بزرگ‌ترین اتحادیه صنعت بازی زیر چتر مایکروسافت است

satya nadella microsoft ceo suit court hand finger glasses 6517b0b87d2c719087a6f9ab

تعداد کارکنان عضو اتحادیه‌های گیمینگ در شرکت‌های تابعه‌ی مایکروسافت همچنان در حال افزایش است و آخرین گروهی که به این شرکت ملحق شده، بزرگ‌ترین گروه محسوب می‌شود.

تقریباً ۶۰۰ نفر کارمند تضمین کیفیت در اکتیویژن به اتحادیه‌ی CWA پیوستند و اکنون آن‌ها بزرگ‌ترین اتحادیه‌ی دارای مجوز در صنعت بازی‌های ویدئویی ایالات متحده هستند. همچنین، این افراد اولین کارکنان اکتیویژن هستند که با توافق مایکروسافت و CWA سازمان‌دهی می‌شوند. مایکروسافت حق کارکنان اکتیویژن را برای تشکیل اتحادیه محفوظ دانسته است.

کلود کامینگز جونیور، رئیس CWA، گفت که مایکروسافت به وعده‌ی خود عمل کرد تا به کارکنان اجازه دهد خودشان تصمیم بگیرند که آیا اتحادیه می‌خواهند یا خیر. بخشی از تعهد مایکروسافت با CWA این بود که در طول کمپین اتحادیه، رویکردی بی‌طرفانه داشته باشد و روی آراء تأثیر نگذارد. یکی دیگر از بخش‌های توافق‌نامه، رأی‌گیری برای تشکیل اتحادیه بود.

مقالات مرتبط

براساس گزارش نیویورک تایمز، ۳۹۰ نفر به تشکیل اتحادیه رأی مثبت دادند؛ در‌حالی‌که ۸ نفر با آن مخالف بودند. حدود ۲۰۰ نفر دیگر تصمیم گرفتند در رأی‌گیری شرکت نکنند.

مایکروسافت در اوایل سال ۲۰۲۳ اتحادیه‌ای با ۳۰۰ نفر کارمند برای زنی‌مکس (مالک بتسدا) را به‌رسمیت شناخت که در آن زمان بزرگ‌ترین اتحادیه برای صنعت بازی‌های ویدئویی بود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.