بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ ؛ معرفی ۱۶ عنوان برتر

افراد زیادی هر ساله به دنبال بهترین فیلم‌های عاشقانه هستند. پس اگر می‌خواهید بدانید بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ کدام است با ما باشید.

ژانر رمانتیک یا عاشقانه معمولا از پرطرفدارترین ژانرهای سینمایی بوده که در تمام سالیان گذشته مخاطبان و طرفداران زیادی داشته است. این ژانر نه فقط در سینما که در دیگر انواع هنر -از تئاتر و موسیقی گرفته تا رمان و داستان- نیز نقش و اولویت مهمی برای مخاطبان دارد. اما بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ کدامند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴

هرساله شمار زیادی فیلم عاشقانه جدید اکران می‌شود و سال ۲۰۲۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این اوصاف اگر به دنبال آشنایی با بهترین فیلم عاشقانه ۲۰۲۴ هستید، با ما باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم فهرستی از جدیدترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ به شما ارائه کنیم.

چالشگران (Challengers)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024
بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴
  • کارگردان: لوکا گوادانینو
  • بازیگران: زندیا، مایک فیست و جاش اکانر
  • تاریخ اکران: ۲۶ آپریل ۲۰۲۴

یکی از بهترین فیلم های رمانتیک ۲۰۲۴ بی‌تردید فیلم پرسروصدای چالشگران با حضور زندایا است که این روزها نقش معشوقه را زیاد بازی می‌کند.

کارگردان فیلم پیش از این و با آثاری چون Call Me By Your Name و Bones And All  توانایی خود در به نمایش گذاشتن صحنه‌های عاشقانه را نشان داده و احتمالا یکی از بهترین فیلم های عاشقانه امسال را معرفی خواهد کرد.

لوکا گوادنینو در فیلم جدید خود از زندایا و جاش اوکانر، دو بازیگر معروف و جوان هالیوودی استفاده کرده است. داستان فیلم با محوریت شخصیت تاشی دانکن با بازی زندیا روایت می‌شود که یک تنیسور نابغه سابق است و با کناره‌گیری از زمین تنیس، به مربیگری روی آورده است.

همسر تاشی هنوز به بازی تنیس ادامه می‌دهد اما مدتی است که با بدشانسی مواجه شده و برای تغییر اوضاع هرکاری می‌کند. نقطه عطف فیلم اما که از فیلم های جدید عاشقانه در سال ۲۰۲۴ است به جایی مربوط می‌شود که همسر فعلی تاشی با پاتریک، دوست صمیمی سابق و دوست‌پسر سابق تاشی مواجه می‌شود. این اتفاق تاثیر شگرفی بر روابط و زندگی این سه نفر دارد.

یک امر خانوادگی (A Family Affair)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: ریچارد لاگراونیس
  • بازیگران:‌ نیکول کیدمن، اولیویا مکلین، ایان گرگ، جوئی کینگ، زک افران، ژیست والنتین، شری کولا، کتی بیتس، لیزا کوشی
  • تاریخ اکران: نامشخص

گرچه وعده اکران یک امر خانوادگی به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ داده شده اما هنوز هیچ تاریخ اکران دقیقی برای آن مشخص نشده و صرفا می‌دانیم این فیلم عاشقانه جدید در طول سال ۲۰۲۴ پخش می‌شود.

داستان این اثر که از بهترین فیلم های عاشقانه در سال ۲۰۲۴ است درباره یک زن جوان، مادر او و رئیسش در محل کار است که یک رمان عاشقانه تاثیرات عجیب و بعضا خنده‌آوری بر زندگی آن‌ها ایجاد می‌کند. این سه همگی با مشکلاتی در زمینه عشق و مسائل هویتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

کارگردانی این فیلم را ریچارد لاگراونیس شناخته‌شده برعهده دارد و از جمله ستارگان این فیلم می‌توان به نیکول کیدمن، جویی کینگ و زک افران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن جهان

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما

آرزوی ایرلندی (Irish Wish)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: جین دامیان
  • بازیگران:‌ اد اسپلرز، لیندزی لوهان، الکساندر ولاهوس
  • تاریخ اکران: نامشخص

یکی از برترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ فیلم آرزوی ایرلندی است که داستان درباره فردی به نام مدی است که با وجود اینکه بهترین دوستش نامزد می‌کند و نتوانسته از نظر احساسی با این موضوع کنار بیاید، حاضر می‌شد تا در ایرلند ساقدوش او باشد.

