بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ ؛ معرفی آینده دارترین شت کوین ها

در این مطلب شما را با تعریف اصطلاح شت کوین، بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ و فرصت‌های سرمایه گذاری طلایی در این حوزه آشنا می‌کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال بازار بسیار عظیمی است که دائماً پروژه‌های جدیدی در آن راه‌اندازی می‌شوند. برخی از پروژه‌های بازار کریپتو برای حل مشکلاتی مشخص طراحی شده‌اند و برای این بازار ارزش‌آفرینی می‌کنند؛ اما بعضی از آنها هیچ ارزشی در بازار خلق نمی‌کنند. شت‌کوین‌ها که به آنها میم کوین هم گفته می‌شود مثال خوبی از پروژه‌هایی هستند که هیچ ارزشی ندارند.

اصطلاح شت کوین بیشتر برای توصیف ارزهای دیجیتالی استفاده می‌شود که هیچ عملکرد مشخصی ندارند. همچنین از این اصطلاح برای توصیف پروژه‌هایی استفاده می‌شود که ارزشی بیشتر از قیمت فعلی دارند یا پروژه‌هایی که ارزش بازار آنها کمتر از یک میلیارد دلار است.

اگر شما هم جزء سرمایه گذاران بازار کریپتو هستید و قصد دارید با بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ آشنا شوید، حتماً تا انتهای مطلب با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

اتریوم در سال ۲۰۲۳

پیش بینی بیت کوین در سال ۲۰۲۳

بهترین شت کوین های ۲۰۲۳

قبل از معرفی بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ بد نیست بدانیم که شت کوین چیست. شت کوین یکی از اصطلاحات پرکاربرد در دنیای ارزهای دیجیتال است و همان‌طور که در مقدمه اشاره شد، به ارزهایی گفته می‌شود که ارزش کمی دارند یا هیچ ارزشی ندارند و فاقد یک هدف یا کاربرد مشخص هستند. مثلاً برخی از افراد میم‌کوین‌هایی مثل دوج کوین و شیبا اینو را شت کوین در نظر می‌گیرند. همچنین از این اصطلاح برای توصیف پروژه‌های بلاک‌چینی استفاده می‌شود که به اندازه سایر پروژه‌ها جدی نیستند.

بهترین شت کوین های 2023بهترین شت کوین های 2023
بهترین شت کوین های ۲۰۲۳

خیلی از این ارزهای دیجیتال، صرفاً یک کپی از بیت‌کوین هستند که نه شامل یک ابتکار جدید هستند و نه پیشرفتی در فناوری‌های این حوزه ایجاد می‌کنند. گاهی اوقات، چنین پروژه‌هایی به دنبال کلاهبرداری هستند.

ممکن است یک توکن به این دلیل شت کوین نامیده شود که فقط برای جذب سرمایه از طریق عرضه اولیه کوین (ICO) طراحی شده باشد و به غیر از آنچه در مقاله سفید پروژه ذکر شده، هیچ مفهوم و کاربردی ندارد. معمولاً خیلی از شت کوین‌ها با این هدف طراحی می‌شوند که عوامل خود پروژه را ثروتمند کنند نه اینکه خدماتی ارزشمند ارائه دهند.

ارزش بیشتر شت کوین‌ها صرفاً بر اساس تصدیق و تبلیغات چهره‌های سرشناس یا وجود نام یک شرکت معتبر به عنوان حامی پروژه به دست می‌آید. با این‌حال همچنان خیلی از سرمایه‌گذاران بازار کریپتو در این کوین‌ها نیز کاربرد و ارزش واقعی می‌بینند و علاقه زیادی به این ارزهای دیجیتال دارند. برخی از این کوین‌ها یک جامعه حامی قوی دارند که کوین‌های پروژه را برای مدت طولانی نگه می‌دارند و خود پروژه هم یک محصول خوب و یک استراتژی بازاریابی قوی دارد. حالا که دانستیم شت کوین چیست ، در ادامه مطلب شما را با بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ آشنا می‌کنیم که احتمال رشد انفجاری آنها در این سال وجود دارد.

بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ کدامند؟

کاربرانی که در سال ۲۰۲۱ روی شیبا اینو، دومین شت کوین محبوب بازار سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تا آخر سال به بازده بیش از ۲۰۸۰۰۰۰۰ درصد رسیده‌اند. شت کوین‌ها می‌توانند سرمایه شما را هزار برابر یا بیشتر کنند. اما نباید فراموش کنید که احتمال ریزش این کوین‌ها و بی‌ارزش شدن کامل آنها وجود دارد. برای بهره‌برداری از شت کوین‌ها و صعود آنها، اول باید بهترین گزینه‌ها را برای خودتان انتخاب کنید. به همین دلیل این مطلب را گردآوری کردیم تا شما را با بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال ۲۰۲۳ آشنا کنیم؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دوج کوین (Dogecoin)

دوج کوین (DOGE) کوینی است که بر اساس میم اینترنتی بسیار پرطرفدار دوج طراحی شده و پیشرفت چشمگیری داشته است. این کوین در ابتدا برای تمسخر ارزهای دیجیتال ساخته شد، اما خیلی سریع رشد کرد و تبدیل به یکی از گران‌ترین ارزهای دیجیتال شد. دوج کوین در حال حاضر جزء ۱۰ کوین با ارزش بازار کریپتو محسوب می‌شود.

بهترین شت کوین های 2023

بهترین شت کوین های 2023

این کوین در ابتدای لیست بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ قرار گرفت چون خالقان آن به خوبی توانستند این کوین را تبدیل به یک پروژه کاربردی و موفق کنند. این که بسیاری از حامیان دوج این کوین را به عنوان ارز هم قبول دارند، کمک زیادی به پیشرفت و توسعه آن خواهد کرد.

سال پیش چند شرکت مختلف، دوج کوین را برای پرداخت هزینه کالاها و خدماتشان قبول کردند؛ از جمله شرکت خودروساز تسلا، شرکت تونل سازی بورینگ و مجموعه سینماهای زنجیره‌ای AMC. انتظار می‌رود که در سال پیش رو این روند ادامه پیدا کند و باعث افزایش چشمگیر قیمت دوج شود.

در حال حاضر ارزش بازار دوج کوین حدود ۱۹.۵ میلیارد دلار است. ۱۳۲ میلیون توکن دوج در گردش است و این رقم دائماً افزایش می‌یابد. در مجموع می‌توان دوج کوین را یکی از بهترین شت کوین های انفجاری ۲۰۲۳ دانست.

شیبا اینو (Shiba Inu)

اگر مایل به سرمایه‌گذاری روی دوج کوین نیستید، می‌توانید شیبا اینو را به عنوان جایگزین در نظر بگیرید. این شت کوین در سال ۲۰۲۰ با لقب «قاتل دوج کوین» معرفی شد. گرچه این ارز دیجیتال کاربرد عملی مشخصی ندارد، اما محبوبیت آن انکار ناپذیر است و یکی از بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ به‌شمار می‌رود.

بهترین شت کوین های 2023بهترین شت کوین های 2023
بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳

می‌توان شیبا اینو را مثال کاملی از یک میم کوین دانست. با اینکه خرید شت کوین‌ها کار پرریسکی است اما محبوبیت این کوین و تلاش توسعه‌دهندگان برای ارتقای کاربردهای عملی آن، می‌تواند به موفقیت هر چه بیشتر این شت کوین شناخته شده کمک کند.

جدیدترین پروژه شیبا اینو، پروژه Shiberse نام دارد که شامل املاکی مجازی است و کاربران می‌توانند در آن، زمین مجازی بخرند. Shibeverse دارای ۱۰۰۶۰۰ قطعه زمین خواهد بود که به چند منطقه مختلف تقسیم می‌شوند. کاربران می‌توانند پروژه‌های خودشان را در این سرزمین مجازی توسعه دهند و مدیریت کنند.

