بهترین بازی های جورچین اندروید؛ ۲۰ عنوان برتر در سال ۲۰۲۳

باید اعتراف کرد که بازی‌های موبایلی در طول چندسال اخیر پیشرفت‌های بسیاری داشتند. شاید اگر چندین سال پیش از گیمرها درباره آینده موبایل گیمینگ می‌پرسیدید، کمترکسی انتظار چنین موفقیتی را از پلتفرم موبایل داشت. اما به تدریج گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌تر شدند و همین بهبود سخت‌افزاری به بازی‌سازها اجازه می‌داد تا عجیب‌ترین ایده‌هایشان را روی پلتفرم موبایل عملی کنند. خوشبختانه همین اتفاق کافی بود تا نسل جدیدی از بازی‌های موبایلی شروع شود که بهترین بازی های جورچین اندروید نیز جزو آن‌ها بودند.

<!–

–>

بازی های جورچین اندروید یا همان بازی‌های پازلی موبایلی؛ بسیار محبوب شدند و به سبب ظرفیت‌هایی که پلتفرم موبایل در اختیارشان قرار داده بود، توانسته بودند تا نمایشی عالی داشته باشند. بنابراین اگر شما نیز طرفدار این سبک از بازی‌ها هستید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به ۲۰ مورد از بهترین بازی های جورچین اندروید داشته باشیم که شما باید در سال ۲۰۲۳ به سراغشان بروید.

اما پیش‌ از شروع کار از شما می‌خواهم که اگر به دنبال لیستی جامع از بهترین بازی های اندروید هستید، مقاله مرتبط با این موضوع را از ویجیاتو بخوانید.

فهرست محتوا
نمایش

Harry Potter: Puzzles & Spells


یکی از دوست داشتنی‌ترین اتفاقات ممکن در دنیای بازی‌های موبایلی؛ باز شدن پای دنیای سینما به جهان موبایل گیمینگ بود. با پیشرفت سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند، بازی‌سازها نیز موفق شدند تا نمایشی جذاب از دنیای عناوین بزرگ سینمایی را روی موبایل به تصویر بکشند. استودیوی Zynga جزو یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای موبایلی است که سابقه درخشانی در ساخت بازی های جورچین اندروید دارد و Harry Potter: Puzzles & Spells؛ گل سرسبد بازی‌های این استودیو است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Hi-Fi Rushاستانداردی تازه برای مایکروسافت
بررسی بازی Hi-Fi Rushبررسی بازی Hi-Fi Rush

Harry Potter: Puzzles & Spells یک بازی پازلی با الهام از دنیای هری‌پاتر است. شما در دنیای این بازی باید با جادو و طلسم‌های مختلف سر و کله بزنید تا بتوانید تبدیل به جادوگری ماهر شوید. حضور کاراکترهای مختلف از جهان هری‌پاتر در Harry Potter: Puzzles & Spells نیز؛ جزو دیگر دلایلی است که این بازی را خاص کرده.

Harry Potter: Puzzles & SpellsHarry Potter: Puzzles & SpellsHarry Potter: Puzzles & Spells


سازنده:Zynga


سبک:پازل


حجم:۱۶۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Disney Frozen Adventures


یک بازی پازلی از دنیای دوست داشتنی انیمیشن‌های دیزنی قطعا چیزی نیست که بتوان به همین سادگی آن را نادیده گرفت. تاکنون بازی‌سازهای بسیاری سعی کرده‌اند تا با الهام و اقتباس از دنیای دیزنی؛ بازی‌های خوبی را بسازند که Jam City یکی از آن‌هاست. آن‌ها در سال ۲۰۱۹ عنوانی به نام Disney Frozen Adventures را معرفی کردند که یک بازی پازلی براساس نسخه دوم انیمیشن فروزن بود. Disney Frozen Adventures موفق شد تا با نقدهای بسیار خوبی مواجه شود و گیمرها نیز از این بازی راضی بودند.

