بلیزارد بازی Odyssey که در سبک بقا بود را کنسل کرد

بلیزارد بازی Odyssey که در سبک بقا بود را کنسل کرد

بلیزارد چندین سال است که روی یک بازی به نام Odyssey در سبک بقا کار می‌کند و آن را در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد، اما اکنون خبر کنسل شدن این پروژه منتشر شده است. 

<!–

–>

بنابر گزارش بلومبرگ این بازی به خاطر انجین خود در جهنم توسعه قرار داشت و به همین خاطر کار روی پروژه متوقف شد. موتور بازی‌سازی Synapse توسط بلیزارد برای بازی‌های موبایلی توسعه داده شده بود و مناسب پروژه‌ای به بزرگی Odyssey نبود. اعضای تیم قصد استفاده از آنریل انجین برای ساخت این بازی را داشتند، اما سهام‌داران ارشد با این موضوع مخالفت کردند. 


مطلب پیشنهادی:۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانیدبلیزارد، واقعا ممنون!
۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید۱۳ نکته ضروری که باید پیش از شروع Diablo 4 بدانید

جیسون شرایر اعلام کرده که بلیزارد از سال ۲۰۱۷ روی این بازی در سبک بقا کار می‌کرد. حالا مت بوتی، رئیس استودیوهای مایکروسافت، اعلام کرده که تیم Odyssey از هم فروپاشیده و اعضای آن مشغول به کار روی چند پروژه امیدوار کننده دیگر شدند که در حال حاضر در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند. 

بلیزاردبلیزارد

این احتمال وجود دارد که تعدادی از اعضای تیم Odyssey نیز شغل خودشان را از دست دهند. مایکروسافت روز گذشته اعلام کرده که ۱۹۰۰ نفر از بازی‌سازهای خود را اخراج می‌کند. این تعدیل نیرو در کمپانی‌های اکتیویژن بلیزارد، ایکس باکس و زنیمکس رخ خواهد داد. آمار نشان می‌دهد که طی ۲۶ روز از سال ۲۰۲۴، بیش از ۵ هزار بازی‌ساز شغل خود را از دست داده‌اند. 

Odyssey قرار بود یک جهان باز بسیار بزرگ با قابلیت پشتیبانی از ۱۰۰ بازیکن را داشته باشد. استودیو پیش‌بینی عرضه این عنوان در سال ۲۰۲۶ را داشت، اما حالا دیگر هیچ وقت به بازار عرضه نمی‌شود. 


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟یه کوییز داغ داغ
کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟کوییز ۲۸ ویجیاتو؛ چقدر با اکتیویژن بلیزارد آشنا هستید؟


تجربه دوباره یک شاهکار | بررسی TLOU Part 2 Remastered

بلیزارد بازی Odyssey که در سبک بقا بود را کنسل کرد - ویجیاتوبلیزارد بازی Odyssey که در سبک بقا بود را کنسل کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.