بهترین دروغ های اول آوریل اخبار بازی کدام‌ها بودند!

ما در این مقاله نگاهی به اخبار مربوط به بازی‌های رایانه‌ای می‌اندازیم که در روز اول آوریل (دروغ آوریل) منتشر شده‌اند.

روز اول آوریل به مانند کریسمس، هالووین یا روز ولنتاین، یک رویداد ویژه و غیرمعمول در تقویم به حساب می‌آید. کاربران در روز اول آوریل، با انواع خبرهای مختلف در صنعت بازی‌های رایانه‌ای روبرو می‌شوند. اغلب خبرهای این روز آنچنان قابل اعتماد نیستند اما در نوع خود جالب و منحصر به فرد به نظر می‌آیند.

کاربران در این روز اخبار عجیبی در مورد فرانچایز «اورواچ» یا برند «لگو» (Lego) شنیده‌اند. ما قصد داریم در این مقاله به اخبار دروغ آوریل در حوزه بازی‌های رایانه‌ای بیندازیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اخبار بازی‌های رایانه‌ای در روز دروغ آوریل

۱۰ – معرفی پلتفرم PlayStataion Flow؛ دروغی شگفت‌انگیز از شرکت Sony

در سال ۲۰۱۵، شرکت «سونی» (Sony) با انتشار تریلری، پلتفرم عجیب و غریب «پلی استیشن فلو» (PlayStation Flow) را در روز اول آوریل منتشر کرد. تقریباً در وهله اول، کاربران با شنیدن این خبر متعجب شدند اما به تدریج فهمیدند این خبر در روز اول آوریل منتشر شده و دروغ است. بسیاری از کاربران این خبر را دروغی شگفت‌انگیز از شرکت Sony قلمداد می‌کنند.

«سونی» اعلام کرده بود کاربران می‌توانند بازی‌های PS4 با ورزش شنا را ترکیب کنند. بدین منظور آن‌ها می‌توانند بازی The Last of Us Remastered را در زیر آب تجربه کنند. این پلتفرم قابلیت توقف یا شروع بازی با کمک سنسورهای ویژه در زیر آب را دارد. پلتفرم PS Flow یک تجربه واقعی برای کاربران پلی استیشن محسوب می‌شود!

اخبار بازی‌های رایانه‌ای در روز دروغ آوریل

۹ – تاخیر دوباره در عرضه نسخه PC بازی Grand Theft Auto V؛ پایان صبر و تحمل کاربران

در روز یکم آوریل سال ۲۰۱۵، خبری ناراحت‌کننده پیرامون تاخیر دوباره در عرضه نسخه PC بازی Grand Theft Auto V منتشر شد. شرکت «راکستار» (Rockestar) با انتشار پیامی اعلام کرده بود بازی GTA V در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ (۲۵ خرداد ۱۳۹۴) منتشر می‌شود. این شرکت وجود مشکلات گرافیکی و باگ‌های متعدد را علت تاخیر این عنوان روی پلتفرم PC اعلام کرد. این خبر در ابتدا خشم طرفداران را برانگیخت اما به تدریج آن‌ها متوجه شدند این خبر مربوط به روز April’s Fool است. نسخه PC بازی GTA V بدون هیچ مشکلی در همان تاریخ ۱۴ آوریل عرضه شد.

دروغ آوریل اخبار بازی

۸ – معرفی بازی Football Manager 1888؛ تزریق روح تازه به دنیای فوتبال اما با طعم دروغ!

سری «فوتبال منیجر» (Football Manager) به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی شناخته می‌شود. شرکت «سگا» (SEGA) در تاریخ یکم آوریل ۲۰۲۰، خبر از رونمایی بازی Football Manager 1888 منتشر کرد. خبری جالب که در پایان به دروغی بامزه ختم شد.

اخبار بازی‌های رایانه‌ای در روز دروغ آوریل

۷- بازی Overwatch را با چشمان Googly تجربه کنید!

در ماه آوریل ۲۰۲۱، شرکت «بلیزارد اینترتیمنت» (Blizzard Entertainment) اعلام کرده بود به‌روزرسانی تازه‌ای برای عنوان «اورواچ» (Overwatch) عرضه می‌کند. کاربران با دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند چشم‌های کاراکترهای این بازی را به صورت درشت و googly در بیاورند. البته این خبر پس از گذشت چند روز به طور رسمی تکذیب شد.

