بهترین اپلیکیشن های ایرانی؛ کاربردی‌ترین اپ‌ها در دسته‌های مختلف

در این مطلب لیست بلندی از بهترین برنامه های ایرانی را در دسته‌های مختلف با کاربردهای گوناگون به شما معرفی می‌کنیم.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - ویتنام

۵,۰۳۷,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۷,۵۲۹,۰۰۰

تومان


بهترین فروشگاه‌ها برای دانلود برنامه های ایرانی


۱. کافه بازار

دانلود برنامه های ایرانی

کافه بازار یکی از بزرگ‌ترین و بهترین استورهای ایرانی جهت دانلود برنامه های مختلف اندرویدی به حساب می‌آید که با بهره‌مندی از طیف وسیعی از اپلیکیشن با کاربردهای گوناگون قادر است بخش بزرگی از نیازهای کاربران را برطرف کند.

۲. مایکت

بهترین برنامه های ایرانی

مایکت هم پلتفرمی برای دانلود اپلیکیشن اندرویدی است که به شما اجازه می‌دهد به صورت رایگان به تماشای فیلم و سریال بپردازید، با ترافیک نیم‌بها (بازار هم همینطور است) برنامه‌ها را دانلود یا بروزرسانی کنید، از سپر امنیت اختصاصی برای چک کردن کیفیت اپ‌ها بهره می‌برد، به صورت همیشگی توسط کارشناسان خبره پشتیبانی می‌شود تا مشکلی کاربران را آزار ندهد و بسیاری مزیت دیگر که بیان تک تک آن‌ها از حوصله‌ی متن خارج است.

۳. اناردونی

اپلیکیشن های ایرانی

اناردونی یکی از بهترین برنامه های ایرانی برای دانلود اپلیکشن مخصوص آیفون است تا بدین ترتیب کاربران گوشی‌های آیفون هم بتوانند از اپ‌های ایرانی بهره‌مند شوند. از آن جایی که این برنامه با بهترین برندهای ایرانی از جمله دیجی‌کالا، بانک ملی، بلوبانک و… همکاری دارد، اپ‌های مخصوص iOS این برندها را با بالاترین کیفیت ممکن به کاربران ارائه می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال

بهترین برنامه های ایرانی برای خرید و فروش کالا


۱. دیجی‌کالا

بهترین اپلیکیشن های موزیک ایرانی

اپلیکیشن دیجی‌کالا به شما اجازه می‌دهد به میلیون‌ها کالای موجود در فروشگاه در قالب یک اپ ساده اما کاربردی دسترسی داشته باشید. تمام کارهایی که در وبسایت دیجی‌کالا قابل انجام است را می‌توانید از طریق اپلیکیشن هم انجام دهید با این تفاوت که یک رابط کاربری حرفه‌ای، جذاب و بدون کوچک‌ترین مشکلی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که تجربه‌ی لذت‌بخشی را از خرید برایتان رقم خواهد زد. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS در دسترس است.

۲. ترب

بهترین اپلیکیشن های ایرانی برای آیفون

ترب بیشتر از اینکه یک فروشگاه باشد، یک موتور جست و جو با هسته‌ی فروشگاهی است به این شکل که شما کالای مورد نظر خود را درون آن جست و جو می‌کنید و ترب هم لیست فروشگاه‌هایی که آن کالا را در انبار خود موجود دارند به شما نمایش می‌دهد. ترب از این جهت به اپلیکیشن های ایرانی مشابه خود برتری دارد که به شما اجازه می‌دهد قیمت انواع و اقسام فروشگاه‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید، نظرات کاربران هر فروشگاه را بخوانید و سپس اقدام به خرید کنید. همین موضوع ترب را به یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی برای خرید و فروش کالا تبدیل کرده است. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.

