بهترین بازی کشتی کج برای اندروید | معرفی ۵ بازی برتر تا ۲۰۲۳

محبوبیت کشتی کج در طول سال‌ها کم و زیاد شده است. صنعت‌های سرگرمی‌ای چون WWE و کسب و کار‌هایی مانند UFC به مانند پایه و اساس هستند. در این بین علاقه طرفداران به چیزهایی مانند کشتی کج المپیکی نیز وجود دارد. حقیقت ناراحت‌کننده این است که بازی‌های کشتی کج مناسب و خوب زیادی روی موبایل وجود ندارد، چرا که درست ساختن مکانیک‌ها کار سختی است. همچنین بخاطر صفحه لمسی و با تمام حرکاتی که در بازی وجود دارد، ساخت بازی کشتی کج برای اندروید تنها یک کار دلهره‌آور برای توسعه‌دهندگان است. بیشتر گزینه‌های شما بازی‌های کشتی کج آرکید هستند که با برخی شگردها بازی را برای شما سرگرم‌کننده‌تر می‌کنند. با این حال، گزینه‌های مناسبی برای امتحان وجود دارد. با ویجیاتو با فهرست بهترین بازی کشتی کج برای اندروید همراه باشید.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانیدمواردی که قطعا به دردتان می‌خورد
راهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانیدراهنمای بازی Lego Fortnite: نکاتی که باید بدانید

فهرست محتوا
نمایش

۰۵. ۸۰s Mania

بهترین بازی کشتی کج برای اندرویدبهترین بازی کشتی کج برای اندروید

بازی ۸۰s Mania یک شبیه ساز کسب و کار با موضوع کشتی کج دهه ۸۰ میلادی است. هیچ کشتی گیر واقعی‌ای در آن وجود ندارد، اما مشخص است که ادای احترام آشکاری به بزرگان آن دوران کرده است. شما در این عنوان تعدادی کشتی‌گیر دارید که از بین آن‌ها انتخاب کرده و رقابت ایجاد می‌کنید. همچنین یکبار در ماه یک بازی Supercard در آن انجام می‌دهید که حول محور این رقابت‌ها می‌چرخد. با عنوانی رترو، جذاب و اغلب بامزه طرف هستیم. علاوه بر این زمانی که گروه کشتی‌گیران خود را ایجاد می‌کنید، دیدن آمار و ارقام جالب و سرگرم‌کننده جلوه می‌کند. در نهایت ۸۰s Mania یکی از بهترین بازی کشتی کج برای اندروید است.

۰۴. EA Sports UFC Mobile 2

بهترین بازی کشتی کج برای اندرویدبهترین بازی کشتی کج برای اندروید

EA Sports UFC Mobile 2 دنباله بازی اصلی موبایلی UFC از کمپانی EA است. کاش می توانستیم به شما بگوییم که از بازی قبلی خود بهتر است، اما این عنوان در بهترین حالت به عنوان یک بازی فرعی حساب می‌شود. اما به هر حال همچنان می‌توانید با کشتی‌گیران موردعلاقه خود مبارزه کنید. ناگفته نماند که این عنوان کنترل‌محور نیست و بازی مبتنی بر کلیک‌کردن است. در نتیجه کنترل شما روی اتفاقاتی که درون رینگ می‌افتد به مراتب کمتر خواهد بود. اما با این حال بسیاری از عناصر دیگر مثل همیشه است. در EA Sports UFC Mobile 2 شما می‌توانید کشتی‌گیران خود را ارتقا دهید و آن‌ها را به یک ستاره محبوب تبدیل کنید. همچنین در این اثر یک مکانیک جمع‌آوری کارت برای سرگرمی بیشتر شما وجود دارد. اگر بخواهیم روراست باشیم این دنباله عالی‌ای نسبت به بازی اصلی نیست، اما کمپانی EA همچنان برای اصلاح‌کردن آن زمان دارد.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟
ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟

۰۳. MMA Fighting Clash

بهترین بازی کشتی کج برای اندرویدبهترین بازی کشتی کج برای اندروید

بازی MMA Fighting Clash یکی از بازی‌های کشتی‌کج کلی و عمومی است. این عنوان دارای سبکی مشابه با بازی رسمی UFC است. با این حال دقیقا به همان اندازه عالی نیست. این بازی دارای بخش چند‌نفره، کلاس‌های وزنی مختلف، بیش از ۶۰ شخصیت و غیره است. شما همچنین می‌توانید شخصیت‌ها را با بیش از صد حرکت مختلف شخصی‌سازی کنید و مکانیک نسبتاً بدیهی و مشخصی دارد. در این اثر شما دکمه‌های مختلف را فشار می‌دهید تا شخصیت‌ها حرکت‌های گوناگونی را انجام دهند. همچنین این عنوان بیشتر از آنچه معمولا می‌بینیم به یک بازی واقعی کشتی کج نزدیک است. همچنین نقد‌های MMA Fighting Clash تا حدی زیادی مثبت است. البته ناگفته نماند که این بازی جای زیادی برای بهتر‌شدن دارد. از آن‌جایی که این بازی رایگان است، پس هزینه‌ای را برای شما به همراه نخواهد داشت. پس همین حالا به تجربه این عنوان که یکی از بهترین بازی کشتی کج برای اندروید است بپردازید.