همچنین چیزی‌که بیش از هر بازی جورچین دیگری در Disney Frozen Adventures حائز اهمیت بود، گرافیک خوب و موسیقی‌متن دوست داشتنی این بازی بود که سبب جذابیت هرچه بیشتر دست‌پخت جدید استودیوی موبایلی Jam City شده بودند.

Disney Frozen AdventuresDisney Frozen AdventuresDisney Frozen Adventures


سازنده:Jam City


سبک:پازل


حجم:۱۵۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Toy Story Drop


بازی موبایلی Toy Story Drop جزو آن دسته از بازی‌هایی بود که متاسفانه هرگز آن‌طوری که باید و شاید دیده نشد. ایراداتی که این بازی در زمان عرضه داشت، سبب شد تا Toy Story Drop عملا یک بازی فراموش‌شده باشد. اما استودیوی Big Fish Games بیکار نبود و با انتشار آپدیت‌های مفید، Toy Story Drop را تبدیل به یک بازی خوب کرد که نه‌تنها جزو بهترین بازی های جورچین اندروید بود؛ بلکه شما در آن باید همسفر وودی و بازلایتر نیز می‌شدید.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازندالگوی سینمایی برای تولید بازی
۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند

بازی موبایلی Toy Story Drop برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. این بازی به سبب حواشی که داشت، در سال ۲۰۲۱ یک‌بار از روی مارکت‌های رسمی حذف شد؛ اما به لطف تلاش‌های استودیوی Big Fish Games؛ بازی Toy Story Drop یک‌بار دیگر قابل دانلود شد و حالا شما می‌توانید نهایت لذت را از یک بازی موبایلی آن‌هم با کالبد کارتونی داستان اسباب‌ بازی ببرید!

Toy Story DropToy Story DropToy Story Drop


سازنده:Big Fish Games


سبک:پازل


حجم:۱۰۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Chrome Valley Customs


متاسفانه اکثر موبایل گیمرها فکر می‌کنند که نمی‌توانند انتظار رو به رو شدن با یک بازی خلاقانه را در دنیای بازی های جورچین اندروید داشته باشند. اما بازی Chrome Valley Customs به شما ثابت خواهد کرد که سخت در اشتباهید. این بازی ترکیبی از یک عنوان ریسینگ و پازلی است! Chrome Valley Customs به شما اجازه می‌دهد که تا بی‌نهایت خلاق باشید و از قوه تخیلتان نیز استفاده کنید. Chrome Valley Customs در سال ۲۰۲۳ منتشر شده و نسبتا یک بازی جدید موبایلی است.

همچنین شما باید در دنیای این بازی موبایلی پازل‌های مختلف را حل کنید. اما همه‌چیز به همین‌جا ختم نمی‌شود. شما باید با استفاده از امتیازهایی که جمع کرده‌اید، ماشین‌های مختلف را باز‌سازی کنید. از تعویض سپرها و رینگ‌های ماشین‌ها بگیرید، تا باز‌سازی صفرتاصد ماشین‌های کلاسیک! Chrome Valley Customs بهشت فراموش‌شده ماشین باز‌هاست!

Chrome Valley CustomsChrome Valley CustomsChrome Valley Customs


سازنده:Space Ape


سبک:پازل


حجم:۱۱۴ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Empires & Puzzles: Match 3 RPG


با یک بازی پازل – نقش آفرینی چطورید؟ اگر به دنیای بازی‌های RPG علاقه‌مندید، باید به سراغ یکی دیگر از بازی‌های استودیوی Zynga به نام Empires & Puzzles: Match 3 RPG بروید که جزو پردانلودترین بازی‌ های جورچین اندروید نیز محسوب می‌شود. Empires & Puzzles: Match 3 RPG تاکنون بیش از ۵۰ میلیون‌بار دانلود شده و امتیاز ۴.۴ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است.


مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Red Dead Online بدانیدغرب، آنلاین و وحشی!
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Red Dead Online بدانید۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Red Dead Online بدانید

چیزی‌که درباره Empires & Puzzles: Match 3 RPG بسیار مهم است، داستان حماسی – فانتزی است که این بازی روایت می‌کند. داستانی که تبدیل به بهانه خوبی برای دنبال کردن گیم‌پلی این بازی شده و شما قطعا از تجربه آن در کالبد یک بازی موبایلی لذت خواهید برد.