۳. دیوار

بهترین اپلیکیشن های ایرانی برای آیفون

یکی دیگر از اپ‌های خوب برای خرید و فروش کالا، دیوار است. دیوار مثل ترب، یک موتور جست و جو محسوب می‌شود اما تفاوت آن با ترب این است که در دیوار، طیف وسیع‌تری از اپلیکیشن‌ها، از دسته دوم گرفته تا نو با فروشنده‌های گوناگون از سراسر ایران قرار داده شده‌اند. برای مثال درون ترب خبری از خرید یا اجاره‌ی خانه و مغازه نیست اما دیوار این دسته‌بندی را درون خود دارد و در نتیجه یک بستر کاملا بزرگ و تقریبا می‌توان گفت بدون محدودیت است. آنچه که سبب شده دیوار به یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی تبدیل شود، پشتیبانی ۲۴ ساعاته‌ی آن است تا رضایت کامل کاربران جلب شود. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.

۴. شیپور

بهترین برنامه های ایرانی

در نهایت می‌رسیم به شیپور، اپلیکیشنی با کاربرد مشابه دیوار که نمی‌توان گفت تفاوت اساسی با آن دارد. شیپور طی چند سال اخیر آپدیت‌های بسیار خوبی دریافت کرده و به مراتب جذاب‌تر، روان‌تر و بهتر از قبل شده است. هم شیپور و هم دیوار از جمله بهترین برنامه های ایرانی برای آیفون و اندروید در دسته‌ی خرید و فروش کالا به شمار می‌روند.


۱. دیجی‌پی

بهترین اپ ایرانی

دیجی‌پی یکی از بهترین برنامه های ایرانی در زمینه‌ی پرداخت محسوب می‌شود که مثل هر اپ معروف دیگری نظیر هف‌هشتاد و آپ به شما امکان کارت به کارت، خرید شارژ، خرید بسته‌ی اینترنت، پرداخت عوارض جاده‌ای و… را می‌دهد. اما آنچه که این اپلیکیشن را از تمام اپ‌های دیگر با این کاربرد متمایز می‌کند، ادغام شدن آن با دیجی‌کالا است که سبب شده شما با استفاده از آن بتوانید وام بگیرید و از دیجی‌کالا خرید اعتباری انجام دهید. این یعنی شما با دانلود و نصب این برنامه با یک تیر، چند نشان می‌زنید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.

۲. هف‌هشتاد

بهترین برنامه های ایرانی

یکی از اپ‌های جذاب و فوق‌العاده دوست داشتنی در زمینه‌ی پرداخت و مالی، هف‌هشتاد یا همان ۷۸۰ است که به شما اجازه می‌دهد کارت به کارت کنید، شارژ یا بسته‌ی اینترنت بخرید، قبض‌های خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کنید، بلیط اتوبوس، پروازهای داخلی و خارجی و قطار تهیه کنید، خدمات خودرو از جمله پرداخت عوارضی را انجام دهید و بسیاری موارد دیگر که بیان تک تک آن‌ها از حوصله‌ی متن خارج است. جالب‌ترین مزیت این برنامه این است که حتی اگر اینترنت هم نداشته باشید، باز هم می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. این اپلیکیشن با امکان پیش‌بینی مسابقات ورزشی و شرکت در قرعه‌کشی‌های مختلف، ابزار سرگرمی کاربران را هم فراهم می‌کند. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.

۳. آپ

مسیریاب ایرانی برای آیفون

اپلیکیشن اپ به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن های ایرانی در زمینه‌ی پرداخت قبض، کارت به کارت و عملیاتی از این دست، به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به خروج از خانه و تنها با استفاده از گوشی هوشمند خود، طیف وسیعی از عملیات پرداختی را انجام دهند. از جمله کارهایی که با استفاده از این اپلیکیشن قابل انجام هستند می‌توان به کارت به کارت، دریافت موجودی، خرید بسته‌ی اینترنت، خرید شارژ موبایل، خرید بلیط اتوبوس، پرداخت قبوض، پرداخت عوارضی آزادراه، خرید بیمه‌نامه، خرید بلیط قطار، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و… اشاره کرد. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.

