بهترین سرویس کریستال برای سرو غذا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

یکی از پرکاربرد ترین وسایل آشپزخانه که تقریبا هر روز از آن ها استفاده می‌کنیم انواع ظروف سرو غذا هستند. همان طور که می‌دانید ظروف سرو غذا نقش بسزایی در بالابردن کیفیت پذیرایی و میزبانی از مهمان‌ها دارد. استفاده از ظروف زیبا، یکدست و هم شکل علاوه بر جذابیت ظاهری، نظم را در ذهن مخاطبین شما تداعی می‌کند؛ حال چه مهمان باشند چه اعضای خانواده. از طرفی گویای احترام و ارزشی است که برای آن ها قائل هستید.

در‌گذشته بیشتر از متریال‌ های چوب، فلز و چینی برای ساخت ظروف سرو غذا استفاده می‌شد اما رفته‌رفته و با پیشرفت در حوزه تولید لوازم آشپزخانه  ظروفی از جنس شیشه، بلور و کریستال تولید و به خانه ما ایرانی‌ها راه یافت. در این مطلب قصد داریم در رابطه با جذابترین ظروف سرو غذا یعنی سرویس‌های کریستال موجود در بازار با شما صحبت کنیم.

بهترین سرویس کریستال برای سرو غذا

سرویس‌های غذاخوری کریستال

سرویس‌های غذاخوری عموما پرکاربرد ترین و مهم ترین ظروف در دسته سرو غذا هستند که می‌توان از آن ها برای پذیرایی از مهمان در مراسم‌های رسمی و یا حتی دورهمی های دوستانه استفاده کرد. این سرویس‌ها معمولا در قالب سرویس‌های غذاخوری دوازده نفره و شش نفره در بازار موجود است.

این مجموعه‌ها شامل کلیه اقلام مورد نیاز برای سرو وعده صبحانه، نهار و شام هستند مانند انواع بشقاب پلوخوری، خورش خوری، کاسه، پیاله، پیش دستی و غیره. اگر شما هم ظروف کریستال را برای سرو غذا انتخاب کرده‌اید و قصد دارید بهترین سرویس‌های غذاخوری کریستال موجود در بازار را بشناسید با ما همراه باشید.

ظروف کریستال

انواع ظروف کریستال با طرح‌ها و برندهای متنوع در بازار وجود دارد که گاهی دست ما را برای انتخاب و خرید باز می گذارد. کریستال ها عموما بسیار درخشان، صیقلی و شفاف هستند همین ویژگی آن ها را از سایر ظروف متمایز می‌کند.

پس اگر شما هم تصمیم گرفتید از ظروف کریستال برای پذیرایی از مهمان‌های خود استفاده کنید قبل از تهیه محصول مورد نظر حتما موارد زیر را بررسی نمایید تا تجربه خوشایندی از خرید خود بدست آورید.

کریستال چیست؟

کریستال در طبیعت به ماده‌ای گفته می‌شود که ذرات تشکیل دهنده آن به طور منظم در سه جهت مختلف قرار گرفته باشند. با این حال ظروف کریستال به ظروف شیشه ای که دارای مقادیر به خصوصی سرب در ترکیبات خود هستند اطلاق می‌گردد.

در واقع در ترکیبات محصولات کریستالی به میزان ۲۴ درصد وزن کل از اکسید سرب استفاده می‌گردد. لازم به ذکر است بگوییم که استفاده طولانی مدت از این نوع ظروف برای سرو غذا و نوشیدنی اصلا توصیه نمی‌شود و بهتر است تنها برای مهمانی‌ها و مجالس به خصوص و به ندرت از آن ها استفاده کنید.

بهترین سرویس کریستال برای سرو غذا

نحوه تشخیص کریستال اصل از تقلبی

همان طور که می‌دانید کریستال نیز مانند دیگر اشیای گران قیمت دارای کالاهای مشابه تقلبی و غیر اصل می‌باشد. پس بهتر است قبل از خرید سرویس کریستال نکاتی را به خاطر بسپارید که به شما برای تجربه یک خرید رضایت بخش کمک می کند. ما در زیر برایتان مواردی را شرح دادیم که به شما برای خرید ظروف کریستال اصل کمک کند:

وزن کریستال

همان طور که می‌دانید کریستال هر چقدر شفاف‌تر، درخشان‌تر و بدون حباب تر باشد ما مطمئن می‌شویم که جنس و کیفیت مرغوب تری دارد. بعد از ظاهر باید نسبت به وزن کریستال حساس باشیم زیرا ظروف کریستال اصل نسبت به مشابه های بلور یا شیشه خود سنگین وزن تر هستند. این سنگین بودن به دلیل وجود مقادیر بیشتر سرب در ترکیبات کریستال می باشد.

صدای کریستال

یکی از روش های ساده ای که می توانید از اصل بودن کریستال اطمینان حاصل کنید صدایی است که حین ضربه زدن به آن می‌شنوید. قبل از خرید کریستال تنها کافیست با انگشت به آن ضربه بزنید و انعکاس صدای آن را گوش دهید. صدایی که می شنوید باید مانند صدای زنگ و همین طور طولانی باشد.