Empires & Puzzles: Match 3 RPGEmpires & Puzzles: Match 3 RPGEmpires & Puzzles: Match 3 RPG


سازنده:Zynga


سبک:پازل


حجم:۱۸۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Angry Birds Dream Blast


غیرممکن است که موبایل گیمر باشید و تا به‌حال سری به دنیای بازی‌های پازلی نزده باشید. راستش را بخواهید دنیای بازی‌های پازلی یا بازی های جورچین اندروید بقدری جذاب است که حتی پای استودیوهای بزرگ اندرویدی را نیز به سمت این بازی‌ها کشیده است. همانطور که می‌دانید، فرنچایز انگری بردز یکی از شناخته‌شده‌ترین فرنچایزهای موبایلی در طول تاریخ است که توسط استودیوی Rovio Entertainment Corporation ساخته شده است. بنابراین تجربه یک بازی پازلی از دنیای این فرنچایز ابدا خالی از لطف نیست.

بازی موبایلی Angry Birds Dream Blast درواقع جدیدترین دست‌پخت این استودیوی دوست داشتی است که درست در سال ۲۰۲۳ برای موبایل منتشر شده. بازی جورچین اندروید Angry Birds Dream Blast خودش را یک بازی تماما پازلی معرفی می‌کند که شما باید در آن ماجراجویی‌های متفاوت خودتان را داشته باشید.

Angry Birds Dream BlastAngry Birds Dream BlastAngry Birds Dream Blast


سازنده:Rovio Entertainment Corporation


سبک:پازل


حجم:۱۲۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Gardenscapes


هیچ چیزی نمی‌تواند به اندازه خلاقیت دنیای بازی های جورچین اندروید را جذاب کند. ما در این لیست بارها و بارها به سراغ بازی‌های خلاقانه اندرویدی رفتیم. اما بازی Gardenscapes بدون شک جزو آن دسته از بازی‌هایی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Gardenscapes؛ داستان سرگرم‌کننده این بازی است. برخلاف بسیاری از بازی‌های پازلی که داستان چندانی را روایت نمی‌کنند، Gardenscapes سعی کرده است تا داستانی ساده، اما فراموش‌نشدنی را به تصویر بکشد.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیفپول ندارم، دل که دارم!
معرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیفمعرفی بازی های بتل رویال برای گوشی های ضعیف

در ادامه باید گفت که گیم‌پلی این بازی نیز همانطور که انتظار می‌رفت، دوست داشتنی است. Gardenscapes یکی از پردانلودترین بازی‌ های جورچین اندروید نیز به شمار می‌رود. بطوری که این بازی موبایلی از استودیوی Playrix تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده و بدون شک یکی از بهترین‌ بازی های جورچین اندروید است.

GardenscapesGardenscapesGardenscapes


سازنده:Playrix


سبک:پازل


حجم:۱۹۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

DC Heroes & Villains


یک بازی پازلی آن‌هم از دنیای دی‌سی قطعا عجیب‌ترین و غیره‌ منتظره‌ترین چیزی است که می‌شد روی موبایل انتظار دیدنش را داشت. DC Heroes & Villains دست‌پخت استودیوی Jam City است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. برای مدت‌ها بود که استودیوی Jam City قول یک بازی جورچین اندروید را از دنیای دی‌سی داده بود. تا این‌که اولین بتا‌های DC Heroes & Villains منتشر شدند و نشان دادند که این بازی چقدر دوست داشتنی است.

حضور قهرمانان لایسنس شده دنیای دی‌سی در کالبد یک بازی موبایلی و المان‌های اکشن – نقش آفرینی که بازی DC Heroes & Villains داشت؛ برگ برنده این بازی بودند. DC Heroes & Villains از بخش آنلاین نیز پشتیبانی می‌کرد و شما می‌توانستید با حل کردن پازل‌ها و پیدا کردن کاراکترهای مختلف در DC Heroes & Villains؛ با سایر بازیکنان نیز رقابت کنید.