۴. همراه کارت

پرطرفدارترین اپلیکیشن های ایرانی

اگر به دنبال یک اپلیکیشن جایگزین اپ‌های بانکی هستید، همراه کارت می‌تواند گزینه‌ی جذابی باشد چرا که امکان کارت به کارت از مبدا ۳۲ بانک و مقصد تمام کارت‌های عضو شتاب را فراهم کرده است. آنچه که این اپ را از بسیاری از اپ‌های مشابه متمایز کرده این است که شما بدون نیاز به داشتن شماره کارت یک شخص و فقط با داشتن آن شخص در لیست مخاطبین خود می‌توانید فرایند کارت به کارت را برایش انجام دهید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.

۵. همراه من

بهترین برنامه های ایرانی برای آیفون

همراه من یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن های ایرانی آیفون و اندروید است که به شما اجازه می‌دهد برای سیم‌کارت همراه اول خود اینترنت بخرید، شارژ بخرید، بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری سیم‌کارت را دائمی کنید، تنظیمات مختلفی را روی سیم‌کارت خود اعمال کنید، گوشی را ردیابی کنید، پوشش اینترنتی را چک کنید، به فروشگاه آنلاین دسترسی داشته باشید و بسیاری موارد دیگر که نیاز به مراجعه‌ی حضوری به دفاتر پیشخوان را از بین می‌برد.

۶. ایرانسل من

بهترین اپ ایرانی

ایرانسل من دقیقا کاربردی مشابه همراه من را ارائه می‌کند و در واقع باید گفت متناسب با نیاز کاربرانی است که سیم‌کارت ایرانسل دارند. اما آنچه که ایرانسل من را اندکی از همراه من متمایز می‌کند، ادغام شدن عالی آن با خدماتی نظیر اسنپ، اسنپ فود، جاباما، لنز و… است. همچنین یک تخم مرغ شانسی هم وجود دارد که با شکستن آن می‌توانید جوایز بسیار خوبی هم بسته به شانس خود دریافت کنید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

برترین برنامه های ایرانی در زمینه‌ی مسیریابی و حمل و نقل


۱. اسنپ

بهترین اپلیکیشن های ایرانی اندروید

اسنپ با اختلاف، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن ایرانی حمل و نقل محسوب می‌شود که به خاطر خدمات خوبی که ارائه می‌کند توانسته نظر مثبت کاربران اندروید و iOS را به خود جلب کند. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد در هر نقطه‌ای از ایران که حضور دارند، درخواست خودرو، پیک، موتور و… بدهند. حتی یک بخش در آن تحت عنوان اسنپ رز هم در نظر گرفته شده که مخصوص بانوان است.

۲. تپسی

بهترین برنامه های ایرانی برای آیفون

تپسی درست مثل اسنپ است یعنی می‌توانید با نصب این برنامه در اندروید و iOS، برای جابجایی برون شهری یا درون شهری، درخواست خودرو یا پیک بدهید. اما آنچه که این اپ را از اسنپ متمایز کرده این است که در صورت عدم دسترسی به اینترنت، فقط کافی است با شماره‌ی ۱۶۳۰ تماس بگیرید تا به صورت تلفنی، با ثبت مشخصات مبدا و مقصد، بتوانید خودرو یا پیک درخواست دهید. همچنین تپسی مزیت دیگری هم دارد و آن، ارائه‌ی خدمات به افرادی دارای معلولیت جسمی، شنوایی و بینایی است.

۳. نشان

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

نشان، یک اپلیکیشن مسیریاب حرفه‌ای برای اندروید و iOS است که جایگزین Waze و گوگل مپس محسوب می‌شود. این اپلیکیشن با استفاده از سرویس GPS، بهترین و خلوت‌ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد به شما معرفی می‌کند و حتی می‌تواند برای دوچرخه سواری یا پیاده‌روی هم مسیریابی کند. از جمله مزایای این اپ می‌توان به امکان جست و جوی مراکز تفریحی و سرگرمی شهری که در آن حضور دارید حتی به صورت آفلاین، هشدار سرعت‌گیر، هشدار حضور پلیس، هشدار دوربین‌های کنترل سرعت، دستیار صوتی و… اشاره کرد.

