بهترین راه های از بین بردن حباب زیر گلس گوشی

screen protector 657efc90eb3279f2c061fa31

اگر صفحه‌نمایش دستگاه شما اثر انگشت داشته باشد یا هنگام استفاده از محافظ، چسب را لمس کرده باشید، این احتمال وجود دارد که حباب‌های هوا زیر محافظ صفحه‌نمایش شما تشکیل شود.

متأسفانه حتی اگر از محافظ صفحه‌نمایش، بسیار خوب مراقبت کنید، ممکن است چند ماه بعد حباب هوایی ظاهر شود. گاهی اوقات، فشار روی صفحه‌نمایش دراثر افتادن گوشی می‌تواند باعث جابه‌جایی محافظ و تشکیل ناگهانی حباب‌های هوا شود. درهر‌صورت، روش‌های حذف این حباب‌های هوا یکسان است. حالا، بیایید یاد بگیریم که چگونه از شر حباب هوای زیر گلس گوشی خود خلاص شویم.

چگونه از شر حباب‌های هوا در محافظ صفحه‌نمایش پلاستیکی خلاص شویم؟

حباب‌های هوا معمولاً به دلیل ناصاف‌بودن زیر محافظ صفحه‌نمایش پلاستیکی تشکیل می‌شوند. هنگام نصباینگونه محافظ‌ها مهم است که بسیار مراقب باشید؛ زیرا محافظ‌های پلاستیکی نسبت به شیشه مقاومت کمتری دارند. حالا بیایید نحوه‌ی حذف حباب‌های هوا از محافظ‌های صفحه‌نمایش را بررسی کنیم.

نحوه حذف حباب‌ها از محافظ صفحه‌نمایش با استفاده از کارت پلاستیکی

برای این روش به کارت پلاستیکی تمیز مانند کارت بانکی یا گواهینامه رانندگی نیاز خواهید داشت. سپس، مراحل زیر را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه با استفاده از کارت از شر حباب‌های هوای زیر محافظ صفحه‌نمایش خود خلاص شوید.

  • گوشی خود را روی سطحی صاف قرار بدهید.
  • کارت پلاستیکی خود را با زاویه‌ای نسبت به مرکز صفحه در دست بگیرید.
  • فشار ملایمی بیاورید و کارت را از مرکز صفحه‌نمایش به لبه‌های بیرونی بکشید. اینکار به بیرون‌کردن‌ حباب‌های هوا به سمت ‌لبه‌های محافظ صفحه‌نمایش کمک می‌کند.
  • تا زمانی‌که تمام حباب‌های هوا از بین نرفته‌اند، روی کل صفحه بکشید.

حالا می‌دانید که چگونه حباب‌های هوا را از زیر محافظ صفحه‌نمایش خارج کنید!

از چسب نواری برای خارج‌کردن حباب‌های هوا از محافظ صفحه‌نمایش استفاده کنید

برای این منظور، به کارت پلاستیکی (مانند کارت بانکی) و تکه‌ای چسب نواری نیاز خواهید داشت که با استفاده از آن می‌توانید صفحه‌نمایش دستگاه خود را برای ازبین‌بردن هرگونه گرد و غبار و کثیفی تمیز کنید.

از آنجاکه برداشتن کامل و استفاده‌ی مجدد از محافظ‌های صفحه‌نمایش پلاستیکی ممکن است مشکل باشد، توصیه می‌کنم از این گزینه که تنها شامل برداشتن گوشه‌ای از محافظ صفحه‌نمایش شما است، استفاده کنید. بیایید نحوه‌ی استفاده از چسب نواری برای حذف حباب‌های محافظ صفحه‌نمایش مزاحم را مرور کنیم.

  • با استفاده از کارت بانکی، با دقت گوشه‌ای از محافظ صفحه‌نمایش پلاستیکی را جدا کنید. یادتان نرود که باید از لمس چسب با انگشتان خود خودداری کنید؛ زیرا چربی طبیعی پوست، چسب را ضعیف‌تر می‌کند.
  • بخشی از صفحه‌نمایش گوشی خود را که دارای حباب‌های هوا بود، با چسب نواری پاک کنید تا گردوغبار و لکه‌ها از بین بروند.
  • گوشه محافظ صفحه‌نمایش پلاستیکی خود را پایین آورده و از مرکز تا لبه‌های صفحه‌نمایش دستگاه خود را فشار دهید تا محافظ مجدداً روی صفحه قرار بگیرد.
  • برای هر گوشه، در صورت نیاز، این کار را تکرار کنید.

حالا می‌دانید که چگونه از شر حباب‌های گلس زیر گوشی که در اثر گردوغبار و پرز ایجاد می‌شوند خلاص شوید!

چگونه از شر حباب‌های هوا در محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای خلاص شویم

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.