بهترین لپ تاپ های بازار ایران دی ۱۴۰۱

فهرست مطالب

اگر به تازگی قصد خرید لپ تاپ کرده‌اید، احتمالا حسابی مشغول تحقیق درباره‌ی بهترین لپ تاپ‌ های بازار ایران هستید. با توجه به بالا بودن قیمت لپ تاپ‌ها، خرید این وسیله باید با شناخت بهترین لپ تاپ های موجود در بازار و نوع استفاده‌ای که از لپ تاپ دارید، انجام شود. در ادامه با تعدادی از پرفروش‌ترین و بهترین لپ تاپ های بازار ایران دی ۱۴۰۱ آشنا خواهید شد تا کمکی هم به شما شود.

لپ تاپ ام اس ای مدل Katana Gf66 12UE

اگر استفاده‌تان از لپ تاپ، فراتر از استفاده‌های عادی است و گیمر هستید یا کارهای گرافیکی با آن انجام می‌دهید، نیاز به لپ‌تاپی گران‌تر، و کارآمدتر دارید. لپ تاپ MSI Katana  با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی خود، یکی از گزینه‌های مناسب برای گیمرهاست که لذت بازی کردن را چند برابر می‌کند. مدل پردازنده گرافیکی استفاده شده در کاتانا، GeForce RTX3060 GDDR6 است. این لپ تاپ یک ترابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم دارد. کیبورد لپ تاپ، نور پس زمینه دارد ومجهز به تاچ پد چند لمسی است که کار کردن با لپ تاپ را روان‌تر و راحت‌تر می‌کند. همچنین، سی پی یو به کار رفته در کاتانا، core i7 اینتل است که فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز تا ۴.۷ دارد. لپ تاپ کاتانا، یکی از بهترین لپ تاپ های ۲۰۲۲ است که گیمرها و گرافیست‌ها می‌توانند استفاده کنند.

لپ تاپ خوب جدید بهترین لب تاپ 2022

قیمت لپ تاپ msi katana gf66 12ue

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FA507RE

لپ تاپ مدل TUF Gaming FA507RE مناسب کاربر گیمر است و نسبت به خیلی از لپ تاپ‌های گیمینگ، قیمت مناسب‌تری دارد. این لپ تاپ، با موس همراه عرضه می‌شود و ابعادی برابر با ۲۲.۴×۲۵۱×۳۵۴ میلی متر، و کمی بیش از ۲ کیلوگرم وزن دارد. کیبورد این لپ تاپ نور پس زمینه LED دارد و در تاریکی، جلوه خاصی به آن می‌دهد. مدل پردازنده گرافیکی استفاده شده، RTX3050Ti است و مجهز به ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی است. حافظه داخلی لپ تاپ، یک ترابایت است و ۱۶ گیگابایت رم دارد. پردازنده استفاده شده نیز، Ryzen 7 است.

بهترین لپ تاپ های بازار ایران دی 1401

قیمت لپ تاپ ایسوس tuf gaming a15 fa507re

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 17ACH6H

لپ تاپ لژیون ۵ با نمایشگر ۱۷.۳ اینچی، مناسب کسانی است که از نمایشگر کوچک خوششان نمی‌آید و لپ تاپ را برای کارهای تخصصی خود یا گیم می‌خواهند. البته، باید وزن قابل توجه این لپ تاپ که نزدیک به ۳ کیلوگرم است را هم در نظر داشته باشید. وضوح تصویر لجیون ۵ فول اچ دی است و از پردازنده گرافیکی GeForce RTX3070 استفاده می‌کند. برای اکثر گیمرها، خیلی مهم است که کیبوردشان نور پس زمینه داشته باشد. خوشبحتانه، در legion 5 از نور پس زمینه کیبورد استفاده شده و تاچ پد، چند لمسی است. پردازنده‌ی استفاده شده در لجیون ۵ نیز، Ryzen 7 است.

قیمت لپ تاپ لنوو Legion 5 17ACH6H

لپ تاپ لجیون ۵

 لپ تاپ گیمینگ MSI مدل Alpha 15 B5EEK-066XML

یکی دیگر از لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی، مدل آلفا ۱۵ است که جزء پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های بازار ایران است. وزن این لپ تاپ ۲.۳۵ کیلوگرم است و ابعاد ۳۵۹× ۲۵۹× ۲۳.۹۵ میلی متر دارد. حافظه داخلی به کار رفته در لپ تاپ آلفا ۱۵، ۵۱۲ گیگابایت بوده و ۱۶ گیگابایت رم دارد که می‌توانید آن را تا ۶۴ گیگ هم ارتقا دهید. پردازنده استفاده شده در Alpha 15 هم، رایزن ۷ است. کیبورد آلفا ۱۵، مجهز به نور پس زمینه‌ است که هنگام استفاده، جلوه خوبی به لپ تاپ می‌دهد.

قیمت لپ تاپ MSI مدل آلفا ۱۵ B5EEK-066XML

لپ تاپ آلفا ۱۵ ام اس ای

لپ تاپ گیمینگ Lenovo – IdeaPad Gaming 3

لپ تاپ آیدیاپد، یک لپ تاپ گیمینگ خوش قیمت است که تمام نیازهای کاربر گیمر را برآورده می‌کند و جز لپ تاپ‌های پرفروش و پرطرفدار است. این لپ تاب، ۲.۳۱ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد آن، ۲۱.۸×۲۶۶.۴×۳۵۹.۶ میلی متر است. نمایشگر لپ تاپ ۱۵ اینچ است و برای گیم، کار، فیلم دیدن و دیگر استفاده‌های روزمره، گزینه مناسبی است. پردازنده استفاده شده در آیدیاپد گیمینگ ۳، Core i5 است و حافظه داخلی آن، ۱ ترابایت به علاوه ۱۶ گیگابایت رم است. به طور کلی اگر با بودجه کم یک لپ تاپ گیمینگ نیاز دارید، سری لنوو گیمینگ ۳ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

