بسته‌الحاقی UEFA Euro 2024 برای بازی EA FC 24 معرفی شد + تریلر

کاربران می‌توانند در تابستان سال آینده بسته‌الحاقی UEFA Euro 2024 را به مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت‌های اروپای آلمان در بازی EA FC 24 فعال نمایند. این بسته‌الحاقی برای تمامی کنسول‌ها و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) به طور رسمی تایید کرد بسته‌الحاقی بازی UEFA Euro 2024 به صورت رایگان در دسترس دارندگان بازی EA FC 2024 قرار می‌گیرد. این آپدیت قرار است برای کلیه کنسول‌های نسل حاضر، نسل قبلی و پلتفرم PC نیز منتشر شود.

تاریخ دسترسی به بسته‌الحاقی UEFA Euro 2024؛ پیش به سوی آلمان!

بازیکنانی که تا تاریخ ۱۶ ژانویه سال ۲۰۲۴ (۲۶ دی ۱۴۰۲)، عنوان EA Sports FC 24 را بازی کرده باشند، یکی از شش آیتم بازیکن UEFA 2024 Ultimate Team را دریافت خواهند کرد که توزیع آن‌ها از ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد. این شش بازیکن ویژه عبارتند از:

  • جک گریلیش (انگلیس)
  • عثمان دمبله (فرانسه)
  • فدریکو کیه‌زا (ایتالیا)
  • فلوریان ویرتز (آلمان)
  • آلوارو موراتا (اسپانیا)
  • ویرجیل فن دایک (هلند)

«گای لوران اپستین» (Guy-Laurent Epstein)، مدیر بازاریابی «یوفا» (UEFA) در بیانیه‌ای گفت: «ما خوشحال هستیم که همکاری خود را با EA Sports گسترش می‌دهیم و UEFA Euro 2024 را به بخشی از بازی EA Sports FC تبدیل می‌کنیم. یورو ۲۰۲۴ یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین و هیجان‌انگیزترین تورنمنت‌های فوتبال در جهان است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که انجمن عظیم EA Sports FC 24 در سراسر جهان این شانس را پیدا می‌کند که در چنین بستری معتبر در این مسابقات شرکت کنند».

بسته‌الحاقی UEFA Euro 2024

بی‌شک همکاری میان «یوفا» و «فیفا» در جهت توسعه بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال مهم خواهد بود. البته بازی‌های آینده سری EA Sports FC به علت قطع همکاری شرکت «الکترونیک آرتز» با سازمان «فیفا»، دیگر امکان پشتیبانی از تورنمنت‌هایی نظیر FIFA Word Cup و FIFA Women World Cup را نخواهد داشت. شما می‌توانید تریلر معرفی EURO 2024 DLC را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.