۴. بلد

بهترین اپلیکیشن های سفر ایرانی

بلد یکی از بهترین اپلیکیشن های سفر ایرانی مشابه نشان برای اندروید و iOS است؛ یعنی برایتان با توجه به ترافیک لحظه‌ای، بهترین مسیر رفت و آمد را انتخاب می‌کند. این اپلیکیشن هم مثل نشان سخنگو است تا در هنگام رانندگی مجبور نباشید دائما به صفحه‌ی گوشی برای پیدا کردن مسیر نگاه کنید. سایر قابلیت‌های این اپ کاملا مشابه نشان است.

۵. نقشه مترو تهران

بهترین اپ ایرانی

نقشه مترو تهران مخصوص متروهای تهران طراحی شده و رفت و آمد را برای صدها هزار کاربر راحت‌تر کرده است چرا که کامل‌ترین و جامع‌ترین نقشه‌ی متروی تهران را برای کاربران به نمایش می‌گذارد و حتی امکان نمایش ایستگاه‌ها و از همه مهم‌تر، مسیریابی با مترو را هم دارد. این برنامه هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.


بهترین برنامه های ایرانی برای خدمات سوپرمارکتی و غذایی


۱. دیجیکالا جت

بهترین اپلیکیشن های ایرانی برای آیفون

دیجی‌کالا جت یک اپلیکیشن سوپرمارکتی حرفه‌ای است که به عنوان زیرمجموعه‌ی فروشگاه مادر فعالیت می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد از میان انبوهی از لوازم سوپرمارکتی از آجیل و شیرینی و نان گرفته تا میوه و سبزیجات و بستنی و… اقدام به خرید کنند. این اپلیکیشن فروشگاه‌های مختلفی را تحت نظارت خود دارد که تقریبا در تمامی شهرهای بزرگ می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.

۲. اُکالا

بهترین اپلیکیشن های موزیک ایرانی

اکالا همانطور که از نامش پیداست، اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی افق کوروش است که به کاربران اندروید و iOS اجازه می‌دهد به طیف وسیعی از مواد غذایی مختلف دسترسی داشته باشند و آن‌ها را با کمترین قیمت در مقایسه با سایر بازارها خریداری کنند. اکالا تنها اپلیکیشن در زمینه‌ی خدمات سوپرمارکتی است که در صورت دیرکرد در تحویل سفارش، به شما خسارت پرداخت می‌کند. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد از خواربار گرفته تا لبنیات، نوشیدنی‌ها، کنسرو و غذای آماده، تنقلات، خشکبار و آجیل و… را خریداری کنید.

۳. اسنپ فود

بهترین برنامه های ایرانی

اسنپ فود بستری برای سفارش آنلاین انواع و اقسام مواد غذایی پخته و خام است که به خصوص برای افرادی که فرصت غذا خوردن در منزل را ندارند، می‌تواند فوق‌العاده مفید باشد. این اپلیکیشن امکان ارسال سفارشاتی نظیر گوشت، شیرینی، نان، میوه، بستنی، اقلام سوپرمارکتی و… را هم دارد. البته اسنپ فود یک نسخه‌ی دیگر هم تحت عنوان اسنپ مارکت دارد که آیتم‌های غیر خوراکی نظیر دستمال، شوینده و… را هم برای فروش در دسترس‌تان قرار می‌دهد. هر دوی این اپ‌ها برای اندروید و iOS در دسترس هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