لپ تاپ آیدیا پد گیمینگ ۳

لپ تاپ ایسوس مدل R410MA-N4020

اگر دنبال یک لپ تاپ ارزان قیمت با کاربری معمولی هستید و استفاده تخصصی خاصی از آن نمی‌کنید، این مدل لپ تاپ ایسوس گزینه مناسبی برای شما است. ابعاد کلی لپ تاپ، ۱۸.۴×۲۱۷×۳۲۵ میلی متر است و کمی کمتر از ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد. ابعاد صفحه نمایش نیز ۱۴ اینچ است. ایسوس R410MA-N4020 مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت RAM است و پردازنده گرافیکی UHD Graphics 600 دارد اما امکان ارتقا آن وجود ندارد و به طور کلی اگر یک گزینه ارزان قیمت برای کارهای روزانه می‌خواهید، این لپ تاپ نیازتان را برطرف می‌کند.

قیمت لپ تاپ ایسوس R410MA-N4020

بهترین لپ تاپ های 2022

بهترین لپ تاپ‌ های بازار ایران: لپتاپ Acer مدل Aspire 3 A315-58G-35GH

اگر دنبال لپ تاپی ظریف و خوش دست هستید که کارهای روزمره‌تان را انجام دهید، فیلم تماشا کنید و به‌راحتی حملش کنید، این لپ تاپ ایسر محصولی مناسب برای این نیاز شماست. حافظه داخلی لپ تاپ Aspire 3 ایسریک ترابایت، و RAM آن ۴ گیگابایت است که می‌توانید آن را تا ۱۲ گیگ هم ارتقا دهید. ابعاد بدنه، ۱۹.۹×۲۳۸.۴×۳۶۳.۴ میلی متر بوده و ۱.۱۴ کیلوگرم وزن دارد. اگر دانشجو هستید و لپ تاپی می‌خواهید که هر روز با خود حمل کنید، این لپتاپ اذیتتان نخواهد کرد. همچنین، باتری ۳۶ واتی آن تا ۴ ساعت استفاده یکسره، دوام خواهد داشت. پردازنده‌ای که در این لپ تاپ ایسر استفاده شده نیز، Core i3 است که ۳.۰ الی ۴.۱ گیگاهرتز، فرکانس دارد.

قیمت لپ تاپ ایسر Aspire 3 A315-58G-35GH

لپ تاپ خوب جدید

لپ تاپ اچ پی مدل eq2009ne

یک لپ تاپ خوب جدید دیگر که مناسب کاربری‌ عادی و استفاده‌های غیرحرفه‌ای بوده، این لپ تاپ اچ پی است. لپ تاپ اچ پی  مدل eq2009ne دارای ۸ گیگابایت رم است و وزن آن، ۱.۵ کیلوگرم است. ابعاد نمایشگر مانند مدل‌های قبلی ۱۴ اینچ است و از پردازنده‌ Ryzen 7 در آن استفاده شده است.

قیمت لپ تاپ اچ پی eq2009ne

بهترین لپ تاپ های بازار ایران دی 1401

لپ تاپ ایسر مدل Aspire 5 A514-54

یکی دیگر از پرفروش ترین و بهترین لپ تاپ های بازار ایران دی ۱۴۰۱، مدل Aspire 5 ایسر است که با توجه به ابعاد ۱۷.۹۵×۳۲۸×۲۲۳ میلی متری‌اش، سبک‌وزن و ظریف بوده و مناسب استفاده‌ی کاربر عادی، دانشجو و استفاده‌های تجاری است. لپ تاپ ۱.۷۰ کیلوگرم وزن دارد و نمایشگر آن، ۱۴ اینچ است. سری پردازنده استفاده شده در آن، core i5 است و مجهز به ۱ ترابایت حافظه هارددیسک HDD و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD است. پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز، مجزا و مدل Geforce MX350 است.

قیمت لپ تاپ ایسر Aspire 5 A514-54

بهترین لپ تاپ های بازار ایران

لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook R1502Z-BQ708

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار که اخیرا در دسته لپ تاپ‌های پرفروش جای گرفته، مدل VivoBook R1502Z-BQ708 است. نمایشگر این لپ‌تاپ، ۱۵.۶ اینچ بوده که بیشتر از مدل‌هایی‌ست که قبل از این لپ تاپ معرفی کردیم. ابعاد لپ تاپ، ۳۵۹.۷×۲۳۲.۵×۱۹.۹ میلی متر است و ۱.۷ کیلوگرم وزن دارد؛ اگر دانشجو هستید یا قرار است لپ تاپتان مدام همراهتان جابجا شود، باید این ابعاد را در نظر داشته باشید. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ ایسوس، intel بوده و پردازنده آن، از سری Core i7 است. حافظه داخلی لپ تاپ، ۵۱۲ گیگابایت، و ۸ گیگابایت رم دارد. سایر لپ تاپ های ویووبوک ایسوس را هم می‌توانید از فروشگاه تکنولایف خریداری کنید.

قیمت لپ تاپ ایسوس VivoBook R1502Z-BQ708

VivoBook R1502Z-BQ708

سخن آخر

لپ تاپ‌های بررسی شده، از میان پرفروش‌ترین‌ها، با قیمت‌های مختلف و مناسب برای کاربری‌های مختلف انتخاب شد تا تمامی کاربران بتوانند لپ تاپ مورد نیاز خود را راحت‌تر پیدا کنند. چنانچه لپ تاپ مناسب دیگری می‌شناسید که به‌نظرتان جز بهترین لب تاب‌های بازار است، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.