برچسب قیمت ۷۰ دلاری باعث کاهش فروش تعدادی بازی‌های پلی استیشن شده است

برچسب قیمت ۷۰ دلاری باعث کاهش فروش تعدادی بازی‌های پلی استیشن شده است

ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ دو کنسول پیشرو اصلی نسل جدید بوده‌اند و تاکنون استانداردهای جدیدی از نسل جدید اعلام شده است. یکی از این استانداردها قیمت‌گذاری بازی‌های این نسل است که افزایش یافته و امروزه بسیاری از بازی‌های جدید، به‌ویژه عناوین AAA با قیمت ۷۰ دلار عرضه می‌شوند.

اما طبق برخی داده‌های ارائه شده، ظاهرا این برچسب قیمت ۶۹.۹۹ دلاری می‌تواند بر فروش تعداد بازی‌ها تاثیر منفی داشته باشد. داده‌هایی که توسط سونی اعلام شده، نشان می‌دهد که تغییر قیمت چگونه می‌تواند بر نحوه رفتار مصرف‌کنندگان این نسل تاثیر بگذارد. در حالی که سونی از فروش کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵ رکوردشکنی می‌کند و درآمد نرم‌افزاری خود را نیز به همان اندازه در بالاترین حد خود نگه داشته، فروش واقعی بازی‌ها به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده است.


مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!

براساس داده‌های ارائه شده، کاربران پلی استیشن در سال مالی ۲۰۲۲ فقط ۶.۳۶۷ میلیارد دلار برای خرید بازی‌های دیجیتال و فیزیکی خرج کرده‌اند. با این حال، فروش کلی واحدهای بازی به ۲۶۴.۲ میلیون نسخه در این سال مالی کاهش پیدا کرده است که این میزان نسبت به سال گذشته ۳۹ میلیون نسخه کاهش پیدا کرده است.

برچسب قیمت ۷۰ دلاری باعث کاهش فروش تعدادی بازی‌های پلی استیشن شده است - ویجیاتوبرچسب قیمت ۷۰ دلاری باعث کاهش فروش تعدادی بازی‌های پلی استیشن شده است - ویجیاتو

همانطور که TweakTown اشاره می‌کند، داده‌های این گزارش نشان می‌دهد که بازیکنان پلی استیشن بازی‌های کمتری خریداری می‌کنند اما پول بیشتری برای بازی‌ها خرج می‌کنند که دلیل این امر قیمت ۷۰ دلاری بازی‌های جدید پلی استیشن ۵ است.

با این وجود، سونی احتمالا هیچ اهمیتی نمی‌دهد که فروش تعداد بازی‌ها کاهش یافته است، زیرا بازیکنان پول بیشتری برای دریافت بازی‌ها خرج می‌کنند.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیماز بلادبورن تا گوست آو سوشیما
تیم ویجیاتو: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیمتیم ویجیاتو: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیم


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.