیلو گزینه خوبی برای خانواده‌های کم‌جمعیت است. FH2J3 از موتور دایرکت اینورتربرخوردار است و چرخش دیگ استیل آن به ۱۲۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد.

  • بهترین ماشین لباسشویی خشک‌کن‌دار ال جی کدام مدل است؟

    ماشین لباسشویی ال‌ جی V12 که با نام‌های WDV126 یا WDV12 در بازار شناخته می‌شود، ماشین لباسشویی ۱۲ کیلویی خشک‌کن‌داری است که امکانات هیجان‌انگیزی دراختیارتان قرار می‌دهد. این ماشین لباسشویی روکار را می‌توان به‌خاطر تمام امکانات فوق‌العاده‌ای که نظیرشان در سایر مدل‌ها دیده نمی‌شود، کامل‌ترین و بهترین ماشین لباسشویی بازار دانست.

  • بهترین ماشین لباسشویی درب از بالای ال جی کدام مدل است؟

    ماشین لباسشویی ۱۶ کیلویی ال جی T1685 یا T1685NEHT2 که با اسامی ال جی T16 یا ۱۶۸۵ یا T1685NE در بازار شناخته می‌شود، جدیدترین لباسشویی درب از بالای ال جی است که با قابلیت LoDecible می‌تواند با کمترین میزان صدا به شستشوی لباس‌ها بپردازد.

    طراحی خاص دیگ و تکنولوژی‌هایی مثل TurboDrum و Smart Motion (چرخش دیگ در ۳ جهت مختلف) و Punch +3 (ایجاد گردش عمودی آب) نیز به شستشوی هرچه بهتر لباس‌ها می‌انجامد. به‌علاوه سیستم Side Waterfall با عملکردی شبیه به آبشار، آب را از بالای دیگ روی البسه می‌ریزد تا مواد شوینده بهتر حل شوند و شستشو به‌خوبی صورت بگیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.