بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳ بر اساس امتیاز IMDB + [تاریخ اکران و تریلر]

بهترین فیلم های ترسناک 2023

سال ۲۰۲۳، یکی از بهترین سال‌ها برای طرفداران فیلم‌های ترسناک می‌باشد. با ما همراه بمانید تا به معرفی بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳ بر اساس امتیاز IMDB بپردازیم.

سینمای ترسناک ، جدیداً مورد توجه بسیاری از طرفداران و کاربران مختلف قرار گرفته و توانسته خود را در چند سال احیر، ثابت کند. سال ۲۰۲۲ نیز، یکی از بهترین سال‌ها برای سینمای ژانر وحشت بود که توانست به آرامی خود را جلو ببرد و آثاری مانند Crimes of the Future ، Black Phone ، Speak No Evil را اکران کند. سال ۲۰۲۳ نیز، یکی از سال‌های مهم برای طرفداران این ژانر است و کمپانی مانند A24 ، سوپرایزهای مختلفی را برای بینندگانش ارائه خواهد داد.

حتی با وجود اینکه تأثیرات کرونا بر تمامی اهالی سینما را نمی‌تونان اکران کرد، بلکه با تمام این مشکلات نیز، این ژانر توانست در سال‌های اخیر همچنان با قدرت تمام در باکس آفیس قدرت‌نمایی کند. بهترین فیلم های ترسناک معمایی ۲۰۲۳ ، فیلم های ترسناک ۲۰۲۳ جنی و جدیدترین فیلم های هیجانی ترسناک از دسته فیلم فوق ترسناک جدید هستند که اگر از خود می‌پرسید امسال فیلم ترسناک چی ببینیم ؟ همراه ما بمانید تا با جدید‌ترین‌ها آشنا شوید.

شما همراهان عزیز می‌توانید ادامه این مقاله را به شکل کامل از طریق لینک زیر در سایت فیگار مطالعه کنید:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.