اخبار بازی‌های رایانه‌ای در روز دروغ آوریل

۶- اضافه‌شدن بخش‌های جدید به پلتفرم رسانه‌ای Twitch

پلتفرم «توییچ» از محبوبیت بالایی نزد بازیکنان برخوردار است. این پلتفرم در روز اول آوریل سال ۲۰۲۲ اعلام کرد بخش‌های جدیدی به Twich اضافه می‌شود. نام این بخش‌های جدید «وقت پیتزا» (Pizza Time)، «مطالعه خاموش» (Silent Reading)، «کاراکترسازی» (Character Creation)، «کارها» (Chores)، «وظایف عجیب و غریب» (Odd Jobs and Errands) و «چت‌کردن به معنای کلمه واقعی» (Literally Just Chatting) بود.

اخبار بازی‌های رایانه‌ای در روز دروغ آوریل

۵- معرفی بازی LEGO HALO؛ تجربه بازی با مسترچیف لگویی!

در سال‌های گذشته، خبری در توییتر در روز اول آوریل پیرامون معرفی بازی «لگو هیلو» منتشر شده بود. بر اساس این خبر کذب، شرکت «مایکروسافت» و برند «لگو» قراردادی مبنی بر ساخت بازی LEGO HALO با یکدیگر امضا کرده‌اند. کاربران در این بازی می‌توانند کنترل شخصیت لگویی «مسترچیف» را برعهده بگیرند. هرچند این خبر دروغی بیش نبود اما تحقق یافتن این پروژه می‌توانست برای صنعت گیمینگ جالب باشد.

اخبار بازی‌های رایانه‌ای در روز دروغ آوریل

۴- عرضه کیبورد Touch Grass برای گیمرها

در روز اول آوریل سال ۲۰۲۲، شرکت «هایپرایکس» (HyperX) یک طرح جدیدی از کیبوردهای مخصوص گیمینگ با نام Touch Grass در فضای مجازی منتشر کرد. کلیدهای این کیبورد با کمک گیاهان چمن طراحی شده بود. همه‌چیز این کیبورد به نظر می‌رسید واقعی باشد اما کاربران به تدریج فهمیدند این یک خبر دروغ در روز اول آوریل است.

اخبار بازی‌های رایانه‌ای در روز دروغ آوریل

۳- ساخت فیلم موزیکال Goat Simulator؛ خیز بلند برای دریافت جایزه بهترین فیلم ۲۰۲۲

صفحه توییتر بازی Goat Simulator در ماه مارس خبری مبنی بر ساخت فیلم موزیکال Goat Simulator خبر داد. گویا قرار بود این فیلم موزیکال توسط Steve-O (بازیگر سری فیلم‌های Jackass) کارگردانی شود. البته این خبر بعدها به دروغی بامزه در روز اول آوریل تبدیل شد. البته می‌توان گفت در صورت ساخت آن، فیلم موزیکال Goat Simulator شانس دریافت اسکار بهترین فیلم را در سال ۲۰۲۲ داشت!

اخبار بازی‌های رایانه‌ای در روز دروغ آوریل

۲- معرفی بازی شوتر Street Fighter’s G؛ Ryu اسلحه به دست می‌گیرد!

در سال ۲۰۱۹، پیامی در توییتر به نقل از شرکت «کپکام» منتشر شد که خبر از معرفی بازی شوتر Street Fighter’s G به کاربران می‌داد. این عنوان قرار بود اولین اثر شوتر این سری مبارزه‌ای پرطرفدار باشد. در این توییتر همچنین اعلام شده بود Street Fighter’s G برای پلتفرم‌های گوشی‌های همراه عرضه می‌شود.

اخبار بازی‌های رایانه‌ای در روز دروغ آوریل

۱- اضافه‌شدن بازی به ابزار Google Maps؛ تجدید خاطره با عنوان کلاسیک Snake

ابزار کلیدی «گوگل مپز» (Google Maps) همیشه اهمیت ویژه‌ای به روز اول آوریل می‌دهد. شرکت «گوگل» در روز اول آوریل سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود یک بازی به مانند اثر کلاسیک Snake به ابزار Google Maps اضافه می‌شود که کاربران با قطار شهری در اطراف نقشه امتیاز جمع‌آوری می‌کنند.

نظر شما چیست؟ بهترین خبر روز دروغ آوریل در حوزه بازی‌های رایانه‌ای کدام بوده است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.