DC Heroes & VillainsDC Heroes & VillainsDC Heroes & Villains


سازنده:Jam City


سبک:پازل


حجم:۶۷۵ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Angry Birds Match – Casual Puzzle Game


صبر کنید، هنوز کارمان با دنیای بازی انگری بردز به پایان نرسیده است! برای سال‌ها بود که گیمرها به دنبال تجربه‌ای متفاوت از دنیای فرنچایز انگری بردز بودند. بازی‌های این سری هرچند که دوست داشتنی بودند، اما در طول زمان کسل‌کننده می‌شدند و استودیوی Rovio Entertainment Corporation نیز نیاز به فرمولی داشت تا مجددا شگفتی‌ساز شود.


مطلب پیشنهادی:چگونه‌ بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم؟اجرای بازی‌های کنسولی مثل اسکایریم روی موبایل!
چگونه‌ بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم؟چگونه‌ بازی‌های نینتندو سوییچ را روی اندروید اجرا کنیم؟

تا این‌که نهایتا آن‌ها در سال ۲۰۱۷ بازی موبایلی Angry Birds Match – Casual Puzzle Game را منتشر کردند. یک بازی جورچین اندروید که اولین قدم در راه ساخت بازی‌های پازل محور از دنیای انگری بردز بود و خوشبختانه با نقدهای بسیار خوبی نیز مواجه شد. بنابراین اگر به دنبال بهترین بازی جورچین اندروید هستید، Angry Birds Match – Casual Puzzle Game بازی کنید!

Angry Birds Match - Casual Puzzle GameAngry Birds Match - Casual Puzzle GameAngry Birds Match – Casual Puzzle Game


سازنده:Rovio Entertainment Corporation


سبک:پازل


حجم:۱۳۱ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Toon Blast


Toon Blast یکی از موفقیت‌ترین بازی‌های استودیوی Peak است که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون‌بار دانلود شده است. یک بازی جورچین اندروید با المان‌های پازلی که در سال ۲۰۱۷ توسط موتور بازی‌سازی یونیتی ساخته شد و به امتیاز ۴.۶ از ۵ نیز از سوی کاربران اندرویدی دست پیدا کرد و عملا یک شگفتی‌ بزرگ برای استودیوی Peak بود.

چیزی‌که بازی موبایلی Toon Blast را خاص می‌کرد، دنیای رنگارنگ و مراحل متنوع این بازی بودند. گیم‌پلی این بازی جذاب و دوست داشتنی بود و شما عملا می‌توانستید از بازی موبایلی Toon Blast انتظارات بسیار بالایی نیز داشته باشید.

Toon BlastToon BlastToon Blast


سازنده:Peak


سبک:پازل


حجم:۲۱۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Wonka’s World of Candy Match 3


همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم؛ استودیوی بازی‌سازی Zynga یکی از بزرگ‌ترین بازی‌سازهای موبایلی است که خیلی خوب می‌داند که چگونه باید یک بازی دوست داشتنی خوب را بسازد. آن‌ها سابقه بسیار درخشانی در ساخت بازی های جورچین اندروید دارند و Wonka’s World of Candy Match 3 نیز یکی از برترین آن‌هاست. عنوانی که درست در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و عملکرد بسیار خوبی داشت.


مطلب پیشنهادی:آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟وقت خداحافظی با ژانر ابرقهرمانی!
آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟

همچنین بازی موبایلی Wonka’s World of Candy Match 3 گیم‌پلی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارد. هرچند که شما با یک بازی پازلی موبایلی رو به رو هستید، اما مراحل این بازی به زیبایی هرچه تمام‌تر ساخته شده‌اند. تنوع مراحل این بازی خوب است و از همه مهم‌تر؛ چالش‌هایی است که Wonka’s World of Candy Match 3 با پیش‌روی در بازی پیش‌رویتان قرار می‌دهد.