فیلم آروزی ایرلندی به عنوان یکی از فیلم های جدید ۲۰۲۴ عاشقانه محصول آمریکا و به کارگردانی جین دامیان است. این فیلم عاشقانه جدید براساس فیلمنامه‌ای از کرستن هانسن ساخته شده و از جمله بازیگران آن می‌توان به اد اسپلرز اشاره کرد.

با ما تمام می‌شود (It Ends with Us)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: جاستین بالدونی
  • بازیگران:‌ بلیک لایولی، جنی اسلیت، برندون اسکلنار
  • تاریخ اکران: ۹ فوریه ۲۰۲۴

یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ فیلم با ما تمام می‌شود به کارگردانی جاستین بالدونی است. این فیلم بنابر رمانی از کالین هوور چاپ ۲۰۱۶ و با همین نام ساخته شده است. این رمان از زمان انتشار به یکی از محبوبترین آثار عاشقانه در دسته نوجوان و جوان بدل شد و فروش بسیار بالایی داشت.

حتی در سال ۲۰۲۲ رمان با ما تمام می‌شود توانست در لیست پرفروش‌ترین آثار سال نیویورک تایمز، در جایگاه نخست قرار گیرد و تمام این موفقیت‌ها عاملی شد تا اثر کالین هوور به منبع الهامی برای ساخت برترین فیلم عاشقانه ۲۰۲۴ بدل شود.

داستان فیلم که احتمالا برترین فیلم رمانتیک ۲۰۲۴ خواهد بود درباره دختری به نام لیلی است که بعد از پایان دوران تحصیلات دانشگاهی آماده می‌شود تا برگ جدید و دوران دیگری از زندگی خود را آغاز کند. او بعد از نقل مکان به خانه تازه خود با فردی به نام رایل آشنا می‌شود و در طول زمان بین این دو نوعی ارتباط و صمیمت عاشقانه شکل می‌گیرد.

اوضاع بین این دو بسیار خوب پیش می‌رود اما ناگهان عشق قدیمی لیلی وارد ماجرا می‌شود و اوضاع را دگرگون می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی

بهترین فیلم های ترسناک جهان

لیزا فرانکشتاین (Lisa Frankenstein)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: زلدا ویلیامز
  • بازیگران:‌ کاترین نیوتون، کول اسپراوس، کارلا گوجینو، لیزا سوبرانو، جو کرست، هنری ایکنبری
  • تاریخ اکران: ۹ فوریه ۲۰۲۴

در داستان این مورد از لیست بهترین فیلم عاشقانه ۲۰۲۴ آماده که این فیلم درباره یک نوجوان کج‌فهم و یکی از دوستان دبیرستانی است. این دو بعد از یک سری رویدادهای دلهره‌آور و بعضا ترسناک جسد خوش سیمایی که در اختیار دارند را به زندگی بازمی‌گردانند و برای یافتن عشق، خوشبختی و چند عضو گم شده بدن، ماجراجویی مرگباری را شروع می‌کنند.

از جمله بازیگران این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های رمانتیک ۲۰۲۴ می‌توان به کاترین نیوتون، کول اسپراوس، کارلا گوجینو، لیزا سوبرانو، جو کرست و هنری ایکنبری اشاره کرد.

جالب است بدانید این نخستین تجربه کارگردانی زلدا ویلیامز محسوب می شود و فیلمنامه کار را هم دیابلو کودی، نویسنده برند جایزه اسکار برای فیلم جونو تهیه کرده است. کودی و میسون نویک همچنین تهیه‌کنندگان فیلم محسوب می‌شوند و جف لمپرت به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند. میشل موپلیسر نیز به عنوان مدیر نوآوری شناخته می‌شود.

کریسمس مبارک (Merry Christmas)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: سریرام راغوان
  • بازیگران:‌ کاترینا کایف، ویجی ستوپانی، سانجای کاپور، وینای پاتاک
  • تاریخ اکران: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴

وقتی بحث بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ باشد باید نیم‌نگاهی هم به دنیای بزرگ بالیوود داشته باشیم چراکه بعضی از شاهکارهای عاشقانه سالیان اخیر، حاصل کار هندی‌ها بوده است. اتفاقا یکی از موردانتظارترین و جدیدترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ با نام کریسمس مبارک دقیقا محصول هند است و انتظار می‌رود که این فیلم عاشقانه جدید اثر بسیار موفقی باشد.

