بهترین روش تمیز کردن ایرپاد

2020 5 3315f9e9 ec75 43f3 8a17 65d7c273158b 638baf9c8f0b9a6b86bbebe1

۱. ایرپاد خود را با یک پارچه‌ی تمیز و خشک، به دقت پاک کنید. سعی کنید که تمامی بخش‌های ایرپاد به‌خوبی تمیز شود.

۲. با بهره‌گیری از یک سواب پنبه‌ای خشک، توری میکروفون و اسپیکر را تمیز کنید. مراقب باشید که به دهانه‌ی هدفون فشار زیادی وارد نشود. فرآیند تمیزکاری را با ملایمت انجام دهید.

۳. اگر در توری ایرپاد گردوخاک یا جرم جمع شده است، یک مسواک تمیز با برس نرم را بردارید و جرم‌ها را به آرامی تمیز کنید. هرگز از اشیای تیز برای تمیز کردن هدفون خود استفاده نکنید.

۴. اگر مواد شیمیایی نظیر کرم ضدآفتاب یا لوسیون روی ایرپاد ریخته است، برای تمیز کردن آن از یک پارچه‌ با رطوبت بسیار کم استفاده کنید. در ادامه سراغ استفاده از یک پارچه‌ی نرم و خشک بروید. تا زمانی که ایرپاد به‌طور کامل خشک نشده است، نه از آن استفاده کنید و نه داخل کیس قرارش دهید.

آموزش ضدعفونی‌کردن ایرپاد با الکل

۱. فرآیند تمیزکاری را با سطح خارجی کیس شارژ آغاز کنید. برای تمیز کردن این سطح، سراغ استفاده از پارچه‌ای تمیز بروید. اگر سطح خارجی کیس شارژ بسیار کثیف است، پارچه را با ایزوپروپیل الکل ۷۰ درصد خیس کنید. مراقب باشید که هیچ مایعی وارد درگاه شارژ کیس نشود.

۲. با بهره‌گیری از مسواک نرم و تمیز، هرگونه جرم و گردوغبار را که روی کانکتور جمع شده است تمیز کنید. تأکید می‌کنیم که برای تمیز کردن درگاه شارژ ایرپاد از اشیای تیز نظیر خلال‌دندان و چاقو استفاده نکنید چون کیس آسیب می‌بیند. توصیه می‌کنیم از برس آنتی‌استاتیک که به‌طور ویژه برای تمیزکاری قطعات الکترونیکی تولید شده است بهره بگیرید. همچنین می‌توانید از سواب پنبه‌ای استفاده کنید.

۳. کیس شارژ را به‌صورت وارونه کنار بگذارید و در آن را باز کنید تا به‌طور کامل خشک شود. قبل از خشک شدن کامل، هرگز ایرپاد را داخل کیس قرار ندهید.

چگونه ایرپاد را برای مدتی طولانی‌تر تمیز نگه داریم؟

اگر پس از هر بار استفاده از ایرپاد زمان کوتاهی را به تمیز کردن آن اختصاص دهید، مجبور نیستید نگران کثیف شدن باشید. توصیه می‌کنیم پس از خارج کردن ایرپاد از گوش، با یک دستمال خشک و تمیز هدفون و کیس را تمیز کنید. با این کار از جمع شدن جرم و گردوغبار جلوگیری می‌شود.

برای جلوگیری از آسیب دیدن ایرپاد یا کیس شارژ، قبل از استفاده از هدفون مطمئن شوید که به‌طور کامل خشک باشد. خشک‌ و تمیز نگه‌داشتن ایرپاد باعث می‌شود هدفون در طولانی‌مدت دوام بیشتری داشته باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.