Wonka's World of Candy Match 3Wonka's World of Candy Match 3Wonka’s World of Candy Match 3


سازنده:Zynga


سبک:پازل


حجم:۱۱۶ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Royal Match


صادقانه بگویم؛ اما به دنبال یکی از خوش‌ساخت‌ترین و بهترین بازی‌ های جورچین اندروید هستید، باید بدون شک به سراغ بازی موبایلی Royal Match بروید. یک بازی جذاب که توسط استودیوی Dream Games ساخته شده و تاکنون نیز بیش از ۱۰۰ میلیون‌بار دانلود شده است. Royal Match یک بازی پازلی با المان‌های نقش آفرینی است که می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم کند.

درواقع شما در دنیای این بازی موبایلی دستیار پادشاهی تازه به قدرت رسیده خواهید شد و باید به او در باز‌سازی قلعه‌اش کمک کنید. البته راه باز‌سازی این قلعه از دل پازل‌های متنوعی می‌گذرد که شما باید آن‌ها را حل کنید. البته باید توجه داشته باشید که شما در طول خط داستانی این بازی با کاراکترهای مختلفی نیز رو به رو خواهید شد که سبب جذابیت بیشتر Royal Match شده‌اند.

 Royal Match Royal Match Royal Match


سازنده:Dream Games


سبک:پازل


حجم:۱۵۹ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Farm Heroes Saga


غیرممکن است که صحبت از بهترین بازی های جورچین اندروید باشد و حرفی از عناوین دوست داشتنی King به میدان نیاید. استودیویی که سازنده بازی شاهکار Candy Crush است و خیلی خوب می‌داند که چگونه باید یک بازی جورچین اندروید دوست داشتنی را بسازد. منتهی آن‌ها درست در سال ۲۰۱۳؛ به سراغ بازی موبایلی Farm Heroes Saga رفتند و آن‌ را برای موبایل و پی‌سی منتشر کردند.


مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید

Farm Heroes Saga موفق شد تا درست همانند برادر بزرگ‌تر خودش یعنی بازی Candy Crush؛ تبدیل به یک افسانه در میان بازی‌ های جورچین اندروید شود. بطوری که حتی پس از گذشت چیزی نزدیک به ۱۰ سال از انتشار بازی Farm Heroes Saga؛ این بازی جورچین اندروید حرف برای گفتن دارد و می‌توان انتظارات بالایی از آن داشت.

Farm Heroes SagaFarm Heroes SagaFarm Heroes Saga


سازنده:King


سبک:پازل


حجم:۶۷ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Puzzle Quest 3 – Match 3 RPG


با یک بازی پازلی کنسولی چطورید؟ فرنچایز Puzzle Quest یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای ویدئویی در دنیای عناوین پازلی است که سال‌هاست در میان گیمرها حضور دارد. اما نسخه سوم این بازی که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، نقطه عطفی در تاریخ این بازی بود. Puzzle Quest 3 – Match 3 RPG برای کنسول‌های خانگی نسل هشتمی و نهمی؛ پی‌سی و نهایتا موبایل منتشر شد و استودیوی ۵۰۵ Games Srl برای ساخت این بازی به سراغ موتور بازی‌سازی یونیتی رفته بود.

جالب است بدانید که بازی Puzzle Quest 3 – Match 3 RPG یک بازی نقش آفرینی نیز به شمار می‌رفت. گرافیک این بازی به معنای واقعی کلمه فوق‌العاده بود و گیمرها و منتقدان از Puzzle Quest 3 – Match 3 RPG واقعا راضی بودند. البته باید توجه داشته باشید که بازی موبایلی Puzzle Quest 3 – Match 3 RPG یک عنوان آنلاین است و شما برای تجربه این بازی نیاز به دسترسی به اینترنت دارید.

Puzzle Quest 3 - Match 3 RPGPuzzle Quest 3 - Match 3 RPGPuzzle Quest 3 – Match 3 RPG


سازنده:۵۰۵ Games Srl


سبک:پازل


حجم:۴۵۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Marvel Puzzle Quest


اگر از دنیای دی‌سی خسته شده‌اید، شاید زمان آن رسیده باشد که جهان ابرقهرمان‌ها را در دنیای سینمایی مارول اما در کالبد یک بازی جورچین اندروید دنبال کنید. Marvel Puzzle Quest یکی از بهترین بازی‌های پازلی روی موبایل است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این بازی علاوه بر موبایل؛ برای پی‌سی و همچنین کنسول‌های نسل هفتمی و هشتمی شد.


