بهترین لوکیشن‌های بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل

کال آو دیوتی وارزون موبایل یکی از موردانتظارترین بازی‌های موبایلی چند وقت اخیر بود که اکتیویژن وعده‌اش را داده بود. یک بازی بتل رویال – شوتر موبایلی که قرار بود برتخت پادشاهی بازی‌های شوتر موبایلی بنشیند و انتظارات از آن به شدت بالا بود. اما خوشبختانه وارزون موبایل موفق شد تا عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و پس از چندین بتای موفق سرانجام در دوم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برای پلتفرم موبایل منتشر شد. همچنین جالب است بدانید که استودیوی اکتیویژن این‌بار در پروسه ساخت بازی Call of Duty: Warzone Mobile برخلاف بازی کال آو دیوتی موبایل، از استودیوی تنسنت کمک نگرفته بود و بازی موبایلی وارزون انحصارا توسط خود اکتیویژن ساخته شد.

<!–

–>

یکی از بهترین چیزها درباره بازی وارزون موبایل، بازگشت دوباره مپ خاطره‌انگیز Verdansk به این بازی بود. این بازی موبایلی به شما اجازه می‌داد تا یکی از بهترین مپ‌های دنیای کال آو دیوتی را تجربه کنید. موضوعی که با انتشار بازی Call of Duty: Warzone 2.0 برای پلتفرم‌های اصلی عملا به دست فراموشی‌ سپرده شده بود و گیمرهای این بازی از تجربه این مپ کاملا محروم شده بودند. بنابراین اگر طرفدار بازی وارزون موبایل هستید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا سری به بهترین لوکیشن‌های مپ وردانسک در کال آو دیوتی وارزون موبایل بزنیم.

Superstore


اگر به دنبال تجربه یک بازی تهاجمی و هیجانی هستید، Superstore لوکیشن بسیار خوبی در نقشه وردانسک برای شماست. این لوکیشن مملو است از ساختمان‌ها و سازه‌های بزرگ و کوچکی که نه‌تنها به شما اجازه مخفی شدن را می‌دهند، بلکه حتی از لوت بسیار خوبی نیز بهره‌مندند. درواقع شما می‌توانید منطقه Superstore را ناحیه غربی نقشه وردانسک بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل پیدا کنید.


مطلب پیشنهادی:جواب بازی آمیرزا | نگاهی به پاسخ مراحل ۱ تا ۲۸۰۰به کمک نیاز دارید؟ سری به این پاسخ‌ها بزنید!
جواب بازی آمیرزا | نگاهی به پاسخ مراحل ۱ تا ۲۸۰۰جواب بازی آمیرزا | نگاهی به پاسخ مراحل ۱ تا ۲۸۰۰

منتهی باید حواستان را خیلی خوب جمع کنید. زیرا Superstore به شدت شلوغ است و درگیرهای بسیاری در آن انتظار شما را می‌کشند. پس بنابراین اگر فکر می‌کنید که بازیکنی حرفه‌ای هستید و به دنبال نبرد با سایر پلیرها در بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل‌اید، Superstore گزینه بسیار خوبی برای شماست.

Downtown


اما اگر لوت کردن برایتان مهم است، باید نیم‌نگاهی به منطقه Downtown داشته باشید و این لوکیشن از مپ Verdansk را جزو اولویت‌هایتان قرار دهید. Downtown تقریبا در قسمت جنوبی نقشه وردانسک قرار گرفته و ساختمان‌های مختلفی را می‌توان در آن پیدا کرد. ساختمان‌هایی که لوت‌های فوق‌العاده‌ای را در دل خودشان پنهان کرده‌اند و شما می‌توانید در ابتدای بازی از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین یکی دیگر از مزیت‌های منطقه Downtown نسبت به سایر مناطق مپ وردانسک، وجود ساختمان‌های بزرگ و آسمان‌خراش‌های غول‌پیکر است. این آسمان‌خراش‌ها به شما اجازه می‌دهند تا دید کاملی نسبت به مپ بازی داشته باشید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا پیش از آن‌که سایر پلیرها متوجه حضورتان شوند، شما آن را ببینید و بتوانید به سمت‌شان شلیک کنید.

Military Base


اما اگر جزو بازیکنانی هستید که استراتژی اولویت اول آن‌هاست و چندان دوست ندارند که در ابتدای بازی خودشان را درگیر نبرد با سایر بازیکنان کنند، Military Base یک گزینه عالی برای شماست. این منطقه در شمالی‌ترین ناحیه مپ وردانسک قرار گرفته و یک پایگاه نظامی با لوتی فوق‌العاده است که می‌توانید تنوع بی‌نظیری از وسایل نقلیه را نیز در Military Base پیدا کنید.


مطلب پیشنهادی:تاریخچه و داستان کالاف دیوتی | کالاف دیوتی رو به افوله؟
تاریخچه و داستان کالاف دیوتی | کالاف دیوتی رو به افوله؟تاریخچه و داستان کالاف دیوتی | کالاف دیوتی رو به افوله؟

با این‌حال، Military Base چندان هم منطقه امنی نیست. این ناحیه از نقشه وردانسک معایب خاص خودش را دارد که از آن‌ها می‌توان به کمپرها و تک‌تیرانداز‌هایی که در Military Base مخفی می‌شوند، اشاره کرد. بنابراین توصیه می‌کنم که اگر به سراغ Military Base رفتید، چندان وقت‌تان را صرف گشت و گذار در این منطقه نکنید و تا پیش از پیدا شدن سر و کله کمپرها، از Military Base خارج شوید.

Promenade East


وقتی صحبت از بهترین لوکیشن‌های مپ وردانسک می‌شود، غیرممکن است که صحبت از Promenade East به میدان نیاید. این منطقه از نقشه وردانسک، یک تجربه اکشن – استراتژیک است. Promenade East متشکل از چندین ساختمان بزرگ و کوچک است که شما می‌توانید در آن‌ها مخفی شوید و از لوت خوب این ساختمان‌ها استفاده کنید. همچنین Promenade East لوکیشن نسبتا محبوبی در دنیای بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل است و پلیرهای زیادی را می‌توان در این ناحیه پیدا کرد.

از طرفی نیز جالب است بدانید که Promenade East در قسمت جنوبی نقشه وردانسک قرار گرفته. این موضوع به شما اجازه می‌دهد، تا در صورت نیاز و به هنگام وقوع درگیری‌های شدید، از منطقه Promenade East خارج شوید و فورا خودتان را به سایر لوکیشن‌های این بازی برسانید.

Airport


یک قانون نانوشته در دنیای بازی‌های بتل رویال صدق می‌کند و آن این است که هرگز فرودگاه‌ها را دست کم نگیرید. فرقی ندارد که پابجی و فورتنایت بازی می‌کنید، یا کال آو دیوتی موبایل و وارزون؛ هرجاکه لوکیشن فرودگاه باشد، همیشه لوکیشن محبوبی خواهد بود. این موضوع درباره بازی کال آو دیوتی وارزون موبایل نیز صدق می‌کند و Airport جزو آن دسته از لوکیشن‌هایی محسوب می‌شود که باید در نقشه وردانسک به سراغش بروید.

Airport در قسمت شمال غربی و در نزدیکی منطقه Superstore نقشه وردانسک قرار گرفته. یک منطقه بزرگ با لوتی دوست داشتنی که نه‌تنها پلیرهای بسیاری را می‌توان در آن پیدا کرد، بلکه باید انتظار درگیرهای بی‌شماری را نیز داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.