این فیلم را سریرام راغوان کارگردانی کرده و فیلمنامه آن با کار گروهی راغوان در کنار آریجیت بیسواس، پوجا لادا سورتی و آنوکریتی پاندی تهیه شده است. تهیه‌کنندگان فیلم هم که از بهترین فیلم های عاشقانه امسال محسوب می‌شود بر عهده جایا تورانی، سانجی روتری و گیوال گارگ بوده است.

از جمله بازیگران کریسمس مبارک باید به کاترینا کایف، ویجی ستوپانی، سانجای کاپور و وینای پاتاک اشاره کرد که در این مورد از فیلم های جدید عاشقانه در سال ۲۰۲۴ به ایفای نقش پرداخته‌اند. جالب است بدانید کریسمس مبارک به طور همزمان به زبان‌های هندی و تامیلی فیلمبرداری می‌شود. تامیلی زبانی رایج در مناطق جنوبی هند و برخی کشورهای حوزه اقیانوس هند مانند سریلانکا است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های عاشقانه

بهترین فیلم های خون آشامی

عشق فیو (L’Amour ouf)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: ژیل للوش
  • بازیگران:‌ فرانسوا سیویل، آدل اگزارچوپولوس، بنویت پولوورد، ‌آلن شابا
  • تاریخ اکران: ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴

مگر می‌شود درباره بهترین فیلم های عاشقانه در سال ۲۰۲۴ سخن بگوییم و سری به پایتخت عشق اروپا، پاریس و کشور فرانسه نزنیم. سینمای فرانسه همیشه در عرضه فیلم عاشقانه جدید و جذاب پیشگام بوده و به نظر می‌رسد که امسال هم با یکی از برترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ وارد می‌شود.

این فیلم که شاید حتی برترین فیلم رمانتیک ۲۰۲۴ باشد رابطه عاشقانه دونفر، دختری از خانواده‌ای متوسط و پسری با سابقه متوسط را دنبال می‌کند. پسر در نهایت به یک تبهکار بدل می‌شود و در نتیجه جرایم خود بعد از دستگیری به ۱۲ سال زندان محکوم می‌شود.

این فیلم به عنوان برترین فیلم عاشقانه ۲۰۲۴ به کارگردانی ژیل للوش ساخته شده است و قرار است در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴ اکران شود. از جمله بازیگران این مورد از فیلم های جدید ۲۰۲۴ عاشقانه باید به فرانسوا سیویل، آدل اگزارچوپولوس و بنویت پولوورد اشاره کرد. جالب است بدانید این فیلم عاشقانه جدید اقتباسی از رمانی از سال ۱۹۹۷ به قلم نویل تامپسون است.

حصیر (Wicker)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: الکس هاستون فیشر، النور ویلسون
  • بازیگران:‌ دیو پتل، اولیویا کلمن
  • تاریخ اکران: ۱۶ اکتبر ۲۰۲۴

حصیر از بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ است که بازیگران توانمند و معروفی از جمله دیو پتل و اولیویا کلمن در آن حضور دارند. این فیلم اقتباسی از رمان کوتاه شوهر حصیری به قلم اورسولا ویلیس جونز است.

داستان فیلم که در لیست بهترین فیلم عاشقانه ۲۰۲۴ جایگاه خاصی دارد درباره زندگی یک زن ماهیگیر بدبو، تنها و موردتمسخر دیگران است که نقش او را اولیویا کلمن ایفا می‌کند.

این ماهیگیر تنها یک روز از وضع زندگی خود خسته می‌شود و تحت تاثیر حرف‌های همسایه، تصمیم می‌گیرد یک همسر حصیری برای خود بسازد که نقش او را دیو پتل ایفا می‌کند. این اتفاق اما منجر به سلسله اتفاقات و هرج‌ومرج‌های عجیبی می‌شود که شهر کوچک داستان را به هم می‌ریزد. تماشای این عنوان از بهترین فیلم های رمانتیک ۲۰۲۴ را هرگز از دست ندهید.

کلمن و پتل از جمله بازیگران تراز اول هالیوود محسوب می‌شوند که هر دو در آثار جذابی در طول فعالیت هنری خود ظاهر شده‌اند و حالا همکاری‌شان در این پروژه با کارگردانی الکس هاستون فیشر و النور ویلسون می‌تواند برای مخاطبین بسیار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه ترکی

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک

رز الماسی (Diamond Rose)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: تاد ترنر
  • بازیگران:‌ اندرو لارنس، جوئی لارنس، رایان مریمان
  • تاریخ اکران: ۱۰ آگوست ۲۰۲۴

رز الماسی یکی از جدیدترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ است که در آن بازیگرانی چون جوی لارنس و اندرو لارنس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم که از بهترین فیلم های عاشقانه امسال است درباره یک بازیگر زن بیکار است که به یک مزرعه اسب در تگزاس می‌رود تا به کمک یک گاوچران خوشتیپ برای تبدیل شدن به یک گاوچران حرفه‌ای آموزش ببینید. این اما آغاز ماجرا است و ارتباط این دو یکی از بهترین فیلم های عاشقانه در سال ۲۰۲۴ را می‌سازد.