در حال حاضر، متاورس یکی از داغ‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در دنیای کریپتو است و ده‌ها کوین خیلی خوب در این دنیای مجازی پروژه دارند و فعالیت می‌کنند. بنابراین انتظار می‌رود که فعالیت شیبا اینو در این دنیای مجازی هم منجر به توسعه و رشد این پروژه شود. ارزش بازار شیبا اینو نزدیک ۱۴ میلیارد دلار است و پیش بینی شده که قیمت کوین SHIB تا انتهای سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۰۱ دلار برسد. بنابراین می‌توان شیبا را یکی از شت کوین های آینده دار در سال ۲۰۲۳ دانست.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی شیبا اینو در سال ۲۰۲۳

پیش بینی دوج کوین در سال ۲۰۲۳

ایپ کوین (ApeCoin)

اپ کوین هم یکی دیگر از بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ است. این شت کوین در سال ۲۰۲۲ توسط خالقان پروژه Bored Ape Yacht Club راه‌اندازی شد. پروژه Bored Ape Yacht Club شامل ۱۰۰۰۰ توکن غیرمثلی (NFT) با طرح میمون بود که هر یک از این طرح‌ها کاملاً متفاوت و متمایز از دیگران بودند. NFTهای این پلتفرم جزء بهترین NFTهای حال حاضر هستند که همگی بر اساس بلاک‌چین اتریوم ساخته شده‌اند.

بهترین شت کوین های 2023

بهترین شت کوین های 2023

ایپ کوین یک ارز دیجیتال ERC-20 با قابلیت‌های کاربردی و حاکمیتی است. قیمت این شت کوین در زمان رونمایی آن در ماه مارس سال ۲۰۲۲ حدود ۶.۵ دلار بود. ظرف چند ساعت توکن‌های APE با نرخ حدود ۴۰ دلار مبادله شدند؛ البته پس از آن این کوین دچار یک ریزش شدید شد. در روز پس از رونمایی، ایپ کوین با نرخ حدود ۱۷.۷۵ دلار مبادله می‌شد و در حال حاضر قیمت این شت کوین حدوداً ۶۰ درصد کمتر از این نرخ است.

در مجموع فقط ۹ میلیارد توکن ایپ کوین تولید خواهد شد. این کوین در ابتدا به عنوان یک کوین متاورسی ساخته شد و می‌توان از آن برای خرید آنلاین از طریق سایت Shopping.io استفاده کرد. کاربران می‌توانند از طریق این پلتفرم به محصولات eBay، HomeDepot، آمازون، والمارت و غیره دسترسی داشته باشند. تراکنش‌های این پلتفرم توسط اکسچنج کریپتوی کوین بیس پردازش می‌شوند.

کاربرانی که با ایپ کوین خرید آنلاین انجام دهند، ۲ درصد تخفیف دریافت می‌کنند. در حال حاضر ارزش بازار این میم کوین حدود ۳ میلیارد دلار است. حتی اگر اهل بازی یا خرید در فضای آنلاین نیستید، باز هم می‌توانید ایپ کوین را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید چون طبق پیش بینی‌های صورت گرفته برای قیمت این کوین، اپ کوین جزء آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ است.

یرن فایننس (yearn.finance)

یرن فایننس می‌تواند یکی دیگر از بهترین شت کوین های انفجاری ۲۰۲۳ باشد. این پروژه در سال ۲۰۲۰ توسط آندره کرونژ راه‌اندازی شد. سقف تولید توکن‌های یرن فایننس ۳۶۰۰۰ عدد است که نسبت به سقف تولید ۲۱ میلیون عددی بیت‌کوین بسیار کمتر است. علت قیمت بالای این توکن‌ها همین است.

بهترین شت کوین های 2023بهترین شت کوین های 2023
بهترین شت کوین های انفجاری ۲۰۲۳

درحال‌حاضر، ارزش بازار یرن فایننس که یکی از بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ است، به یک میلیارد دلار می‌رسد. این ارز دیجیتال به عنوان یک توکن حاکمیتی طراحی شده بود. بنابراین، جامعه یرن فایننس می‌توانند با استفاده از این توکن درباره مسیر آینده پروژه رأی داده و تصمیم‌گیری کنند.

