بهترین شغل‌های مرتبط با هوش مصنوعی

laptop ai robot chatbot6 63f233f2fa5a1fbf16ce4729

اگر در طراحی خلاقیت دارید و در عین حال، برنامه‌نویس قابلی نیز هستید، ورود به عرصه طراحی UX یا همان طراحی تجربه کاربری می‌تواند گزینه‌ی پیشه‌روی شما باشد. توسعه‌دهنده مسئولیت طراحی و ساخت طریقه تعامل کاربران با یک برنامه یا وب‌سایت را به‌عهده دارد.

تمام ویژگی‌های یک وب‌سایت یا برنامه با دقت زیادی طراحی شدند تا کاربر در حین استفاده از آن احساس خاصی را تجربه کند. مثلا، برنامه‌ای که قرار است برای سالمندان طراحی شود نباید استرس‌زا باشد و باید در نهایت سادگی فرایندها را انجام دهد. در هوش مصنوعی طراحی UX می‌تواند به نحوه تعامل کاربران با آن چه به صورت نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری انجام می‌شود دلالت داشته باشد.

فرض کنید که بخشی از تیمی باشید که قرار است رباتی برای خانه هوشمند طراحی کنند تا در کارهای روزمره خانه کمک کند و در عین حال نیاز به فرمان‌های زیادی برای استفاده نداشته باشد.

جمع‌بندی

استفاده از هوش مصنوعی امروزه روند صعودی به‌خود گرفته است و همان‌طور که شاید نگرانی از بیکار شدن به‌خاطر هوش مصنوعی وجود داشته باشد، فرصت‌های جدیدی نیز به‌وجود می‌آید که می‌تواند منجربه ایجاد تغییری در نوع انجام برخی کارها شود.

بنابراین، خودتان را محدود نکنید حی می‌توانید با کمک خلاقیت و تلاش از این ابزار برای ایجاد شغل‌های جدید بهره بگیرید یا در بین مشاغل مرتبط با هوش مصنوعی برای آینده برنامه‌ریزی کنید.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره مشاغل آینده‌دار و مرتبط با هوش مصنوعی چیست؟

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.