بسته الحاقی The Final Shape می‌تواند Destiny و بانجی را نجات دهد

ارائه اطلاعات بیشتر درباره اخراج کارمندان بانجی

بسته الحاقی The Final Shape می‌تواند Destiny و بانجی را نجات دهد

بانجی اخیرا تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرده بود و گفته شد که این تصمیم روی پروژه‌های آینده این استودیو از جمله Destiny 2 متعلق به پلی استیشن تٔاثیر خواهد گذاشت. حالا جنبه‌های بیشتری از تعدیل نیرو کارمندان بانجی اعلام شده است.

<!–

–>

براساس گزارش جدید نشریه فوربس، بانجی با بسته الحاقی The Final Shape نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا اعتماد بازیکنان Destiny 2 را دوباره جلب کند. در این گزارش نوشته شده است:

بانجی می‌خواهد The Final Shape نه تنها به خوبی Forsaken یا The Taken King باشد بلکه بهتر از آن‌ها باشد. این بسته الحاقی باید بهترین باشد و به‌عنوان کلیدی برای تغییر اوضاع استودیو در نظر گرفته می‌شود.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)یور فرندلی نیبرهود اسپایدرمن!
کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)

بسته الحاقی The Final Shape می‌تواند Destiny و بانجی را نجات دهد - ویجیاتوبسته الحاقی The Final Shape می‌تواند Destiny و بانجی را نجات دهد - ویجیاتو

همچنین طبق این گزارش کمپین و ویژگی‌های The Final Shape حتی در وضعیت فعلی خود نیز کاملا قابل اعتماد هستند. با این وجود، بانجی می‌خواهد از این موضوع نیز فراتر برود و البته برای تحقق آن، نگرانی‌هایی از بابت کرانچ نیز وجود دارد.

گزارشگر فوربس در ادامه توضیح می‌دهد که اگر بانجی توسط سونی خریداری نشده بود، با توجه به وضعیت فعلی Destiny 2، این استودیو با مشکلات بیشتری مواجه می‌شد. ظاهرا کارمندان فعلی بانجی به شدت از شیوه مدیریت آن عصبانی هستند و اغلب این موضوع را به‌طور عمومی در جلسات بیان کرده‌اند. همچنین در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت Destiny 3 وجود ندارد.


مطلب پیشنهادی:بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2مرد عنکبوتی، شگفت‌انگیزتر از همیشه
بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2


این ده تا بازی جای جی‌ تی ای رو می‌گیرن؟

بخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 کمتر از ۴ ساعت است - ویجیاتوبخش داستانی بازی Call of Duty Modern Warfare 3 کمتر از ۴ ساعت است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.