بهترین ترفندهای پابجی موبایل

قطعا یکی از بهترین تجربه‌ها در دنیای بتل‌رویال، مربوط به بازی پابجی موبایل است. بازی‌ که توسط شرکت چینی تنسنت ساخته شده و تا به امروز آپدیت‌های بزرگی دریافت کرده است.اما در کنار این همه حمایت، بازی با دریافت هر کدام از این آپدیت‌ها تغییر می‌کند و این شما هستید که به عنوان یک بازیکنان پابجی موبایل باید خیلی سریع تمام تغییرات را یاد بگیرید و مهارت‌هایتان را با این تغییرات وفق دهید. در این مقاله تصمیم گرفتیم تا باهم نگاهی به ترفند‌های پابجی موبایل داشته باشیم و نکات مهمی از آن‌ را به شما آموزش دهیم؛ با ویجیاتو همراه باشید.

<!–

–>


نقشه بازی را کامل یاد بگیرید و نقاط مهم فرود را بلد باشید

ترفندهای پابجی موبایلترفندهای پابجی موبایل

در هر دست از بازی پابجی موبایل، یکی از اولین تصمیماتی که باید بگیرید این است که کجای نقشه بزرگ بازی فرود بیایید و همین تصمیم شما خیلی در برد یا باخت شما می‌تواند موثر باشد:

درک کامل نقشه بازی:

ترفندهای پابجی موبایلترفندهای پابجی موبایل

یاد گرفتن نقشه بازی می‌تواند خیلی در روند سرنوشت شما موثر باشد. اینکه کجا لوت بیشتری وجود دارد، مکان‌های مهم بازی مثل Erangel، Miramar و Sanhok کجا هستند یا اینکه حتی اکثر بازیکنان کجا فرود می‌آیند همگی به درک کامل شما از نقشه بازی برمی‌گردد؛ به همین دلیل است که یاد گرفتن نقشه بازی یکی از حیاتی‌ترین کارهای این بازی محسوب می‌شود.

استراتژی فرود:

ترفندهای پابجی موبایلترفندهای پابجی موبایل

اینکه کجای نقشه بازی فرود می‌آیید هم قطعا در گیم‌پلی شما موثر خواهد بود. اگر از همان ابتدا عاشق درگیری هستید مکان‌هایی مثل Pochinki یا School مناسب شما هستند.

ولی اگر ابتدای بازی درگیری برای شما کاری سخت به حساب می‌آید بهتر است که مکان‌های خلوت بازی را برای فرود انتخاب کنید. همیشه وقتی در هواپیما منتظر فرود هستید، خط پرواز را نگاه کنید و پیش‌بینی کنید که در این مسیر اکثر بازیکنان کجا فرود خواهند آمد؛ به این ترتیب می‌توانید مکان‌های خلوت و شلوغ بازی را به راحتی تشخیص دهید.

در نظر داشته باشید که فرود در مکان‌های خلوت به معنی مبتدی بودن شما نیست و بعضی وقت‌ها همین روش یکی از بهترین تاکتیک‌های بازی به شمار می‌رود.


لوت موثر و دارایی‌های با ارزش

بهترین ترفندهای پابجی موبایلبهترین ترفندهای پابجی موبایل

یکی از موثرترین راه‌های برای موفق شدن در بازی و زنده ماندن، لوت کردن به صورت موثر است. اکثر مواقع اگر جنگی بین دو حریف صورت بگیرید، بازیکنی پیروز می‌شود که دارایی‌های باارزش‌تر و بهتری داشته باشد، برای همین در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم:

لوازم ضروری را اولویت‌بندی کنید:

ترفندهای پابجی ترفندهای پابجی

در ابتدای شروع بازی سعی کنید لوازم ضروری مثل کوله‌پشتی، کلاه محافظ و زره را در اولویت خود قرار دهید. این لوازم علاوه بر اینکه فضای کافی برای دیگر وسایل شما فراهم می‌آوردند، از بدن شما را در برابر انواع تهدیدات محافظت می‌کنند.

به درستی سلاح‌های خود را انتخاب کنید:

بهترین ترفندهای پابجی موبایل - ویجیاتوبهترین ترفندهای پابجی موبایل - ویجیاتو

سعی کنید با هر آپدیتی که از بازی معرفی می‌شود سلاح‌ها را بررسی کنید و نرف و باف شدن هرکدام را در نظر بگیرید.