بهترین برنامه های ایرانی در زمینه‌ی فرهنگ لغت انگلیسی و آموزش زبان‌های خارجی


۱. لرنیت

بهترین برنامه های ایرانی برای آیفون

لرنیت یک اپلیکیشن جامع آموزش زبان برای اندروید و iOS است که به زبان‌آموزان اجازه می‌دهد به بهترین و جذاب‌ترین شکل ممکن به یادگیری زبان بپردازند. لرنیت به عنوان یکی از محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های ایرانی اندروید، از امکاناتی نظیر محتوای آموزشی منظم و درس محور، آزمون تعیین سطح هوشمند، تقویت مهارت‌های چهارگانه‌ی زبان، واژه‌نامه‌ی اختصاصی، کوییز رقابتی دونفره و… بهره می‌برد و آموزش را در محیطی سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز انجام می‌دهد.

۲. زبان بیاموز

بهترین اپلیکیشن های ایرانی آیفون

زبان بیاموز یکی از بهترین اپلیکیشن های ایرانی برای اندروید جهت یادگیری زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و ترکی استانبولی است و از بخش‌های مختلفی از جمله واژه‌آموزی، خواندن و شنیدن، گرامر و تلفظ تشکیل شده تا بدین ترتیب زبان‌آموز به بهترین شکل ممکن در معرض یادگیری قرار بگیرد. این اپ همچنین کتاب‌خوانه گرامر، بخشی برای بهبود تلفظ و آواشناسی، فلش‌کارت و لایتنر، آزمون زبان، بخش صوتی محتوای آموزشی و… هم دارد.

۳. زبانشناس

بهترین اپلیکیشن های ایرانی برای آیفون

اگر به دنبال یک اپلیکیشن اندرویدی صرفا برای یادگیری مهارت خواندن هستید، زبان‌شناس می‌تواند بهترین گزینه باشد چرا که در سه سطح مختلف، داستان‌های جذاب و خواندنی را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. همچنین در سطح چهارم یعنی فوق پیشرفته هم به مکالمات تجاری دسترسی خواهید داشت تا مهارت گفتاری‌تان هم محک جدی بخورد.

۴. فست‌دیک

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

فست‌دیک همانطور که از نامش پیداست یک اپلیکیشن اندرویدی دیکشنری و مترجم انگلیسی به فارسی و برعکس است که بیش از ۲۰۰ هزار واژه و بیش از ۷۰ هزار نمونه جمله دارد که برای اکثر آن‌ها مترادف و مضاد، تلفظ صوتی آمریکایی و انگلیسی، کاربرد آن‌ها، بی قاعده یا با قاعده بودن، رسمی یا غیر رسمی بودن و… هم تعیین شده است تا با شناخت بیشتری کلمه را در جای درستش به کار ببرید. این اپ از قابلیت‌هایی نظیر مترجم صوتی و تصویری، امکان تبدیل عدد به حروف، امکان کار به صورت آفلاین و ده‌ها قابلیت جذاب دیگر بهره می‌برد.


بهترین برنامه های ایرانی برای کتاب‌خوانی


۱. فیدیبو

بهترین اپلیکیشن های ایرانی اندروید

فیدیبو یکی از اپلیکیشن‌هایی است که علاوه بر اندروید، در ویندوز و اپ استور اپل هم برای دانلود در دسترس قرار دارد (با نام FidiKetabi). این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد به هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی در گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید چون انواع و اقسام کتاب‌ها در دسته‌های مختلف را به صورت ترجمه یا زبان اصلی در اختیارتان قرار می‌دهد. از جمله امکانات این برنامه می‌توان به یادداشت‌گذاری، نشانه‌گذاری در متن، تغییر نوع قلم، دیدن فهرست و… اشاره کرد.

