بسته‌ی بازی‌های کلاسیک استار وارز بتل‌فرانت با حجمی از مشکلات عرضه شد

مجموعه بتل فرانت (Battlefront) را می‌توان یکی از بهترین مجموعه‌های ساخته شده از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) دانست. عناوین قدیمی و کلاسیک بتل فرانت باعث شدند تا استقبال بسیار خوبی از بازی‌های جنگ ستارگان بشود و به همین دلیل است که محبوبیت بسیار زیادی در دنیای گیمینگ دارند.

در سال ۲۰۱۴ شرکت الکترونیک آرتز تصمیم گرفت تا این مجموعه را دوباره زنده کند و بازی بتل فرانت را عرضه کرد. این بازی توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند ولی مشکل اصلی آن کم بودن نقشه‌ها و تنوع در بازی بود. با توجه به استقبال خوبی که از بتل فرانت ۱ شد، شرکت الکترونیک آرتز با همکاری دایس شماره ۲ را عرضه کرد. بازی بتل فرانت ۲ مشکلات اساسی داشت که باعث شد نتواند موفقیت خوبی کسب کند و با شکست مواجه شود.

همه این موارد باعث شد تا گیمرها به دنبال تجربه عناوین اصلی باشند که در سال ۲۰۰۴ عرضه شد. به همین دلیل شرکت اسپایر (Aspyr) این بازی‌های قدیمی را به شکل ریمستر طراحی کرد و آن‌ها را دوباره در دسترس طرفداران قرار داد. مشکل اینجاست که این بازی ریمستر نیز در زمان عرضه مشکلات بسیار زیادی داشت که باعث شد طرفداران نسبت به آن معترض باشند.

از زمان عرضه جنگ ستارگان: بتل فرانت مجموعه کلاسیک (Star Wars Battlefront Classic Collection) انتقادات بسیار زیادی نسبت به آن وارد شد. این انتقادات بیشتر از سمت کاربران بوده و این بازی در حال حاضر نمره ۱۹ درصد را در زمینه رضایت از طرف کاربران در استیم دریافت کرده است.

مشکلات بازی Battlefront classic collection

بازی بتل فرانت مجموعه کلاسیک پتانسیل بسیار زیادی دارد و شرکت سازنده باید تلاش کند تا به سرعت مشکلات آن را برطرف کند تا با استقبال بسیار خوبی روبرو شود. به دلیل اینکه بسیاری از طرفداران جنگ ستارگان به دنبال تجربه عناوین اصیل بتل فرانت هستند و قطعاً این بازی در صورت عملکرد خوب با استقبال روبرو خواهد شد.

طبق چیزی که برخی از بازیکنان گزارش دادند، برخی از حالت‌های چند نفره این بازی تنها از ۳ کامپیوتر پشتیبانی می‌کنند و در نتیجه از میان ۲۰۰۰۰ کاربری که وارد این بازی شده‌اند، تنها ۱۹۲ نفر برخی حالت‌های آن را تجربه کرده‌اند. این محدودیت باعث شده تا محبوبیت بتل فرانت کلاسیک نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

از زمانی که این مشکلات اعلام شدند، سرورهای زیادی به این بازی اضافه شدند. با این حال همچنان گزارش مشکلات از بازی بتل فرانت کلاسیک همچنان ادامه داشته و ایرادات جدیدی از جمله باگ‌های متعدد و لرزش صفحه در این بازی پدیدار شدند. در نتیجه با وجود اینکه مشکلات نارضایتی از این بازی همچنان ادامه دارد.

با توجه به وضعیت بازی شرکت اسپایر در یک بیانیه به مشکلات اشاره کرده است و اعلام کرده که در تلاش است تا اکثر این ایرادات را برطرف کند. اسپایر در بیانیه خود نوشت:

ما می‌خواهیم از تیم طرفداران بتل فرانت برای حمایتی که از این بازی کردند تشکر کنیم. در زمان عرضه بازی بتل فرانت کلاسیک مشکلات اساسی در زمینه اینترنت و شبکه داشت و نتیجه این مشکلات پینگ بسیار بالا، مشکلات ورود به بازی و کرش‌های متعدد بود.

از زمان عرضه ما در تلاش بودیم تا مشکلات این بازی را برطرف کنیم. ما همچنان به فعالیت خود برای بهبود این بازی ادامه خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد تا اکثر مشکلات آن را از بین ببریم. همینطور اینکه از کاربران می‌خواهیم که این مشکلات را گزارش بدهند.

بازی جنگ ستارگان: بتل فرانت مجموعه کلاسیک شامل بازی اصلی است که در سال ۲۰۰۴ عرضه شد و در کنار آن دنباله بازی یعنی بتل فرانت ۲ که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد هم وجود دارد. همینطور اینکه تمامی محتوای اضافه عرضه شده برای این عناوین نیز در این بازی وجود داشته و به همین دلیل یک مجموعه بسیار کامل است. حال با برطرف شدن این مشکلات این بازی می‌تواند یک تجربه بسیار کامل و خوب را به کاربران ارائه دهد.

منبع: VideoGamesChronicle

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.