اگر صدای ساطع شده از ظرف بم و کوتاه باشد این بدان معناست که کریستال تقلبی بوده یا دارای ترک خوردگی می باشد.

انعکاس نور

یکی از راه های تشخیص کریستال اصل شکست نور در آن می باشد. اگر کریستال را در برابر نور مستقیم قرار دادید و شکست نور کمی را مشاهده کردید، این به شما نشان می دهد که کریستال اصل است. و اگر کریستال شکست نور بسیار زیادی داشت این نشان دهنده تقلبی بودن آن می باشد.

تراش کریستال

ظروف کریستال اصل دارای تراش های بسیار زیبا و ظریفی هستند، همچنین طراح ها در این ظروف بسیار متقارن و یکدست بوده و ظرافت طرح و برشکاری به وضوح مشخص است. کریستال هایی که اصل هستند شفافیت و درخشندگی قابل توجهی دارند و بافتشان کدر، مات و یا دارای حباب نیست.

بسته بندی

یکی از نکات مهمی که در تشخیص سرویس کریستال اصل می‌توانید به آن استناد کنید بسته بندی آن است. درست مانند لوازم برقی کریستال ها نیز باید دارای یک بسته بندی با نام شرکت سازنده و لیبل یا مهر تاییدیه وزارت بهداشت باشند. این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید راحت تر کریستال اصل از تقلبی را تشخیص دهید. لازم به ذکر است بگوییم در ظروف کریستال اصل نام سازنده و اطلاعات طراحی اش را در انتهای آن حک می کنند، پس قبل از خرید حتما به این نکته دقت کنید.

ضمانت نامه

برخی از فروشنده ها یا نمایندگی های معتبر در زمینه فروش محصولات کریستال هنگام ارائه محصول به مشتریان خود کارت گارانتی یا ضمانت نامه می دهند. این موضوع خیال مشتریان را از بابت اصل بودن کالای مورد نظر راحت می کند. در رابطه با کریستال نیز همین امر صدق می کند پس قبل از خرید ظروف کریستال حتما این مورد را بررسی کنید.

خرید از فروشگاه معتبر

به یاد داشته باشید ظروف کریستال را از فروشندگان معتبر خریداری کنید. زیرا کریستال های اصل چک ، آلمان و دیگر برند های شناخته شده دارای فاکتور فروش و شناسنامه هستند. فروشندگانی که ظروف کریستال اصل را به شما ارائه می کنند باید علاوه بر ضمانت کردن کالای خود فاکتور خرید و شناسنامه اصالت کالا را به شما تحویل دهند.

بهترین سرویس کریستال برای سرو غذا

سرویس کریستال اصل را از کجا بخریم؟

برای خرید کریستال و بلور باید به فروشگاهی مراجعه کنید که علاوه بر تنوع بالای طرح، ارائه دهنده انواع برندهای شناخته شده از کریستال اصل باشد. همان طور که می‌دانید بازار بزرگ شوش در تهران از گذشته بورس فروش انواع بلور و کریستال بوده و هست. با این حال با پیشرفت تکنولوژی و ورود فروشندگان به بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی دیگر مهم نیست که شما برای خرید ظروف غذاخوری، پخت و پز و یا پذیرایی خود به شهر تهران مراجعه کنید.

شما عزیزان می‌توانید از هر کجای کشور که هستید محصول مورد نظر خود را خریداری و درب منزل تحویل بگیرید. پس اگر قصد دارید سرویس کریستال خود را از بازار شوش تهیه نمایید ما به شما فروشگاه دیباگران را معرفی می‌کنیم.

با خرید از این فروشگاه دیگر نیازی نیست پشت چراغ قرمز و یا ترافیک سنگین خیابان‌های تهران بمانید. تنها با چند بار گشت زدن داخل سایت دیباگران می‌توانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

این مجموعه علاوه بر امکان خرید اقساطی قابلیت مرجوع کردن کالا را نیز دارد یعنی اگر محصول خریداری شده با سلیقه شما مغایرت داشت می توانید آن را تعویض و یا مرجوع کنید.مجموعه دیباگران دارای ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش لوازم آشپزخانه مرغوب و اصل در بازار بزرگ شوش است و حالا با ورود به بستر اینترنت توانسته نظر مخاطبین زیادی را به سمت خود جلب کند. این فروشگاه ارائه دهنده انواع وسایل آشپزخانه اعم از ظروف سرو غذا ، سرو نوشیدنی، تجهیزات و ابزار آشپزخانه ، ظروف پخت و پز، اکسسوری و غیره می باشد. شما همچنین می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا سفارش کالا ی مورد نظر با شماره ۵۵۰۶۲۵۱۲ ۰۲۱ با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید تا لذت یک خرید راحت و فوق العاده را تجربه کنید.

مجموعه دیباگران در تلاش است تا بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت در اختیار مخاطبین خود قرار دهد پس اگر قصد خرید لوازم و تجهیزات آشپزخانه را دارید تنها کافی است یک بار به سایت www.dibagaran.com سر بزنید.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.