بسته‌الحاقی God of War Ragnarok با نام Valhalla معرفی شد + عرضه رایگان در هفته آینده

در ابتدای مراسم «گیم اواردز ۲۰۲۳» (The Game Awards 2023)، بینندگان شاهد رونمایی از بسته‌الحاقی بازی God of War Ragnarok با نام «والهالا» (Valhalla) بودند. این بسته‌الحاقی قرار است هفته آینده به صورت رایگان برای کنسول‌های «سونی» (Sony) منتشر شود.

به گزارش خبرگزاری PSU، بسته‌الحاقی (DLC) «والهالا» به طور دقیق در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) و «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) عرضه خواهد شد. نکته قابل‌توجه اینجاست این DLC به صورت رایگان در دسترس بازیکنان GOW: Ragnarok قرار می‌گیرد. تریلر بسته‌الحاقی بازی God of War Ragnarok با حضور «کریستوفر جاج» (Christopher Judge)، صداپیشه شخصیت «کریتوس» (Kratos) روی استیج به نمایش در آمد.

بسته‌الحاقی Valhalla

وجود حالت روگ لایگ در بسته‌الحاقی Valhalla؛ بازگشت کریتوس به گذشته

تاکنون اطلاعات گسترده‌ای پیرامون این بسته‌الحاقی منتشر نشده است؛ اما این DLC از حالت گیم پلی «روگ لایک» (Roguelike) پیروی می‌کند. به نقل از پُست «پلی استیشن بلاگ» (PlayStation Blog)، «کریتوس» در این بسته‌الحاقی برای غلبه بر اعماق‌ ناشناخته به دنیای گذشته خود بازمی‌گردد. بازیکنان همچنین می‌توانند تمامی سلاح‌های خود از بازی Ragnarok را به بسته‌الحاقی Valhalla منتقل کنند. استودیو «سانتا مونیکا» (Santa Monica Studio) نیز تایید کرد DLC Valhalla دارای پنج درجه سختی خواهد بود.

قبلاً شایعاتی پیرامون ساخت DLC برای بازی God of War Ragnarok توسط استودیو Santa Monica منتشر شده بود و امروز دیدیم که این شایعات به حقیقت تبدیل شدند. استودیو بازی‌سازی PlayStation در این مدت کوتاه برای دومین بار حالت Rougelike را به یکی دیگر از عناوین محبوب خود اضافه می‌کند. ماه گذشته، «سونی» اعلام کرد که حالت روگ لایک No Return در نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part II اضافه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر بسته‌الحاقی Valhalla از بازی God of War Ragnarok را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.