در هر نبرد باید در نظر داشته باشید تا یک سلاح نزدیک‌برد و یک سلاح دوربرد همراه خود داشته باشید تا تحت هر شرایط خطرناکی که ممکن است پیش بیاید بتوانید از خود در برابر دشمنان محافظت کنید.

اتچمنت‌ها را جدی بگیرید:

ترفندهای پابجی موبایلترفندهای پابجی موبایل

اتچمنت‌ها یا همان وسایل جانبی سلاح‌ها به شما کمک می‌کنند تا قدرت یک سلاح را خیلی بالا ببرید.

این وسایل مثل دوربین‌ها، خشاب‌های اضافی و لوله‌های سلاح‌ها در اولین قدم دقت سلاح شما را بالا می‌برند، لگد سلاح را کم می‌کنند و در نهایت باعث پیروزی شما در برابر دشمن می‌شوند.

مواد مصرفی کافی همراه خود داشته باشید:

ترفندهای پابجی موبایلترفندهای پابجی موبایل

مواد مصرفی سلامتی مثل First Aid Kits، Bandages و Energy Drinks را به اندازه حتما همراه خود داشته باشید.

هرچقدر هم که حرفه‌ای باشید باز هم به دلیل باز بودن اکثر محیط‌های بازی احتمال این وجود دارد که از دور و نزدیک مورد حمله دشمن قرار بگیرید و حتی زخمی شوید.


اطراف خود را همیشه زیر نظر داشته باشید

بهترین ترفندهای پابجی موبایل - ویجیاتوبهترین ترفندهای پابجی موبایل - ویجیاتو

همان‌طور که در بالا هم گفتم اکثر محیط‌های پابجی موبایل باز هستند و ممکن است هر لحظه مورد حمله دشمن قرار بگیرید، برای همین در ادامه چند راه مهم را یاد می‌گیرید:

صدا‌ها را ردیابی کنید:

ترفندهای پابجی موبایلترفندهای پابجی موبایل

در پابجی موبایل صدا یکی از ابزارهای مهم بازی به شما می‌رود. شما از طریق همین صداها می‌توانید رد صدای پای دشمن را تشخیص دهید، صدای شلیک‌ها را متوجه شوید یا حتی روشن شدن وسایل نقلیه را به راحتی بفهمید.

هم‌چنین آیکون‌هایی روی صفحه نمایش بازی پدیدار می‌شوند که به شما درباره تمام این صداها هشدار می‌دهند.

دایره امن بازی را مرتبا چک کنید:

ترفندهای پابجی موبایلترفندهای پابجی موبایل

دایره امن در بازی به صورت مداوم کوچک و کوچک‌تر می‌شود و این شما هستید که باید هر چند دقیقه یک‌بار حواستان به این دایره امن باشد، چرا که اگر بیرون از آن قرار بگیرید خیلی سریع سلامتی‌تان تمام می‌شود و بازی را می‌بازید.

مناطق High Ground را دریابید:

بهترین ترفندهای پابجی موبایل - ویجیاتوبهترین ترفندهای پابجی موبایل - ویجیاتو

در بازی‌های بتل رویال مناطقی که ارتفاع بالاتری نسبت به دیگر نقاط داشته باشند به اصطلاح High Ground نام دارند و از اهمیت بالایی هم برخوردار هستند.

در این مناطق شما می‌توانید راحت‌تر دشمنان را تشخیص دهید و به همین خاطر افرادی که این مناطق را به تصرف خود دربیاورند اکثرا برنده بازی خواهند بود.


با یارهای خود ارتباط برقرار کنید

ترفند های پابجی موبایلترفند های پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل در چندین حالت مختلف قابل بازی است و به جز حالت تک‌نفره شما باید در دیگر مدهای بازی که تعداد بازیکنان یک اسکواد حداکثر به ۴ نفر می‌رسد تا جای ممکن با یارهای خود ارتباط برقرار کنید، برای همین نکات زیر بسیار مهم هستند:

ارتباط صوتی:

ترفند های پابجی موبایلترفند های پابجی موبایل

برای صحبت کردن با یارهای خود می‌توانید از ویس چت داخل بازی استفاده کنید یا اگر می‌خواهید کیفیت صوتی بهتری را تجربه کنید، از برنامه‌هایی مثل دیسکورد بهره ببرید.

