بهترین ماشین‌های ظرفشویی ایرانی و خارجی [دی ۱۴۰۲]

dishwasher 6592c31cdf73096be8d61755

ال جی در تمام ماشین ظرفشویی‌هایش از موتور دایرکت درایو اینورتر استفاده می‌کند و مدل XD64 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این موتور، درمقایسه‌با موتورهای معمولی، عملکردی قابل قبول دارد، به افزایش بهره‌وری انرژی کمک می‌کند و با ایجاد سروصدای کم، آرامش را برای اهالی خانه به ارمغان می‌آورد.

این دستگاه، با بهره‌مندی از تکنولوژی QuadWash به‌جای دو بازو، از چهار بازوی شست‌وشو استفاده می‌کند و برای شست‌وشوی همه‌جانبه‌ی ظروف، محفظه‌ی داخلی را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. پس از اتمام فرایند شست‌وشو نیز، درب ماشین به‌طور خودکار باز می‌شود تا هوای تازه را به ظروف برساند.

می‌توانید ظروف ظریف را همزمان و با خیال راحت به‌همراه قابلمه‌ها یا ظرف‌های بزرگ درون ماشین قرار دهید تا با تنظیم پاشش آب به‌طور خودکار، کاملاً تمیز شوند. ظرفیت شست‌وشوی ماشین ظرفشویی ال جی ۱۴ نفر است و با ۱۰ برنامه‌ی شست‌وشوی پیش‌فرض ارائه می‌شود که در صورت تمایل می‌توانید برنامه‌های بیشتری را دانلود کنید.

ماشین ظرفشویی ال جی DFB425FP امکانات دیگری نیز دارد که ذکر همگی آن‌ها باعث طولانی‌ شدن مقاله خواهد شد. ولی از مهم‌ترین ویژگی‌ها می‌توان Half Load برای شست‌وشوی ظروف با نصف ظرفیت، عملکرد قدرتمند و قابلیت Auto Detection اشاره کرد که براساس میزان کثیفی ظروف، برنامه‌ی شست‌وشو را به‌طور خودکار تنظیم می‌کند.

ال جی تلاش کرده است تا همه‌ی امکانات لازم را در جدیدترین محصولش جای دهد. یکی دیگر از این ویژگی‌ها، اتصال NFC است که امکان برقراری ارتباط میان گوشی و ماشین را برای کنترل و مدیریت بهتر برنامه‌ها و وضعیت دستگاه فراهم می‌کند.

قیمت ماشین ظرفشویی ال جی XD64 در محدوده‌ی ۸۰ میلیون تومان قرار دارد.

بهترین ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی ال جی DFB425FP

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.