همچنین دارندگان توکن یرن فایننس می‌توانند با ایجاد درآمد ثابت از سرمایه‌گذاری‌های خودشان استفاده کنند چون هر کارمزدی که برای استفاده از پروتکل در نظر گرفته شده، بین دارندگان توکن یرن فایننس توزیع می‌شود. برخلاف خیلی دیگر از پروژه‌های کریپتو، تیم توسعه‌دهنده این پروژه سهم چشمگیری از توکن‌ها را در اختیار ندارد.

علاوه بر تولید و عرضه محدود این شت کوین، اگر کوین‌های دیفای همچنان به مسیر جاری ادامه دهند، یرن فایننس می‌تواند در آینده صدها هزار دلار درآمد ایجاد کند. وقتی احتمال افزایش بهای این توکن وجود دارد، سرمایه‌گذاران بیشتری متقاعد به خرید آن می‌شوند به همین دلیل یرن فایننس هم جزء شت کوین های آینده دار در سال ۲۰۲۳ به‌شمار می‌رود.

تامادوج (TAMADOGE)

می‌توان گفت که تامادوج یکی از بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ است که خرید آن همین حالا هم توصیه می‌شود. تامادوج (با نماد TAMA) ارز دیجیتال بومی تاماورس است که در آن عناصر گیمینگ با عناصری از دیفای (اقتصاد غیرمتمرکز) ترکیب شده‌اند.

دور پیش فروش تامادوج با جذب ۱۹ میلیون دلار سرمایه تکمیل شد. نقطه عطف بعدی این پروژه، ثبت در اکسچنج متمرکز OKX بود. اطلاعات مربوط به برنامه‌های آتی تامادوج در کانال تلگرام این پروژه منتشر می‌شود.

بهترین شت کوین های 2023

بهترین شت کوین های 2023

تاماورس یک اکوسیستم مجازی دارد که کاربران می‌توانند در آن حیوانات خانگی خودشان به اسم تامادوج را پرورش داده و مبادله کنند. این حیوانات با استفاده از قابلیت‌های قراردادهای هوشمند به صورت NFT تولید می‌شوند. هر یک از این حیوانات ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد که کاربران باید از این قابلیت‌ها به نفع خودشان استفاده کنند. کاربران این پروژه بر اساس تابلوی امتیازات ماهیانه با هم رقابت می‌کنند و کاربران برتر هم به عنوان جایزه، کوین TAMA دریافت می‌کنند.

امکان خرید NFTهای تامادوج (و آیتم‌ها و دارایی‌های دیگر) از طریق فروشگاه تاما با استفاده از توکن TAMA وجود دارد. یکی از دلایلی که تامادوج را به یکی از بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ تبدیل کرده، عرضه ضدتورمی است که آن را متمایز می‌کند. برخلاف دوج کوین که عرضه‌ای نامحدود دارد، سقف تولید تاما ۲ میلیارد توکن است.

هر زمان بازیکنی با استفاده از TAMA در فروشگاه تاما خرید کند، ۵ درصد کل توکن‌های خرج شده سوزانده می‌شوند. به این ترتیب، در بلندمدت حجم توکن‌های در گردش تاما کاهش پیدا می‌کند بنابراین امکان افزایش ارزش این توکن‌ها وجود دارد.

۲۰ درصد از موجودی این توکن توسط توسعه‌دهندگان پروژه برای ثبت در اکسچنج‌های متمرکز و غیرمتمرکز در نظر گرفته شده است. ۳۰ درصد باقیمانده برای تولید (mint کردن) در نظر گرفته شده و طی ۱۰ سال آینده آزاد خواهد شد. تاما دوج قصد دارد در آینده روی قابلیت‌های مربوط به واقعیت افزوده کار کند و همین تلاش‌ها این توکن را به یکی از بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال ۲۰۲۳ تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی کاردانو در سال ۲۰۲۳

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

فلوکی اینو (Floki Inu)

گزینه بعدی در فهرست بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ فلوکی اینو است که در آگوست ۲۰۲۱ به بازار معرفی شد. فلوکی اینو هم یکی دیگر از شت کوین‌هایی است که با تم سگ طراحی شده و توصیه می‌شود که حتماً امسال این کوین را تحت نظر داشته باشد. اینکه سرمایه‌گذاران پس از عرضه اولیه کوین فلوکی اینو، آن را به دوج کوین ارتباط دادند، به صعود چشمگیر این کوین کمک زیادی کرد.

