برگزاری رویداد State of Play پلی استیشن در هفته جاری

شرکت «سونی» (Sony) روز گذشته اعلام کرد رویداد State of Play پلی استیشن در هفته جاری برگزار می‌شود و همچنین زمان برگزاری آن را نیز مشخص کرد.

«سونی» اعلام کرد رویداد State of Play قرار است روز پنجشنبه (فردا)، مصادف با ۲۳ فوریه و ساعت ۱ ظهر به آمریکا (حدود ساعت ۱۲:۳۰ بامداد به وقت ایران) برگزار شود. این رویداد شباهت قابل‌توجهی به رویدادهای اخیر «نینتندو دایرکت» (Nintendo Direct) و «دلوپر دایرکت» (Developer Direct) مایکروسافت دارد. بی‌شک عناوینی در این رویداد معرفی خواهد شد که طرفداران را هیجان‌زده می‌کند.

مدتی بود که شایعاتی پیرامون برگزاری رویداد پلی استیشن در اوایل سال ۲۰۲۳ شنیده می‌شد. با این وجود به ندرت پیش می‌آمد که اخبار رویدادهای سونی به مانند رویدادهای شرکت «یوبی سافت» (Ubisoft) لو برود. طرفداران مشتاق هستند که چه اتفاقاتی در این رویداد ۱۵ دقیقه‌ای رخ می‌دهد.

رویداد State of Play پلی استیشن

برگزاری رویداد State of Play پلی استیشن؛ رونمایی از نمایش طولانی بازی Suicide Squad

سونی قصد دارد در رویداد State of Play امسال، چندین بازی مستقل «ترد-پارتی» (Third-Party) را معرفی کند. همچنین به مناسبت عرضه هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2، این شرکت می‌خواهد چند عنوان انحصاری برای این هدست رونمایی کند. تاکنون ارائه نمایش طولانی از بازی مورد انتظار Suicide Squad: Kill the Justice League در رویداد State of Play تایید شده است.

هدست واقعیت مجازی PSVR2 امروز در بازار عرضه شد و کارشناسان نقدهای مثبتی پیرامون ابزار جدید سونی نوشتند. البته بسیاری از آن‌ها اعلام کردند که این هدست در اصل نسخه پیشرفته PSVR1 محسوب می‌شود. استودیو «راکستدی» (Rockestady) پیش‌تر تاریخ انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را مشخص کرده بود. هنوز مشخص نیست که چه بخش‌هایی از این بازی در رویداد State of Play نمایش داده می‌شود. اما انتظار می‌رود طرفداران شاهد حالت کوآپ و سیستم مبارزات بازی مزبور باشند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.