بهترین اسنایپرها در انیمه از نگاه سایت فیگار

بهترین اسنایپرها در انیمه دارای مهاریت بسیار بالایی می‌باشند. در ادامه به معرفی محبوب ترین اسنایپرها در انیمه می‌پردازیم.

انیمه تعدادی از نمادین‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین شخصیت‌های دنیای سرگرمی را برای ما به ارمغان آورده است. از جنگجویان قدرتمند گرفته تا قاتل‌های حیله گر، رسانه انیمه همه چیز را دارد. اما یک مهارت خاص که همیشه برجسته بوده است، هنر تک تیراندازی است. تک تیرانداز یک تیرانداز ماهر است که می‌تواند اهداف را از راه دور بکشد و در هر شرایطی آنها را به یک دارایی ارزشمند تبدیل کند.

بهترین اسنایپرها در انیمه

بهترین اسنایپر در انیمه

شما می‌توانید فهرست بهترین اسنایپرها در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
بهترین اسنایپرها در انیمه

در انیمه با تعدادی از مرگبارترین و ماهرترین تک تیراندازها در تمام داستان‌های محبوب آشنا شده‌ایم. این شخصیت‌ها دارای توانایی‌ها و سلاح‌های منحصربه‌فردی هستند که آن‌ها را متمایز می‌کند و تأثیری ماندگار بر طرفداران می‌گذارد. در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به محبوب ترین اسنایپرها در انیمه می‌اندازیم و آنچه را که آنها را بسیار خاص می‌کند، بررسی می‌کنیم. پس در ادامه نوشتار ماهر ترین اسنایپرها در انیمه همراه ما بمانید تا با بهترین اسنایپر در انیمه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های ۲۰۲۳

بهترین انیمه های سال ۲۰۲۳

Kouta Hirano

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
Kouta Hirano – Highschool of the Dead

در ابتدای مقاله بهترین اسنایپرها در انیمه ، کوتا هیرانو از “دبیرستان مردگان” یک تیرانداز ماهر و یک اوتاکو است که در طیف گسترده ای از سلاح های گرم مهارت دارد. او یکی از اعضای سابق ارتش ژاپن است و در تک تیراندازی و نبرد از نزدیک متخصص است. اسلحه انتخابی هیرانو یک تفنگ سفارشی AR-10 است که او با محبت آن را “Armslave” می نامد. او یکی از اعضای ارزشمند تیم است که اغلب برای متحدانش آتش پوشش می دهد و اهداف را با دقت بیرون می آورد. دانش گسترده هیرانو در مورد سلاح های گرم و تاکتیک ها، او را به یک حریف سرسخت در هر شرایطی تبدیل می کند.

Tina Sprout

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
Tina Sprout – Black Bullet

تینا اسپروت از “Black Bullet” یک تک تیرانداز ماهر و یکی از اعضای شرکت امنیت مدنی است. او دارای یک توانایی منحصر به فرد به نام “تخلیه الکترومغناطیسی” است که به او اجازه می‌دهد بدن خود را به یک سلاح زنده تبدیل کند. تینا دختری آرام و محجوب است که برای کنترل قدرت‌هایش تلاش می‌کند، اما وقتی آنها را آزاد می‌کند، تبدیل به نیرویی غیرقابل توقف می‌شود. سلاح انتخابی او تفنگ تک تیرانداز Barrett M82A1 است که با دقت زیادی از آن استفاده می‌کند. مهارت‌های تیراندازی تینا تنها با شجاعت و اراده او در میدان نبرد مطابقت دارد.

Mine

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
Mine – Akame ga Kill

ماین از “Akame ga Kill” عضوی از Night Raid است، گروهی از قاتل‌ها که علیه امپراتوری فاسد مبارزه می‌کنند. او یک تک تیرانداز ماهر است که از سلاح قدرتمندی به نام “کدو تنبل” استفاده می‌کند، یک تفنگ بزرگ که گلوله‌های انفجاری شلیک می‌کند.

ماین یک مبارز با اعتماد به نفس و صریح است که از گفتن نظرش هراسی ندارد. او به شدت به رفقای خود وفادار است و هر کاری که لازم باشد برای محافظت از آنها انجام خواهد داد. مهارت‌های ماین در تیراندازی بی‌نظیر است و او می‌تواند چندین هدف را به راحتی از بین ببرد.

Caine The Longshot

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
Caine The Longshot – Trigun

کین لانگ‌شات از «تریگان» یک تفنگ‌باز افسانه‌ای است که در سراسر کهکشان مورد احترام قرار می‌گیرد. او یک تک تیرانداز ماهر است که می‌تواند با دقتی باورنکردنی به هدفی از کیلومترها دورتر شلیک کند. کین یک شخصیت مرموز است که به ندرت صحبت می‌کند، اما شهرت او بسیار زیاد است. او به شکیبایی و دقت معروف می‌باشد و هرگز از نشانه‌هایش غافل نمی‌شود. سلاح منتخب کین یک تفنگ تک تیرانداز سفارشی می‌باشد که او در طول سال‌ها آن را برای مطابقت با نیازهای خود تغییر داده است.