بهترین شت کوین های 2023بهترین شت کوین های 2023
بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال ۲۰۲۳

فلوکی اینو در ژوئن ۲۰۲۱ و زمانی ساخته شد که ایلان ماسک اسم فلوکی را برای سگ شیبای خودش انتخاب کرد. این کوین در ابتدا برای شوخی ساخته شد اما نگاهی دقیق‌تر نشان می‌دهد که فلوکی اینو قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی دارد.

متأسفانه، پس از صعود چشمگیر فلوکی اینو در اواخر سال ۲۰۲۱، این کوین ریزش زیادی داشته و با اینکه عده زیادی این ریزش را به شرایط کلی بازار نسبت می‌دهند، اما حدود ۹۲ درصد از ارزش فلوکی اینو از دست رفته است.

حالا تیم توسعه فلوکی اینو، بر جذب کاربران متمرکز شده و همزمان تلاش می‌کند تا فلوکی اینو را به توکن کاربردی تبدیل کنند. همکاری این پروژه و CryptoCard به کاربران فلوکی اینو امکان می‌دهد که از بیش از ۲۰۰۰ فروشنده با استفاده از فلوکی اینو خرید کنند. این ارز دیجیتال چند زنجیره‌ای که روی بلاک‌چین‌های بایننس اسمارت چین و اتریوم کار می‌کند، چند پروژه مختلف راه‌اندازی کرده که می‌توانند به توسعه این ارز کمک کرده و آن را به یکی از بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ تبدیل کنند.

دوج لون مارس (Dogelon Mars)

حمایت ایلان ماسک از دوج کوین، الهام بخش راه‌اندازی پروژه دوج لون مارس با شت کوینی به نام ELON شد. این کوین با هدف یادآوری علاقه و قصد ایلان ماسک برای کاوش سیاره مریخ طراحی و عرضه شده است و یکی از بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ به‌شمار می‌رود. بیش از ۵۰۰ هزار نفر در حساب‌های دوج لون مارس در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله توییتر، تلگرام و ردیت عضو هستند.

بهترین شت کوین های 2023

بهترین شت کوین های 2023

پس از عرضه دوج لون مارس، این توکن رشد بی‌نظیری را تجربه کرد و ظرف یک ماه ارزش آن به بیش از ۳۰ هزار درصد افزایش یافت. علاوه‌براین، با وجود وضعیت نامطلوب بازار، حجم معاملات دوج لون مارس افزایش یافت. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به ۱۰۰ میلیون دلار رسید.

همه این شرایط و ویژگی‌ها در ترکیب با احیای وضعیت بازار کریپتو، دوج لون را تبدیل به یکی از بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ کرده‌اند و انتظار می‌رود که در سال جدید شاهد افزایش قیمت این توکن باشیم.

بیبی دوج کوین (BABYDOGE)

بیبی دوج کوین یکی از بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال ۲۰۲۳ است که نشان داده هیاهو و هیجان در دنیای کریپتو چه تأثیری دارد. این کوین که به عنوان جایگزین دوج وارد بازار شده، از نظر پتانسیل سرمایه‌گذاری هیچ قابلیتی برای ارائه ندارد.

بهترین شت کوین های 2023بهترین شت کوین های 2023
شت کوین های آینده دار در سال ۲۰۲۳

در مقاله سفید بیبی دوج ادعا شده که هدف این پروژه قرار دادن ارزهای دیجیتال در دسترس عموم مردم و کمک به سگ‌های نیازمند است. این پروژه به خیریه‌های حیوانات کمک زیادی کرد. خود توکن پروژه هم بسیار پربازده بود و حتی یک بار بازده آن به ۳۵۰۰ درصد رسید.

