بهترین بازی های فکری بزرگسالان اندروید | ۱۰ بازی جذاب برای چالش ذهن

آیا به دنبال بهترین بازی های فکری بزرگسالان اندروید هستید؟ اگر بله پس به جای درستی آمده‌اید. بازی‌های فکری کمک می‌کنند تا استدلال منطقی و مهارت‌های تصمیم‌گیری شما بهبود پیدا کنند. با انجام آن‌ها می‌توانید به مرور زمان ذهن و هوش خودتان را تقویت کنید. در فهرست زیر به سراغ ۱۰ تا از بهترین این بازی‌ها رفته‌ایم. با ویجیاتو همراه باشید.

<!–

–>

فهرست محتوا
نمایش

۱. Math Puzzles

بازی های فکری بزرگسالان اندرویدبازی های فکری بزرگسالان اندروید

همانطور که در اسم بازی می‌بینید، این عنوان که یکی از بهترین بازی های بزرگسالان اندروید است مسائل و پازل‌های ریاضی را به شما ارائه می‌دهد. کاملا مشخص است که بسیاری از مردم علاقه به حل مسائل ریاضی ندارند، اما انجام این بازی شما را قطع به یقین به ریاضی علاقه‌‌مند خواهد کرد. در این عنوان شما سه حالت مختلف را برای حل مسائل ریاضی خواهید داشت. این بازی سه حالت آسان، متوسط و سخت را دارد و انجام دادنشان بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است. همچنین بازی Math Puzzles به بچه‌ها کمک بسیاری برای پرورش ذهن و بهتر‌شدن ریاضی‌شان می‌کند. در این عنوان شاهد تکنیک‌های مختلف برای حل‌کردن مسائل مختلف ریاضی هستیم. جدا از همه این‌ها این عنوان مهارت‌های قضاوت و تصمیم‌گیری شما را بهبود می‌بخشد.

۰۲. Left Vs. Right: Brain Training Games

بازی های فکری بزرگسالان اندرویدبازی های فکری بزرگسالان اندروید

بازی Left Vs. Right: Brain Training Games به مانند یک باشگاه برای مغز شما رفتار می‌کند و توانایی مغزی شما را افزایش می‌دهد. در این عنوان وظایف، مراحل و بازی‌هایی وجود دارد که قسمت چپ و راست مغز شما را به شکل یکسان پرورش می‌دهد. این بازی یک مفهوم خاص را دارد که آن قضاوت در مورد آگاهی است. این عنوان همچنین فعالیت، حافظه و حساسیت مغزی شما را با دادن وظایف به شما اندازه‌گیری کرده و هرچه جلوتر می‌روید مراحل بیشتری برای تیز‌کردن این حس‌ها به شما می‌دهد. بازیکنان هر روز می‌توانند یک بازی جدید را در آن انجام داده و آی کیوی خودشان را مدام افزایش دهند. در واقع با یک بازی چالش‌برانگیز طرف هستیم و بازیکنان می‌توانند تکنیک‌هایی ساده را نیز برای حل‌کردن مشکلات به کار بگیرند. کسانی که می‌خواهند توجه بیشتری داشته باشند و همینطور سرعت عمل خود را بالا ببرند، می‌توانند این بازی را انجام دهند.

۰۳. Brain It On! – Physics Puzzles

بازی های فکری بزرگسالان اندرویدبازی های فکری بزرگسالان اندروید

همان‌طور که از اسم آن کاملا مشخص است، این بازی به شما معماهای فیزیک ارائه می‌دهد تا بتوانید توانایی‌هایتان را در فیزیک افزایش دهید. برخی از بازی‌های هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز آن ذهن شما را برای رسیدن به قدرت تمام‌عیار آموزش می‌دهد. همچنین حرفه‌ای‌ها این بازی را ترکیبی عالی از معماهای ریاضی و فیزیک می‌دانند. در این بازی می‌توانید شکل‌های مختلف را برای حل‌کردن پازل‌ها بکشید و ستاره بدست بیاورید. هر بازیکن می‌تواند نحوه و میزان پیشرفت خود را در فهرست دستاورد‌ها ببیند. ناگفته نماند که بازیکنان باید یک مرحله را به طور کامل و موفقیت‌آمیز به اتمام برسانند تا مرحله بعدی در دسترس قرار بگیرد. بازی‌های موجود در Brain It On! – Physics Puzzles به شما امکان لغو و انجام مجدد را برای تغییر حرکت اخیرتان می‌دهند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که این عنوان را که یکی از بهترین بازی های فکری بزرگسالان اندروید است تجربه کنید.