۲. کتابراه

بهترین برنامه های ایرانی برای آیفون

کتابراه هم مثل فیدیبو است اما کاربران این اپلیکیشن بیشتر به خاطر انتشار نسخه‌های بسیار باکیفیت کتاب‌ها از آن استفاده می‌کنند. همچنین پشتیبانی استثنائی این اپلیکیشن هم سبب شده تا محبوبیت آن بین ناشران و کاربران دوچندان شود. کتابراه همکاری خوبی با ناشران برجسته‌ی کشور دارد و از اعتبار بسیار بالایی هم برخوردار است. این اپلیکیشن هم برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

بهترین برنامه های ایرانی در زمینه‌ی گردشگری


۱. علی بابا

بهترین اپلیکیشن های سفر ایرانی

علی بابا یکی از برنامه‌های فوق‌العاده کاربردی در زمینه‌ی گردشگری برای اندروید و iOS است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله امکانات علی بابا می‌توان به امکان تهیه‌ی بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل، رزرو تورهای گردشگری و… اشاره کرد. مهم‌تر اینکه امکان مقایسه‌ی قیمت‌ها هم وجود دارد تا کاربر بتواند بهترین انتخاب را متناسب با بودجه‌ی خود انجام دهد. از همه مهم‌تر، نمایش تابلوی پرواز برای کاربران است که برای افرادی که پروازهای زیادی دارند، بسیار می‌تواند کاربردی باشد.

۲. جاباما

بهترین اپلیکیشن های سفر ایرانی

جاباما برخلاف علی بابا، بیشتر برای یاقتن اقامتگاه مناسب است. البته این برنامه زیرمجموعه‌ی علی بابا و در واقع تکمیل‌کننده‌ی قابلیت‌های خوب آن است. جاباما آنقدر تنوع اقامتگاه دارد که هر شخص با هر سلیقه‌ای می‌تواند از آن استفاده کند. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه ویلای جنگلی، هتل، آپارتمان، خانه، سوئیت، مسافرخانه، مهمانپذیر و… را برای اقامت خود انتخاب کنید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.


بهترین برنامه های ایرانی سرگرمی


۱. فیلیمو

بهترین برنامه های ایرانی

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه‌مند هستید، پلتفرم فیلیمو را به شما معرفی می‌کنیم که تنوع فیلم و سریال در آن فوق‌العاده زیاد است. مهم‌تر اینکه این برنامه هم فیلم ایرانی دارد، هم خارجی با دوبله فارسی. از جذابیت‌های این پلتفرم می‌توان به مصرف نیم‌بهای اینترنت در آن اشاره کرد که باعث می‌شود شما با خیال راحت به تماشای فیلم و حتی انیمیشن مورد علاقه‌ی خود بپردازید. فیلیمو همچنین برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است.

۲. آپارات

بهترین اپلیکیشن های موزیک ایرانی

آپارات را بسیاری‌ها یوتیوب ایرانی می‌دانند چون امکانات بسیار گسترده‌ای دارد و هزاران نفر هم در آن به عنوان تولیدکننده‌ی محتوا فعالیت و درآمدزایی می‌کنند. آپارات یک قابلیت جذاب دیگر هم دارد و آن امکان پخش زنده‌ی یک سری برنامه‌ها نظیر برنامه‌های ورزشی با کیفیت بالاست. این برنامه برای اندروید و iOS هم در دسترس قرار دارد.


بهترین برنامه های ایرانی در زمینه‌ی خدمات


۱. آچاره

بهترین اپلیکیشن های ایرانی اندروید

آچاره یک برنامه‌ی خدماتی بسیار عالی برای اندروید و iOS است که با استفاده از آن می‌توانید درخواست خدماتی نظیر مراقبت و نگهداری، باغبانی، فنی‌کاری تنظیر برقکاری، جابه‌جایی اثاثیه‌ی منزل و… را ثبت کرده تا به نیازتان رسیدگی شود. افرادی هم که توسط آچاره معرفی می‌شوند دارای گواهی عدم اعتیاد و سو پیشینه هستند و می‌توان اعتماد کاملی به آن‌ها داشت؛ حتی جنسیت آن‌ها را هم می‌توانید خودتان تعیین کنید.