یکی از مهم‌ترین تبلیغات بیبی دوج کوین، کارمزد ۱۰ درصدی برای هر معامله است. کاربران باید برای فروش یک میلیون بیبی دوج کمیسیون ۱۰۰۰۰۰ دلاری پرداخت کنند. نیمی از این کارمزد برای دارندگان بیبی دوج و نیمی دیگر برای ایجاد نقدینگی در نظر گرفته شده است. به همین دلیل می‌توانید با نگه داشتن بیبی دوج در والت خودتان، باز هم کوین بیشتری به دست آورید. با این اوصاف، می‌توان بیبی دوج را هم یکی از آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ دانست.

لاکی بلاک (Lucky Block)

لاکی بلاک که می‌تواند یکی دیگر از بهترین شت کوین های انفجاری ۲۰۲۳ باشد، استراتژی خاصی را انتخاب کرده است؛ به این امید که پشتیبانی محلی‌ها را به دست آورد و سرمایه‌گذار جذب کند. این پروژه به دنبال ایجاد انقلاب در شرط بندی‌های آنلاین و ایجاد شانس چند برابر کردن دارایی کاربران از طریق برنده شدن در بخت آزمایی‌ها و همچنین به واسطه افزایش بهای میم کوین این پروژه است.

بهترین شت کوین های 2023

بهترین شت کوین های 2023

لاکی بلاک بارها به عنوان بهترین ارز دیجیتال جدید برای خرید انتخاب شده است. حتی تبلیغات این ارز دیجیتال در اتوبوس‌ها و متروهای لندن هم به نمایش گذاشته شده و تیم پروژه طرح‌های بزرگی برای بازاریابی و تبلیغات جهانی آن دارد.

اسکات رایدر، مدیرعامل این پروژه قبلاً خبر از سوزاندن یک درصد از توکن‌های LBLOCK در هر ماه داده بود که به تدریج منجر به کاهش موجودی این کوین و افزایش بهای آن می‌شود.

تحلیلگران انتظار دارند که ظرف چند ماه آینده، قیمت LBLOCK به دلیل این انعطاف‌پذیری، توسعه کاربردها، جلب توجه سرمایه‌گذاران و احیای بازار کریپتو رشد چشمگیری پیدا کند. پس حتماً امسال به لاکی بلاک به عنوان یکی از بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ دقت داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT کدامند؟

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

سیف مون (SafeMoon)

سیف مون یکی دیگر از بهترین شت کوین ها با پتانسیل رشد بالا در سال ۲۰۲۳ است که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد، با این هدف که جایگزین شیبا اینو شود.

آشنایی با بهترین شت کوین های 2023 از دید تحلیلگران بازارآشنایی با بهترین شت کوین های 2023 از دید تحلیلگران بازار
آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳

پس از دو هفته، قیمت سیف مون بیش از ۲۰۰۰۰۰۰ درصد افزایش یافت. اما متأسفانه قبل از اینکه سرمایه‌گذاران زیادی بر این شت کوین جدید متمرکز شوند، بازار کریپتو سقوط کرد. به همین دلیل تیم سیف مون تلاش کرد تا توجه و علاقه کاربران بر این برند جدید را حفظ کند. این تیم همچنین به‌دنبال توسعه جامعه کاربران سیف مون است و آنها را برای صعودی بعدی بازار که احتمالا در سال ۲۰۲۳ رخ می‌دهد، آماده می‌کند. همین ویژگی‌ها باعث تا بسیاری از تحلیلگران، سیف مون را به‌عنوان یکی از بهترین شت کوین های ۲۰۲۰۳ معرفی کنند.

به گفته بسیاری از تحلیلگران، شیبا اینو و دوج کوین توانسته‌اند همزمان با احیای آهسته بازار، ثبات قیمت خود را حفظ کنند. سیف مون انتظار دارد که تا دسامبر ۲۰۲۳ کاربران شیبا و دوج به همراه کاربران خود این پروژه ارزش این شرکت را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهند. بنابراین سیف مون می‌تواند یکی از شت کوین های آینده دار در سال ۲۰۲۳ باشد.

لاو هیت اینو (Love Hate Inu)

یکی دیگر از آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ لاو هیت اینو است که بر اساس موفقیت کوین‌هایی مثل دوج و شیب طراحی شده است؛ البته با تغییراتی که می‌توانند باعث جلب توجه سرمایه گذاران از سراسر جهان شوند.