Riza Hawkeye

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
Riza Hawkeye – Fullmetal Alchemist

Riza Hawkeye از “Fullmetal Alchemist” یک تیرانداز ماهر و یکی از اعضای وفادار ارتش است. او به خاطر مهارت‌های تیراندازی‌اش معروف می‌باشد که به او لقب «چشم شاهین» را داده است. ریضا یک سرباز مزخرف است که وظایف خود را جدی می‌گیرد. او یک دارایی ارزشمند برای تیمش است که آتش پوششی بسیار مهمی را فراهم می‌کند و اهداف را با دقت مرگبار بیرون می‌آورد. سلاح منتخب ریضا یک تفنگ تک تیرانداز سفارشی است که او آن را مطابق با نیازهای خود در میدان جنگ تغییر داده است.

Yoko Littner

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
Yoko Littner – Gurren Lagann

یوکو لیتنر از «گورن لاگان» تیرانداز ماهر و یکی از اعضای تیپ دای-گورن است. او به خاطر شخصیت آتشین و دقت مرگبارش با سلاح مورد نظرش، یک تفنگ تک تیرانداز بزرگ به عنوان «تفنگ ضد مارپیچ» شناخته شده است. یوکو مبارزی سرسخت می‌باشد که از رویارویی با هیچ حریفی ترسی ندارد. او به شدت از متحدانش محافظت می‌کند و هر کاری که لازم باشد برای حفظ امنیت آنها انجام می‌دهد. مهارت‌های یوکو در تیراندازی تنها با قدرت و اراده او مطابقت دارد.

Benn Beckman

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
Benn Beckman – One Piece

بن بکمن از «One Piece» اولین عضو دزدان دریایی مو قرمز و یک تیرانداز ماهر است. او به خاطر مهارت‌های تیراندازی و توانایی‌اش در خواندن حرکات حریفان با هاکی مشهور است. بن یک مبارز آرام و جمع و جور می‌باشد که به ندرت احساسات خود را نشان می‌دهد.

او یکی از اعضای ارزشمند خدمه است که بسیار قوی است و اهداف را با دقت مرگبار بیرون می‌آورد. سلاح منتخب بن یک تپانچه سنگ چخماق سفارشی است که او در طول سال‌ها آن را برای مطابقت با نیازهای خود در دریاهای آزاد تغییر داده است.

بیشتر بخوانید:

بیشترین بونتی ها در انیمه وان پیس

Sinon

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
Sinon – Sword Art Online

سینون از “Sword Art Online” یک تک تیرانداز ماهر و عضوی از مسابقات “Squad Jam” است. او به خاطر مهارت‌های تیراندازی و توانایی‌اش در خواندن حرکات حریفان مشهور است. سینون یک مبارز آرام و محجوب می‌باشد که به ندرت احساسات خود را نشان می‌دهد. او یکی از اعضای ارزشمند تیمش است که کمک زیادی را فراهم می‌کند و اهداف را با دقت مرگبار بیرون می‌آورد. سلاح منتخب سینون یک تفنگ تک تیرانداز پرقدرت است که او آن را مطابق با نیازهای خود در دنیای مجازی تغییر داده است.

Usopp

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
Usopp – One Piece

اوسوپ از “One Piece” یکی از اعضای دزدان دریایی کلاه حصیری و یک تیرانداز ماهر است. او به خاطر مهارت‌های تیراندازی و توانایی‌اش در ساخت سلاح‌های منحصربه‌فرد معروف می‌باشد. یوسوپ یک جنگنده بزدل است که اغلب از خطر فرار می‌کند، اما زمانی که فشار وارد می‌شود، او یکی از اعضای ارزشمند خدمه است.

او در مواقع مهم بسیار قدرتمند است و اهداف را با دقت مرگبار بیرون می‌آورد. اسلحه منتخب Usopp یک تیرکمان بچه گانه می‌باشد که او در طول سال‌ها آن را برای مطابقت با نیازهای خود در دریاهای آزاد تغییر داده است. حضور این شخصیت در فهرست ماهر ترین اسنایپرها در انیمه یک اولویت برای ما بود.

بیشتر بخوانید:

قوی ترین یونکو های وان پیس

Tanya von Degurechaff

بهترین اسنایپرها در انیمهبهترین اسنایپرها در انیمه
Tanya von Degurechaff – Saga of Tanya the Evil

در انتهای مقاله بهترین اسنایپرها در انیمه ، تانیا فون دگوره‌چاف از «حماسه تانیا شیطان» یک تیرانداز ماهر و یکی از اعضای ارتش امپراتوری است. او به خاطر مهارت‌های تیراندازی و توانایی‌اش در خواندن حرکات حریفان مشهور است. تانیا یک مبارز بی رحم می‌باشد که برای رسیدن به اهدافش هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد.

او یک دارایی با ارزش برای ارتش است که اهداف را با دقت مرگبار می‌کشد. اسلحه منتخب تانیا یک تپانچه Luger P08 سفارشی است که او در طول سال‌ها آن را برای مطابقت با نیازهای خود در میدان جنگ تغییر داده است. رفتار سرد و حسابگر او از او یک حریف مخوف و یک فرمانده محترم می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین اسنایپرها در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.