درباره عشق (What About Love)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: کلاوس منزل
  • بازیگران:‌ شارون استون، ایان گلن، اندی گارسیا
  • تاریخ اکران: ۱۴ فوریه ۲۰۲۴

درباره عشق یکی از فیلم های جدید عاشقانه در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود که در ژانر درام و عاشقانه جای می‌گیرد. این فیلم را کلاوس منزل کارگردانی کرده و بازیگرانی چون اندی گارسیا، ایان گلن و شارون استون در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. با این ترکیب بازیگران می‌توانیم انتظار یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ را داشته باشیم.

داستان فیلم که از جمله برترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ محسوب می‌شود درباره دو عاشق جوان است که با تجارب و نوع نگاه خود به رابطه عاشقانه، زندگی رمانتیک والدین خود را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های فرانسوی

بهترین فیلم های انگیزشی

فیلتر ۲ (Colao 2)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: فرانک پروزو
  • بازیگران:‌ سلین توربیو، آلخاندرو نونس، مانی پرز
  • تاریخ اکران: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴

شاید فیلتر ۲ برترین فیلم عاشقانه ۲۰۲۴ نباشد اما با توجه به محبوبیت قسمت اول که به ساخت قسمت دوم انجامید انتظار می‌رود با یکی از بهترین فیلم های جدید ۲۰۲۴ عاشقانه مواجه باشیم. این فیلم به عنوان برترین فیلم رمانتیک ۲۰۲۴ درباره آنتونیو و لورا است که بعد از ۶ سال زندگی بدون حاشیه حالا در رابطه خود با بحران‌هایی چالش‌برانگیز مواجه شده‌اند.

دور (Distant)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: جاش گوردون، ویل اسپک
  • بازیگران:‌ آنتونی راموس، نائومی اسکات، کریستوفر هیوجو
  • تاریخ اکران: ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴

گرچه به نظر می‌رسد مراحل تهیه این فیلم در روزهای پایانی خود به سر می‌برد اما هنوز اطلاعات خاصی از داستان و زمان پخش آن منتشر نشده، اما گمان می‌رود که به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ در طول سال جدید میلادی اکران شود.

داستان فیلم که از جمله بهترین فیلم های رمانتیک ۲۰۲۴ است درباره یک سفینه فضایی اندی است که سیارکی به آن اصابت می‌کند و در نتیجه آسیب وارده ناگزیر به فرود در یک سیاره بیگانه و ناشناخته می‌شود. در شرایط خطرناکی که اندی برای بقای خود می‌جنگد، با نائومی ارتباط برقرار کرده و از او برای نجات خود کمک می‌خواهد و این سرآغازی بر داستان‌های بعدی است.

جالب است بدانید بخش‌هایی از این فیلم که بهترین فیلم  عاشقانه ۲۰۲۴ محسوب می‌شود در بحبوحه همه‌گیری کووید در مجارستان و شهر بوداپست، پایتخت این کشور فیلمبرداری شد.

بعد از این ماجرا، مراحل تدوین فیلم توسط گریگوری پلاتکین انجام شد و موسیقی آن را نیز استیون پرایس ساخت. وظیفه پخش جهانی این فیلم بر عهده یونیورسال پیکچرز است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های نتفلیکس

بهترین فیلم های ژانر سرقت تاریخ سینما

فیلم کسی مانند تو (Someone Like You)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: تایلر راسل
  • بازیگران:‌ سارا فیشر، جیک آلین، لین کالینز
  • تاریخ اکران: ۲ آپریل ۲۰۲۴

فیلم کسی مانند تو یکی از کاندیداهای بهترین فیلم عاشقانه ۲۰۲۴ است که برای پخش در آپریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده تایلر راسل بوده است. از جمله مهمترین بازیگران این فیلم می‌توان به جیک الین، سارا فیشر، لین کالینز و رابین لایولی اشاره کرد.