لاو هیت اینو یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است که به کاربران اجازه می‌دهد در رأی گیری‌های مربوط به موضوعات پرطرفدار شرکت کنند. این نظرسنجی‌ها می‌توانند شامل هر چیزی باشند؛ از جمله اینکه «به نظر شما مردم دونالد ترامپ را دوست دارند؟» یا «نظر مردم درباره اندرو تیت چیست؟» سپس کاربران لاو هیت اینو تصمیم می‌گیرند که با استفاده از توکن LHINU در نظرسنجی شرکت کرده و گزینه لاو (Love) یا هیت (Hate) را انتخاب کنند.

بهترین شت کوین های 2023

بهترین شت کوین های 2023

طبق مقاله سفید این پروژه، باید برای شرکت در نظرسنجی‌ها، توکن ERC-20 پروژه یعنی LHINU استیک شود. این استراتژی، به حذف ربات‌ها از نظرسنجی‌ها کمک می‌کند. اما مهم‌ترین مشخصه این پروژه این است که کاربران از طریق استیک کردن و رأی دادن به توکن‌های LHINU دسترسی خواهند داشت.

بعلاوه، هر چقدر توکن LHINU بیشتری داشته باشید حق رأی شما بیشتر می‌شود. امکان کسب درآمد با کمک این سیستم همواره وجود دارد چون دائماً رأی‌گیری‌های جدیدی توسط تیم توسعه پروژه برگزار می‌شود.

تیم پروژه برنامه‌های جذاب زیادی برای آینده آن دارند؛ از جمله ثبت شدن در اکسچنج‌های متمرکز/غیرمتمرکز، قرارداد با برندها و حتی ادغام LHINU با متاورس‌های مهم. در‌حال‌حاضر، هزاران نفر در کانال تلگرام این پروژه عضو شده‌اند.

این پروژه در مرحله پیش فروش قرار دارد و در اولین ساعات شروع به کار، موفق به جذب بیش از ۱۰۰ هزار دلار سرمایه شده است. سرمایه‌گذاران اولیه می‌توانستند توکن‌های LHINU را به قیمت ۰.۰۰۰۰۸۴ USDT بخرند (حداقل رقم خرید، ۱۰ توکن بود). در مجموع لاو هیت اینو هم می‌تواند یکی از آینده دار ترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۳ باشد.

بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ : نتیجه گیری

در این مطلب شما را با شت کوین های آینده دار در سال ۲۰۲۳ آشنا کردیم که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. این مطلب را به عنوان نقطه شروع تحقیقات‌تان در نظر بگیرید و بدون انجام تحقیقات کامل و آشنایی با تیم پروژه و اهداف آن اقدام به سرمایه‌گذاری نکنید؛ چون سرمایه‌گذاری در بازار شت‌کوین‌ها با وجود پتانسیل رشد بسیار زیادی که دارد، با ریسک زیادی همراه است. پس بدون تحقیق و بررسی کامل از اقدام به سرمایه گذاری حتی برای خرید بهترین شت کوین های انفجاری ۲۰۲۳ خودداری کنید.

سوالات متداول

بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ کدامند؟

ازجمله بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ می‌توان به دوج کوین، شیبا اینو، فلوکی اینو، سیف مون و بیبی دوج کوین اشاره کرد. در این مقاله به معرفی شت کوین های آینده دار دیگری نیز پرداختیم که مطالعه ویژگی‌های آنها می‌تواند در سرمایه‌گذاری بهتر به شما کمک کند.

آیا شت کوین‌ها ارزش خرید دارند؟

ارزش خرید شت کوین‌ها به متغیرهای زیادی بستگی دارد. قیمت یک شت کوین توسط عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. همیشه قبل از سرمایه‌گذاری در یک پروژه رمزنگاری باید تحقیق کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنید. احتمالاً بهتر است یک سبد متنوع از جمله شت‌کوین‌ها و همچنین جایگزین‌هایی مانند لاکی بلاک ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:

منبع:  changelly، business2community و analyticsinsight

نظر شما درباره بهترین شت کوین های ۲۰۲۳ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.