۰۲. Wrestling Revolution 3D

بهترین بازی کشتی کج برای اندرویدبهترین بازی کشتی کج برای اندروید

در کل دو بازی در فرنچایز Wrestling Revolution وجود دارد و جفت آن‌ها به شکل شگفت‌آوری در بین عناوین کشتی کج محبوب هستند. جدیدترین اثر این سری بازی Wrestling Revolution 3D است و دو مد مختلف دارد. مد رزرو آن حالت خلاقانه این بازی محسوب می‌شود و تقریبا هر کاری که بخواهید می‌توانید در آن انجام بدهید. مد مبارزه‌ای آن نیز شما را به درون رینگ می‌برد تا حسابی کشتی بگیرید. در این بازی شاهد مجموعه‌ای همیشگی از ضربات، گلاویز‌شدن، متلک‌گفتن و غیره هستیم. این بازی حتی از گیم پد نیز پشتیبانی می کند. برخلاف بسیاری از عناوین دیگر این یک بازی است که فقط یک بار آن را با قیمت ۴.۹۹ دلار و به عنوان خرید درون برنامه‌ای تهیه می‌کنید. در نهایت عنوان Wrestling Revolution 3D شبیه به بازی‌های قدیمی کشتی کج کنسول نینتندو ۶۴ است و بازی خوبی محسوب می‌شود.

۰۱. WWE games

بهترین بازی کشتی کج برای اندرویدبهترین بازی کشتی کج برای اندروید

انواع بازی‌های WWE در موبایل با موضوع کشتی کج وجود دارد، اما هیچ‌کدام از آن‌ها عناوین خالص، گیرا و خفنی در دنیای کشتی کج محسوب نمی‌شوند. برای مثال عنوان WWE SuperCard یک بازی جمع‌آوری کارت با موضوع کشتی کج است. با مثالی که زدم حتما منظور بنده را متوجه می‌شوید. این بازی‌ها دارای گرافیک و انیمیشن‌های کشتی کج هستند، اما مکانیک کشتی کج در آن‌ها به مانند بازی‌ای چون Wrestling Revolution نیست. با این حال اگر فقط میخواهید یک بازی آرکید با مضمون کشتی کج داشته باشید و برای مدتی سرگرم شوید، این یک گزینه مناسب به شمار می‌آید. در بین این بازی‌ها می‌توان به عنوان WWE Mayhem نیز اشاره‌ کرد.

همانطور که گفتیم بازی‌های عالی یا تکان‌دهنده‌ای از کشتی کج برای موبایل وجود ندارد. ساخت و ایجاد مکانیک‌های درست و مناسب برای گوشی‌های لمسی کار سختی است و به همین دلیل توسعه‌دهنده‌ها کار دشواری را پیش روی خود دارند. با این حال در فهرست بالا به چندین بازی اشاره کردیم، این عناوین با اینکه عالی نیستند، اما در بسیاری از مواقع سرگرم‌کننده بوده و زمان شما را در یک آخر هفته پر می‌کنند. همچنین ناگفته نماند که بیشتر این بازی‌ها رایگان هستند، پس همین حالا گوشی خود را بردارید و به دانلود و تجربه آن‌ها بپردازید.

کشتی کج چیست؟

کشتی‌کج یا کشتی حرفه‌ای (به انگلیسی: Professional wrestling) شکلی از تئاتر است که مبارزات ساختگی در آن و در یک رینگ کشتی با این فرض که کشتی‌گیران درحال رقابت هستند، انجام می‌شوند. در واقع کشتی کج ورزشی نمایشی به شمار می رود که خط داستانی مشخص و شخصیت‌های منحصر به فرد دارد. این رشته که در مقاطعی محبوبیت فوق العاده‌ای پیدا کرد، هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. سازمان‌های مختلف، با نمایش‌های متنوع و بعضاً جذاب خود، سعی در جذب مخاطب‌های بیشتر دارند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازندالگوی سینمایی برای تولید بازی
۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.