مطلب پیشنهادی:۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آینداستخراج محتوا از دل بازی‌ها
۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آیند۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آیند

در پایان باید گفت که Marvel Puzzle Quest یک بازی خوش‌ساخت بود که دنیای مارول را در کالبد یک بازی موبایلی به تصویر می‌کشید. المان‌های دوست داشتنی این بازی و گرافیک خوب Marvel Puzzle Quest؛ سبب شده بودند تا این بازی یکی از بهترین‌های پلتفرم موبایل باشد.

 Marvel Puzzle Quest Marvel Puzzle Quest Marvel Puzzle Quest


سازنده:D3 Go


سبک:پازل


حجم:۱۰۵ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Subway Surfers Blast


درست پس از سری بازی‌های انگری بردز؛ حالا نوبت به فرنچایز Subway Surfers رسیده بود تا وارد دنیای بازی‌ های جورچین اندروید شوید. بازی موبایلی Subway Surfers Blast جدیدترین نماینده از دنیای این فرنچایز است که به تازگی برای موبایل منتشر شده و توانسته است تا تا نمایشی متفاوت داشته باشد.

همچنین در نگاه اول؛ بازی جورچین اندروید شاید حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما باور کنید که اگر فرصتی به این بازی بدهید، Subway Surfers Blast شما را واقعا شگفت‌زده خواهد کرد. گرافیک این بازی خوب است و شما گیم‌پلی جذابی نیز خواهید داشت.

Subway Surfers BlastSubway Surfers BlastSubway Surfers Blast


سازنده:SYBO Games


سبک:پازل


حجم:۱۵۶ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Puzzles & Survival


اگر فکر می‌کنید که اکثر بازی‌ های جورچین اندروید صرفا تجربه‌هایی کسل‌کننده هستند؛ باید بگویم که سخت در اشتباهید. زیراکه بازی موبایلی Puzzles & Survival عنوانی خواهد بود که کمتر می‌توان در دنیای دیگر بازی‌های موبایلی پیدا کرد. Puzzles & Survival ترکیبی از یک بازی سبک بقا – نقش آفرینی و پازلی است که خودش را یک بازی دوست داشتنی معرفی می‌کند.


مطلب پیشنهادی:راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2الن ویک ۲ از آنچه فکر می‌کردیم بیشتر معما دارد!
راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2راهنمای تمامی قفل‌ها و کدهای بازی Alan Wake 2

بازی موبایلی Puzzles & Survival توسط استودیوی دوست داشتنی ۳۷Games برای موبایل منتشر شده است. این بازی تاکنون بیش از ۱۰ میلیون‌بار دانلود شده و امتیاز ۴.۳ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است که تجربه این بازی را خاص‌تر از همیشه کرده‌اند.

Puzzles & SurvivalPuzzles & SurvivalPuzzles & Survival


سازنده:۳۷Games


سبک:پازل


حجم:۳۴۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Family Guy Another Freakin Mobile Game


پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم که یکی از اتفاقات دوست داشتنی و مهم در دنیای پلتفرم موبایل باز شدن پای دنیای سینما و انیمیشن به این پلتفرم بود. جایی‌که حالا شما می‌توانستید دنیای کارتون‌های مختلف را در کالبد یک بازی موبایلی تجربه کنید و سریال Family Guy نیز از همین قاعده پیروی می‌کرد. یک سریال دوست داشتنی که استودیوی Jam City با اقتباس از آن؛ بازی Family Guy Freakin Mobile Game را ساخت.

Family Guy Freakin Mobile Game یک بازی جورچین اندروید است که حضور کاراکترهای محبوب دنیای Family Guy در آن؛ سبب جذابیت‌ بیشتر این بازی شده‌اند. Family Guy Freakin Mobile Game بیش از ۱۰۰ مرحله مختلف دارد که می‌توانند شما را سرگرم کنند.