داستان فیلم که از جدیدترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ محسوب می‌شود درباره معمار جوانی به نام داوسن گیج است که بعد از اینکه دوست صمیمی خود را از دست می‌دهد به دنبال خواهر دوقلوی مخفی او می‌گردد.

جالب است بدانید این عنوان از بهترین فیلم های عاشقانه امسال بر اساس رمانی از کارن کینگزبری ساخته شده که در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های فهرست معروف نیویورک تایمز قرار گرفته است. کسی مانند تو یک داستان عاشقانه زیبا و رهایی‌بخش توصیف شده و انتظار می‌رود یکی از بهترین فیلم های عاشقانه در سال ۲۰۲۴ باشد.

عشق… بازنگری (Love… Reconsidered)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: کارول هارتسل
  • بازیگران:‌ کالتن هاینز، ماریسا رایان، الین برومکا
  • تاریخ اکران: ۶ فوریه ۲۰۲۴

یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ فیلم عشق بازنگری است که به کارگردانی کارول هارتسل برای پخش در فوریه ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

داستان این عنوان از فیلم های جدید عاشقانه در سال ۲۰۲۴ درباره روبی سی‌ساله است و ساکن نیویورک است که وضعیت خیلی جذابی ندارد اما زندگی او بعد از یک ملاقات تصادفی با صاحب یک فروشگاه کالاهای عتیقه به کلی دگرگون می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های برنده اسکار

بهترین فیلم های غم انگیز

چشم خصوصی (The Private Eye)

بهترین فیلم های رمانتیک 2024

بهترین فیلم های رمانتیک 2024

  • کارگردان: جک کوک
  • بازیگران:‌ اریک رابرتس، الیزا رابرتس، وایان بلو پالمیری، رایان رمینگتون، رزالیندا بوکس، دنزل ویتاکر
  • تاریخ اکران: ۹ فوریه ۲۰۲۴

یکی از برترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ فیلم چشم خصوصی است که داستان جذاب و پیچیده‌ای را از نگاه یک کارآگاه خصوصی به نام مورت مدیسون ارائه می‌کند. این کارآگاه که مدتی است در حرفه خود وضعیتی رو به افول دارد با یک زن جذاب مواجه می‌شود که او را برای پرونده‌ای غیرمعمول استخدام می‌کند.

فیلم چشم خصوصی به کارگردانی جک کوک شاید برترین فیلم عاشقانه ۲۰۲۴ باشد که با حضور ستارگانی چون اریک رابرتس و دنزل ویتاکر داستان رازآلود، عاشقانه و جذابی و را از موقعیت یک کارآگاه خصوصی بیان می‌کند.

تصور تو (The Idea of You)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: مایکل شوالتر
  • بازیگران:‌ آن هاتاوی، نیکلاس گالیتزین، پری متفلد
  • تاریخ اکران: ۲ می ۲۰۲۴

تصور تو نیز از جمله فیلم‌هایی است که می‌تواند مدعی لقب برترین فیلم رمانتیک ۲۰۲۴ باشد. این مورد از فیلم های جدید ۲۰۲۴ عاشقانه ان هتوی را در نقش یک مادر مطلقه ۴۰ ساله به نام سوفی به تصویر می‌کشد که همسرش او را به خاطر زنی جوان‌تر ترک کرده است.

در این حین سوفی با دختر ۱۵ ساله خود به یک فستیوال موسیقی می‌رود و آن‌جا با هیز کمبل، یکی از معروف‌ترین خواننده‌های معاصر دنیا آشنا می‌شود و بعد از مدت کوتاهی، زندگی او کاملا دگرگون می‌شود.

جالب است بدانید این اثر به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ با الهام از کتابی به همین نام ساخته شده است. نویسنده کتاب پیش از این اعلام کرده بود که برای شخصیت اصلی مرد داستان خود از هری استایلز، خواننده معروف معاصر الهام گرفته است.

سوالات متداول

بهترین فیلم های عاشقانه ۲۰۲۴ کدامند؟

در سال ۲۰۲۴ فیلم‌های عاشقانه زیادی اکران می‌شوند و ما در این مطلب لیست کاملی به شما معرفی کردیم.

بهترین فیلم‌های عاشقانه ۲۰۲۴ مبتنی بر کتاب کدامند؟

فیلم‌های کسی چون تو، تصور تو، با ما تمام می‌شود و حصیر از بهترین فیلم‌های عاشقانه مبتنی بر کتاب در سال ۲۰۲۴ هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین فیلم‌های عاشقانه در سال ۲۰۲۴ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.