۰۴. Sudoku – Classic Sudoku Puzzle

بازی های فکری بزرگسالان اندرویدبازی های فکری بزرگسالان اندروید

عنوان Classic Sudoku Puzzle یکی دیگر از بازی‌های رایجی است که بخاطر مراحل و معماهای مغزی‌اش شناخته می‌شود. انجام دادن این بازی به شکل چشم‌گیری قدرت مغز شما را افزایش می‌دهد. همچنین به شکل علمی ثابت شده است که این بازی در افزایش قدرت مغز تاثیر دارد. شما در بازی Sudoku – Classic Sudoku Puzzle باید هزاران چالش و معما را حل کنید و هر مرحله‌ که جلوتر می‌روید سختی بازی نیز افزایش می‌یابد. همچنین بازیکنان هر هفته صد چالش جدید دریافت می‌کنند. در کل با یک بازی بهینه شده طرف هستیم که بخاطر معماهای چالش‌برانگیزش شناخته شده است.

۰۵. Smart Puzzles Collection

بازی های فکری بزرگسالان اندرویدبازی های فکری بزرگسالان اندروید

اگر شما حل معماها را دوست دارید پس بازی Smart Puzzles Collection برای شما است. این عنوان یکی از بهترین بازی های فکری بزرگسالان اندروید به شمار می‌آید و به شما کلی معما برای حل‌کردن ارائه می‌دهد تا به وسیله آن توانایی مغزی خود را افزایش دهید. همچنین در آن ترفند‌های ذهنی فراوانی وجود دارد که بازیکنان باید آن‌ها را کشف کنند. پس از انجام این بازی شما یک تجربه عالی را بدست خواهید آورد. جدای از این، رابط کاربری این بازی مناسب بازیکنان است. ناگفته نماند که بازیکنان می‌توانند بدون دسترسی به اینترنت و به شکل آفلاین به تجربه بازی Smart Puzzles Collection بنشینند. این عنوان دارای مراحل خلاقانه و منحصر به فرد است و روی تمامی دستگاه‌های اندروید اجرا می‌شود.

۰۶. Brain Test: Tricky Puzzles

بازی های فکری بزرگسالان اندرویدبازی های فکری بزرگسالان اندروید

عنوان Brain Test: Tricky Puzzles یک بازی عالی برای آزمایش‌کردن قدرت ذهنی‌ است. این بازی بسیار اعتیارآور است و معماهای چالش‌برانگیز گوناگونی دارد. مراحل درون این عنوان بسیار سرگرم‌کننده و بامزه هستند و رابط کاربری بازی نیز طوری طراحی شده است تا بازیکنان از بازی لذت کامل را برده و اوقات خوشی را بگذرانند. یک ویژگی دیگر و جالب این عنوان این است که می‌توانید با دوستان خود به انجام این مراحل بپردازید. همچنین در Brain Test: Tricky Puzzles بازی‌هایی همچون سودوکو، پازل‌های گوناگون، معما و غیره وجود دارد. از همه مهم‌تر با یک بازی آفلاین طرف هستیم که نیازی به اینترنت ندارد. بنابراین شما می‌توانید آن را در مناطق دور‌افتاده بدون اتصال به اینترنت بازی کنید.

۰۷. Skillz – Logic Brain Games

بازی های فکری بزرگسالان اندرویدبازی های فکری بزرگسالان اندروید

عنوان Skillz یکی از بهترین بازی‌های پرورش ذهن روی Play Store است. این عنوان یک بازی رایگان انحصاری است که قدرت مغز شما را افزایش داده و حافظه شما را بهبود می‌بخشد. تمرین‌های ذهنی فراوانی در Skillz – Logic Brain Games وجود دارند. مراحل کوچک در این بازی به شما در بهتر‌کردن سرعت مغزی و انعطاف پذیری‌تان کمک می‌کنند. پس از مدتی شما متوجه خواهید شد که توانایی‌هایتان در حال افزایش است. همچنین در این بازی مراحل علمی وجود دارند که عکس‌العمل شما را بهبود می‌بخشند. ناگفته نماند که هر روز به شما وظیفه جدیدی برای انجام‌دادن داده می‌شود. پس حتما به تجربه این عنوان که یکی از بهترین بازی های فکری بزرگسالان اندروید است بپردازید.