۲. جعبه ابزار

بهترین اپ ایرانی

جعبه ابزار بیش از ۸۰ ابزار کاربردی در زمینه‌های مختلف دارد که از جمله این موارد می‌توان به اندازه‌گیری فشار خون، ضربان قلب، تست شنوایی، ابزار تست بینایی، BMI، محاسبه کالری، یافتن بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، پارکینگ، پمپ بنزین، وضعیت منابع سخت‌افزاری گوشی، تراز، خط‌کش، نقاله و… اشاره کرد.

۳. متن یار

بهترین اپلیکیشن های سفر ایرانی

متن یار یک اپلیکیشن اندرویدی عالی در زمینه‌ی تبدیل تصویر و عکس به متن است که این کار را با کیفیت بسیار خوبی هم انجام می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از فایل خود عکس گرفته و آن را در اپلیکیشن بارگذاری کنید تا ببینید چقدر سریع به متن تبدیل می‌شود. این اپ در ابتدا رایگان و برای استفاده‌ی بعدی، پولی می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

بهترین برنامه های ایرانی در زمینه‌ی حسابداری


۱. چرتکه

بهترین اپلیکیشن های ایرانی اندروید

با استفاده از نرم‌افزار حسابداری چرتکه، می‌توانید کسب و کار خود را به صورت کاملاً یکپارچه و هماهنگ، بدون نیاز به دانش زیاد در زمینه‌ی حسابداری، مدیریت کنید. این نرم‌افزار از یک رابط کاربری ساده و فناوری ابری (Cloud) بهره می‌برد تا امکان دسترسی بدون محدودیت به سیستم مالی کسب و کارتان را فراهم کند. از جمله امکانات این برنامه می‌توان به طراحی فاکتور اختصاصی، اتصال به بارکدخوان، پنل پیامکی، اسناد حسابداری نامحدود، پرداخت آنلاین، پرداخت اقساطی و… اشاره کرد. این برنامه برای اندروید و ویندوز در دسترس قرار دارد.

۲. حسابداری شخصی پارمیس

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

نرم افزار حسابداری پارمیس، یکی از بهترین برنامه های ایرانی حسابداری برای اندروید و iOS است که به عنوان یک نرم افزار کامل برای محاسبه امور مالی فردی و خانوادگی شناخته می‌شود. این برنامه قابلیت دسته‌بندی حساب‌ها در سه سطح مختلف را دارد. ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن شامل مدیریت چک‌ها و اسناد دریافتی و پرداختی، بودجه‌بندی هزینه‌ها و درآمدها، مدیریت وام‌ها، اطلاعات دارایی‌ها و بدهی‌ها و… می‌شود.


۱. کرفس

بهترین اپلیکیشن های ایرانی برای آیفون

کرفس با شعار «تناسب اندام و سلامتی، باهم» توانسته به یکی از بهترین برنامه های ایرانی در زمینه‌ی سلامت و تناسب اندام تبدیل شود که حالا میلیون‌ها کاربر دارد و خدمات فوق‌العاده‌ای را هم به آن‌ها ارائه می‌کند. از جمله این خدمات می‌توان به کالری‌شمار، ورزش در خانه، قدم‌شمار و حتی برنامه‌ی آشپزی سالم اشاره کرد. همچنین این برنامه چالش‌های فراوانی را هم سر راهتان قرار می‌دهد و با مقایسه‌ی شما با سایر کاربران، انگیزه‌ی زیادی برای استفاده از اپ را به شما می‌دهد. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم iOS در دسترس قرار دارد.

۲. پذیرش ۲۴

بهترین اپلیکیشن های ایرانی اندروید

یک اپلیکیشن اندرویدی جذاب و فوق‌العاده کاربردی در زمینه‌ی پزشکی، پذیرش ۲۴ است که به کاربران در دریافت نوبت و دریافت مشاوره پزشکی قبل از ویزیت کمک می‌کند. این اپلیکیشن به هزاران پزشک از صدها بیمارستان و کلینیک در سراسر ایران دسترسی داشته و به کاربران اجازه می‌دهد از آن‌ها نوبت تهیه کنند. از جمله قابلیت‌های این برنامه جذاب ایرانی می‌توان به امکان رزرو رایگان و زمان کوتاه برای انجام این کار اشاره کرد.


