برگزاری سالانه ۱۵۰ رویداد استارتاپی در سطح مراکز علمی کاربردی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سالانه قریب به ۱۵۰رویداد استارتاپی تخصصی در سطح مراکز آموزش علمی کاربردی برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس به نقل ازدانشگاه جامع علمی کاربردی، علی صدر افزود: باتوجه به سیاست‌های راهبردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه نوآوری و فناوری، توجه به برگزاری رویدادهای مسئله‌محور به عنوان یکی از ساز و کارهای موثر ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه و اثرگذاری در این زیست بوم مورد نظر است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: به طور متوسط سالانه قریب به ۱۵۰رویداد استارتاپی تخصصی در سطح مراکز آموزش علمی کاربردی برگزار می‌شود که به عنوان یکی از درگاه‌های ورود به مراکز رشد و نوآوری تلقی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۱۷۰ مجوز رویداد استارتاپی صادر شد افزود: در دستورالعمل جدید برگزاری رویدادهای استارتاپی، به استفاده حداکثری از ظرفیت فناوران برای حل مسائل و پاسخگویی به رفع نیازها، مشکلات و توجه به فرصت‌های بالقوه استانی و ملی توجه شده است همچنین استفاده از ظرفیت های فراملی در برگزاری رویدادهای استارتاپی بین‌المللی و توسعه اشتغال از مسیر نوآوری و فناوری مورد نظر است.

صدر گفت: امید است با همکاری ویژه واحدهای استانی دانشگاه و مراکز آموزش علمی کاربردی شاهد ارتقای سطح کیفی رویدادهای استارتاپی و توسعه فضای نوآفرینی در سطح دانشگاه باشیم و بتوانیم در جهت اشتغال مولد و نوآورانه گام مؤثری برداریم.

نوشته برگزاری سالانه ۱۵۰ رویداد استارتاپی در سطح مراکز علمی کاربردی اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.