از طریق صحبت می‌توانید موقعیت دشمن را به اشتراک بذارید، لوت و لوازمی که نیاز دارید را از دیگران بگیرید و حتی تیم را بهتر مدیریت کنید.

کاور بگیرید و یارهایتان را احیا کنید:

بهترین ترفندهای پابجی موبایل - ویجیاتوبهترین ترفندهای پابجی موبایل - ویجیاتو

همیشه سلامتی خودتان و یارهایتان را در اولویت قرار دهید و اگر یکی از هم‌تیمی‌هایتان تیر خورد و ناک شد، سعی کنید اول او را احیا کنید.

هرچقدر هم که قوی باشید باز داشتان یک یار بیشتر در کنارتان خیلی می‌تواند مفید واقع شود.


به طور مداوم بازی کنید

بهترین ترفندهای پابجی موبایل - ویجیاتوبهترین ترفندهای پابجی موبایل - ویجیاتو

پابجی موبایل یک بازی آنلاین محور است که روز به روز تکمیل‌تر می‌شود، تغییرات زیادی در آن شکل می‌گیرد و فاکتورهای زیادی در آن بالا و پایین می‌شود.

برای همین اگر می‌خواهید که به یک پلیر حرفه‌ای پابجی موبایل تبدیل شوید لازم است هر روز تمرین کنید، آپدیت‌های بازی را تحلیل کنید و پچ‌نوت‌هایی که از این آپدیت‌ها منتشر می‌شوند را بخوانید و وضعیت تغییرات جدید را بسنجید.

هم‌چنین با اینکه بازی‌های بتل رویال از تنش زیادی برخوردار هستند، لازم است تا آرامش خودتان را حفظ کنید.

هرچقدر که آرامش بیشتری در بازی کسب کنید، تمرکز بیشتری خواهید داشت و از طریق همین تمرکز می‌توانید خیلی از دشمنان را به سادگی آب خوردن از پا دربیاورید.


در واقع ۵ نکته‌ای که در بالا به شما گفتم نیازهای اولیه یک بازیکن برای حرفه‌ای شدن در پابجی موبایل است و باید بتوانید این نکات را مو به مو اجرا کنید.

در واقع تنها شما نیستید که این نکات را رعایت می‌کنید بلکه اکثر پلیرهای حرفه‌ای پابجی به این نکات اهمیت زیادی می‌دهند.

شاید نکات اضافه‌تری هم باشند که با یاد گرفتن آن‌ها بتوانید بیش از پیش در بازی حرفه‌ای شوید اما از آنجایی که بازی‌های آنلاین روز به روز عوض می‌شوند باید حتما روزانه به تمرین بپردازید.

سوالات متداول:

پابجی موبایل روی چه موبایل‌هایی اجرا می‌شود؟

این بازی روی اکثر گوشی‌های آیفون با سیستم عامل iOS نسخه ۹ به بالا و بسیاری از گوشی‌های اندرویدی با سیستم عامل نسخه ۵.۱.۱ به بالا اجرا می‌شود.
فقط باید در نظر داشته باشید که قدرت اجرای هر گوشی با گوشی دیگر متفاوت است.

بازی در بهترین حالت با چه کیفیتی اجرا می‌شود؟

اگر یک گوشی پرچمدار داشته باشید، می‌توانید پابجی موبایل را به صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن UHD با تکنولوژی HDR اجرا کنید.

بازی چقدر اینترنت مصرف می‌کند؟

هر ساعت بازی پابجی موبایل بدون استفاده از قابلیت ویس چت حدود ۴۰ مگابایت و با استفاده از قابلیت ویس چت حدود ۷۰ مگابایت اینترنت مصرف می‌کند.

بازی چقدر حجم اشغال می‌کند؟

برای نصب بازی شما به حدود ۲.۴ گیگابایت فضا نیاز دارید اما بعد از نصب و اجرا، برای نصب تمامی آیتم‌های بازی به حدود ۵ گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت.

آیا بازی در ایران تحریم است؟

بازی بدون نیاز به دی‌ان‌اس هم اجرا می‌شود اما برای روان بودن و جلوگیری از لگ، بهتر است که از یک دی‌ان‌اس مثل رادار یا الکترو استفاده کنید.



مطلب پیشنهادی:آموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکس
آموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکسآموزش تنظیم DNS برای کنسول‌های ایکس باکس

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.