بهترین برنامه های ایرانی مذهبی


۱. باد صبا

پرطرفدارترین اپلیکیشن های ایرانی

باد صبا، یکی از بهترین برنامه های ایرانی اندرویدی در دسته‌ی مذهبی و فرهنگی به حساب می‌آید. در این اپلیکیشن، سه تقویم شمسی، قمری و میلادی ارائه می‌شود و امکان ارسال اعلان برای مناسبت‌های مختلف را هم دارد. باد صبا همچنین امکان اعلام اوقات شرعی (اذان گویا)، نمایش وضعیت آب و هوا، قبله‌نما، تبدیل تاریخ، محاسبه رکعت‌ها، نیکوکاری، رزرو بلیط، پرداخت قبوض، پخش رادیو و… را هم دارد تا یک اپ فوق‌العاده کاربردی باشد.

۲. قرآن صوتی حبل المتین

پرطرفدارترین اپلیکیشن های ایرانی

قرآن صوتی حبل المتین اپلیکیشنی اندرویدی با ۲۷ صوت مختلف از قاریان برجسته‌ی جهان اسلام، ۷ تفسیر عالی و گویا از جمله تفسیر استاد محسن قرائتی، ۲۵ ترجمه از جمله ۳ ترجمه‌ی روان و سلیس فارسی و حتی ۱ ترجمه‌ی روان انگلیسی و ۸ ترجمه خارجی به ۶ زبان زنده دنیا است و به شما اجازه می‌دهد صوت‌های قرآن را به همراه ترجمه و تفسیر، دانلود کنید. همچنین امکاناتی نظیر پیشنهاد ختم گروهی، امکان شرکت در ختم قرآن، لغت‌نامه قرآنی به تفکیک سوره و آیه و بسیاری موارد دیگر هم به کاربر ارائه می‌شود.


سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم به معرفی انواع و اقسام برنامه های ایرانی در دسته‌های گوناگون بپردازیم با این امید که کاربران بتوانند نیازهای مختلف خود را به سادگی برطرف کنند. از آن جایی که این اپلیکیشن‌ها کاملا ایرانی هستند، مشکلی از بابت دانلود و نصب آن‌ها هم نخواهید داشت و کافی است بازار یا مایکت را روی گوشی خود نصب کنید تا بتوانید به راحتی به تمام آن‌ها دسترسی داشته باشید. کاربران iOS هم فقط کافی است روی نام هر اپلیکیشن کلیک کرده تا به صفحه‌ی دانلود آن‌ها هدایت شوند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - ویتنام

۵,۰۳۷,۰۰۰

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

۷,۵۲۹,۰۰۰

تومان

سوالات متداول درباره بهترین برنامه های ایرانی

آیا این برنامه‌ها برای iOS در دسترس قرار دارند؟

تعداد زیادی از آن‌ها بله اما برخی دیگر خیر.

چگونه می‌توان اپلیکیشن‌ها را در آیفون نصب کرد؟

اپ‌های مخصوص iOS را می‌توان با استفاده از اپ‌هایی نظیر اناردونی، سیب‌اپ و… دانلود و نصب کرد.

اپ‌های بازار و مایکت برنامه‌های iOS را هم پشتیبانی می‌کنند؟

خیر. فقط اپ‌های اندرویدی از طریق این فروشگاه‌ها قابل دانلود هستند.

آیا اپلیکیشن های بانکی هم برای iOS‌ در دسترس هستند؟

بله. با استفاده از فروشگاه اناردونی یا سیب‌اپ و… می‌توانید این اپ‌ها را بدون مشکل روی گوشی خود نصب کنید. البته به این شرط که برای سیستم‌عامل iOS توسعه داده شده باشند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.