۰۸. ۲۰۴۸

بازی های فکری بزرگسالان اندرویدبازی های فکری بزرگسالان اندروید

عنوان ۲۰۴۸ یک بازی پازل‌محور است که در آن باید کاشی‌های شماره‌گذاری‌شده را با هم ترکیب کرده و در آخر به عدد ۲۰۴۸ برسید. زمانی که به این عدد دست پیدا کردید شما برنده بازی خواهید بود، اما می‌توانید تا هر چقدر که بخواهید به انجام آن پرداخته و برای دست یافتن به رکورد‌های بیشتر تلاش کنید. این بازی اعتیارآور به شما در افزایش‌ قدرت ذهنتان کمک می‌کند. بازی ۲۰۴۸ نیاز به تفکر انتقادی، حس مسئله و برنامه‌ریزی استراتژیک دارد. همچنین این عنوان مغز شما را پرورش داده و به بهبود مهارت‌های شناختی مانند استدلال منطقی، تشخیص الگو و آگاهی فضایی کمک می کند.

۰۹. آمیرزا

بازی های فکری بزرگسالان اندرویدبازی های فکری بزرگسالان اندروید

آمیرزا یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب ایرانی است که در آن وظیفه حدس کلمات را برعهده دارید. در واقع شما باید حروف فارسی را با هم ترکیب کرده تا به یک کلمه ساده فارسی دست پیدا کنید. در این بازی هرچه به مراحل بالاتر می‌روید جدول‌ها و حدس کلمات سخت‌تر می‌شوند. بازی آمیرزا به پرورش قدرت ذهنی شما پرداخته و هرچه جلو‌تر می‌روید مهارتتان در حدس‌زدن کلمات بهتر می‌شود.

۱۰. باقلوا

بازی های فکری بزرگسالان اندرویدبازی های فکری بزرگسالان اندروید

باقلوا یک بازی ایرانی دیگر برای پرورش ذهن است که توسط استودیوی Brain Ladder یا همان سازنده آمیرزا توسعه یافته است. در این بازی معمایی و جذاب باید جدول‌هایی نامرتب را حل کرده و کلمات مورد نظر را پیدا کنید. در این بازی بیش از ۸۰۰ مرحله مختلف وجود دارد. این مراحل هر کدام به نوبه خود هوش و قدرت ذهنی شما را مورد آزمایش قرار می‌دهند. در حقیقت هرچه جدول‌های بیشتری را حل کنید قدرت ذهنی‌تان مدام بهتر می‌شود. پس همین حالا گوشی خود را برداشته و به تجربه این عنوان که یکی از بهترین بازی های فکری بزرگسالان اندروید است بپردازید.

در این مقاله از ویجیاتو به سراغ برخی از بهترین بازی‌های پرورش ذهن و هوش برای اندروید رفتیم. این عناوین طوری طراحی شده‌اند تا با مراحل چالش‌برانگیز و جذاب خود ذهن شما را به روشی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز پرورش دهند. همچنین در برخی از آن‌ها تکنیک‌هایی آسان را برای حل مسائل ریاضی یا معماهای گوناگون یاد می‌گیرید که قطعا در آینده به کارتان خواهد آمد. در بین این بازی‌ها دو عنوان ایرانی نیز وجود دارند که به شکلی زیبا طراحی شده‌اند و روی ذهن شما و همچنین ادبیات فارسی تمرکز دارند.

بازی‌های فکری چه کاربردی دارند؟

بازی‌های فکری توانایی ذهنی ما را افزایش داده و مغز ما را برای تصمیم‌گیریِ آسان‌تر آماده می‌کنند. در نتیجه با پرورش ذهنمان می‌توانیم در آینده به شکل راحت‌تری با مسائل برخورد کرده و آن‌ها را حل کنیم. همچنین بازی‌های فکری به استدلال منطقی و تفکر انتقادی ما کمک می‌کنند.


مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.