Family Guy Freakin Mobile GameFamily Guy Freakin Mobile GameFamily Guy Freakin Mobile Game


سازنده:Jam City


سبک:پازل


حجم:۵۴۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Candy Crush Saga


اجازه دهید که لیست بهترین بازی های جورچین اندروید را با یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها پایان دهیم. در موارد قبلی به این موضوع اشاره کردیم که دنیای بازی‌های King ابدا چیزی نیستند که بتوان به همین سادگی نادیده گرفت. اگر بازی Farm Heroes Saga برایتان بقدری که باید دوست داشتنی نبوده، باید به سراغ بازی موبایلی Candy Crush Saga از استودیوی King بروید.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Rise of Jerichoتجربه‌ای یک بار مصرف
معرفی بازی Rise of Jerichoمعرفی بازی Rise of Jericho

بازی موبایلی Candy Crush Saga درست در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و بقدری پتانسیل داشت که تا به امروز نیز یک بازی دوست داشتنی باشد. گیم‌پلی جذاب این بازی سبب شده بود تا Candy Crush Saga حرف برای گفتن داشته باشد و قطعا تجربه آن ابدا خالی از لطف نیست.

Candy Crush SagaCandy Crush SagaCandy Crush Saga


سازنده:King


سبک:پازل


حجم:۹۱ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

Forza Customs


از بازی موبایلی Forza Customs می‌توان به عنوان دومین تلاش رسمی مایکروسافت جهت ورود به دنیای موبایل گیمینگ یاد کرد. آن‌ها در ساخت بازی موبایلی Forza Customs سعی کرده بودند تا از فرمول شکست‌خورده بازی Forza Street استفاده نکنند و حال یک بازی پازلی موبایلی یا یک بازی جورچین اندروید را با کمک استودیوی Hutch Games ساخته بودند.

Forza Customs اسپین‌آفی از دنیای فورتزا است که شما باید در آن با استفاده از پازل‌هایی که حل می‌کنید، ماشین‌های مختلف را شخصی‌سازی کنید. با پیشرفت‌ شما در این بازی؛ پازل‌ها نیز به تدریج سخت‌تر و سخت‌تر خواهند شد و شما با چالش‌های بسیاری رو به رو می‌شوید.

 Forza Customs Forza Customs Forza Customs


سازنده:Hutch Games ، Microsoft


سبک:پازل


حجم:۵۰۲ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید

جمع‌بندی


برخلاف چیزی‌که اکثر موبایل گیمرها فکر می‌کنند، بازی‌های پازلی یا همان بازی های جورچین اندروید ابدا کسل‌کننده نیستند و حتی می‌توانند تجربه‌هایی مملو از چیزهای جدید باشند. پس از همین‌رو ما نیز در این مقاله از ویجیاتو به سراغ ۲۰ مورد از جذاب‌ترین و بهترین بازی های جورچین اندروید رفته‌ایم که هر موبایل گیمری برای یک‌بار هم که شده باید در سال ۲۰۲۳ به سراغشان برود و فرصتی به دنیای بازی های جورچین اندروید دهد.

گرافیکی‌ترین بازی جورچین اندروید کدام است؟

اگر به دنبال گرافیک در دنیای بازی های جورچین اندروید و پازلی موبایلی هستید، باید به سراغ بازی موبایلی Puzzle Quest 3 – Match 3 RPG بروید.

بهترین بازی جورچین اندروید برای ماشین باز‌ها کدام‌اند؟

Forza Customs و Chrome Valley Customs ترکیبی از بازی‌های ریسینگ و بازی های جورچین اندروید هستند که هر ماشین بازی باید به سراغشان برود.

کدام بازی جورچین اندروید بهترین خط داستانی را دارد؟

اگر به دنبال داستانی جذاب و دوست داشتنی در دنیای بازی های جورچین اندروید هستید، Harry Potter: Puzzles & Spells بازی کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.