بهترین ابزارهای آنلاین برای حذف نویز صدا با هوش مصنوعی

ai talking podcast 6532b2ab487037d316ad29d1

احتمالا تاکنون بارها مقاله‌های مختلفی درباره روش‌های بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی به چشمتان خورده است؛ اما آیا می‌دانید که می‌توان به کمک این فناوری به راحتی نویز فایل‌های صوتی را نیز حذف کرد و به صدایی باکیفیت رسید؟

اگر تولیدکننده محتوا باشید، از اهمیت کیفیت صدا و تاثیر آن روی ذهن مخاطب آگاه هستید. تا چندوقت پیش رسیدن به کیفیت بالا نیازمند تجهیزاتی پیشرفته و گران‌قیمت بود؛ اما حالا به لطف هوش مصنوعی و ابزارهای مبتنی بر آن، هر کسی قادر است به کیفیت استودیویی دست پیدا کند.

در دنیای کنونی، فناوری به قدری پیشرفت کرده است که می‌توانید با بهترین ابزارهای تولید تصویر هوش مصنوعی، آثاری بی‌نظیر خلق کنید. حتی می‌توان از بهترین ابزار هوش مصنوعی برای طراحی‌ وب‌سایت استفاده کرد، بدون اینکه نیاز باشد دانش زیادی در این زمینه داشته باشید. اما امروز قصد نداریم درباره‌ی چنین مواردی صحبت کنیم.

ابزارهای مختلفی برای بالا بردن کیفیت فایل‌های صوتی توسعه یافته‌اند که می‌خواهیم در مطلب پیش‌رو به سه مورد از بهترین‌ آن‌ها اشاره کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه زومیت باشید.

Adobe Podcast

ادوبی پادکست را می‌توان بهترین ابزار آنلاین حذف نویز حال حاضر دانست که با هوش مصنوعی فایل‌های صوتی شما را بهبود می‌بخشد. گزینه‌های ویرایش این سایت دارای عملکرد فوق‌العاده‌ای هستند که نتیجه‌ای بسیار حرفه‌ای ارائه می‌دهند.

از دیگر ویژگی‌های ادوبی پادکست می‌توان به سرعت بالا و کاربری آسان اشاره کرد؛ تنها کافی است فایل صوتی مورد نظر را روی صفحه بکشید و چند دقیقه صبر کنید تا صدای بهبود یافته برای دانلود آماده شود. لازم به انجام هیچ کاره اضافه‌ای نیز نیست، به همین راحتی!

نسخه رایگان Adobe Podcast محدودیت‌هایی دارد اما می‌تواند برای بسیار کارآمد باشد. برخی از ویژگی‌های برتر ابزار مذکور عبارتند از:

  • گزینه های ویرایش دقیق
  • حذف تمامی نویز پس‌زمینه
  • فرایند سریع
  • رابط کاربری آسان و دوستانه
  • امکان گوش دادن به نسخه اصلی

روش استفاده از آن نیز بسیار آسان است و تنها باید مراحلی که در ادامه گفته می‌شود را قدم به قدم دنبال کنید.

  • ابتدا وارد صفحه بهبود کیفیت صدا در سایت ادوبی شوید.
  • اگر حساب ندارید، به صورت رایگان در وب‌سایت ادوبی ثبت نام کنید. سپس گزینه Choose Files به شما نمایش داده می‌شود. روی آن کلیک کنید.
  • فایل صوتی خود را انتخاب کنید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.